ورزش

وحید شمسایی: درهای تیم ملی فوتسال به روی همه بازیکنان باز است

وحید شمسایی: درهای تیم ملی فوتسال به روی همه بازیکنان باز است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

وحید شمسایی: درهای تیم ملی فوتسال به روی همه بازیکنان باز است

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شمسایی،سرمربی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته،مقرر شد در تورنمنت تایلند شرکت کنیم.بر این اساس،باید اسامی را ارسال می کردیم که در فهرست اولیه نام ۲۶ بازیکن به ستاد برگزاری مسابقات ارسال شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی ادامه داد: تیم ملی ۶ اسفند وارد اردو می شود و هفتم اسفند هم تیم ملی راهی تایلند خواهد شد.همانطور که اشاره کردم ۲۶ اسم بازیکن برای مسابقات تایلند ثبت شده اند و ۱۶ بازیکن همراه تیم در این تورنمنت خواهند بود.ما تلاش کردیم در این جمع بازیکنان جوان و شایسته ای را به اردو دعوت کنیم و قطعا برای اردوهای آتی هم همین روند ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: بر این اساس،۱۶ بازیکن اعزامی به تایلند به شرح ذیل است:سعید مومنی،باقر محمدی،علی رفیعی،محمدحسین درخشانی،سعید ممبینی،علی اکرمی،سالار آقاپور،محمد حسین بازیار،حسین طیبی،سعید احمدعباسی،مسلم اولادقبا،علیرضا جوان،مهدی کریمی،کیانوش شیرپور،بهروز عزیزی و مجتبی پارسا پور.

وی ادامه داد:اگر خدای ناکرده برای بازیکنی از این جمع ۱۶ نفره مشکلی پیش بیاید می توانیم از ۲۶ اسمی که ارسال کرده ایم جایگزین کنیم.این نفرات عبارتند از:مسعود عباسی،مسعود یوسف،علی خلیل وند،مهدی اسدشیر،حمزه کدخدایی،بهداد شیخ احمدی،سینا پرکاس،بهمن جعفری،بهروز اسدی و مرتضی عزتی.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: درب تیم ملی به روی همه بازیکنان شایسته باز است.در این جمع بازیکنان جوان بسیار زیاد دیده می شود و سیاست جوانگرایی و همچنین حضور بازیکنان جوان به صورت ترکیبی همچنان ادامه خواهد داشت.

شمسایی خاطرنشان کرد: اینجا از طریق سایت فدراسیون اعلام می کنم که هر بازیکنی آمادگی کامل را نداشته باشد در سفر به تایلند تیم را همراهی نخواهد کرد.بنابراین در دوره پایان لیگ تا شروع اردوی تیم ملی،بازیکنان باید روند حرفه ای و آمادگی را طی کنند.جایگاه تیم ملی والاست و این پیراهن ارزش فراوانی دارد.تیم ملی مال کشور است و باید اندازه عقل و فهم و درک مان آن چیزی که دین مان است را ادا کنیم.بنابراین همه بازیکنان باید در بهترین وضعیت آمادگی مهیای حضور در تیم ملی شوند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا