ورزش

واکنش قلعه نویی به منتفی شدن حضور افشین قطبی در تیم امید

واکنش قلعه نویی به منتفی شدن حضور افشین قطبی در تیم امید

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

واکنش قلعه نویی به منتفی شدن حضور افشین قطبی در تیم امید

به گزارش خبرنگار خالق، امیر قلعه نویی که یکی از دعوت شدگان به دوره مربیگری B آسیا بود، در حاشیه این دوره در خصوص انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید ایران، گفت: اعتقاد دارم عنایتی یکی از مربیان خوب و آینده دار فوتبال ایران خواهد بود. شکی هم در آن نیست. فدراسیون باید درباره این انتخاب صحبت کند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: یک ماه پیش این پروسه را آغاز کردیم. از ما دعوت کردند به کمیته ملی المپیک بروی. جلسه دو، سه ساعته خوبی بود. آنجا تصمیم‌گیری شد آ قای حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم امید، تصمیم نهایی را بگیرد. او هم هر از چند گاهی مشاوره‌ای با من می‌کرد و نظرم را می‌گفتم تا اینکه گزینه‌ها به هر علتی نشد.

قلعه نویی درباره عدم حضور افشین قطبی در تیم امید به عنوان گزینه نهایی حبیب کاشانی تصریح کرد: آن موقع در قطر بودم. جلسه‌ای آنلاین برگزار شد که افشین قطبی را آقای کاشانی نامزد کرد و من هم خیلی استقبال کردم چون اعتقاد دارم او توانایی و پتانسیل بالایی دارد. ولی پیشنهاد دادیم با توجه به اینکه آقای قطبی مدتی از فوتبال ایران بخصوص جوان‌ها دور شده است یک مربی را کنار او بگذاریم. حالا به چه علتی آقای قطبی کنسل شد را نمی دانم. ما افشین قطبی را تأیید کردیم.

او درباره انتخاب شهریار مغانلو، پیام نیازمند و مهدی ترابی برای کمک به تیم امید در بازی‌های آسیایی یادآور شد: انتخاب مجتبی حسینی (یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم امید که انتخابش نهایی نشد) این بازیکنان بودند. حالا آقای عنایتی آمده است و شاید تغییراتی را ایجاد کند.

قلعه نویی درباره انتخاب دستیار خارجی گفت: او مربی بسیار خوبی هست. پیش قراردادش هم فکر می‌کنم ارسال شده و مربی خیلی خوبی است. با مدیر برنامه اش در اجلاسی که در فیفا داشتیم صحبت کردیم که او را تأیید کرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا