ورزش

واکنش سرمربی نساجی به باخت مقابل استقلال و پایان کارش در ایران

واکنش سرمربی نساجی به باخت مقابل استقلال و پایان کارش در ایران

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

واکنش سرمربی نساجی به باخت مقابل استقلال و پایان کارش در ایران

به گزارش خبرنگار خالق، تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز چهارشنبه موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر نساجی را شکست بدهد و به فینال این رقابتها برسد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

«کارلوس انرخوس» سرمربی اسپانیایی نساجی در پایان این مسابقه گفت: در نیمه اول در یک بخش‌هایی خوب کار کردیم. مجبور شدیم بعد از گل دوم برنامه را عوض کنیم. به خاطر یکسری اشتباهات دو گل دریافت کردیم. سخت می‌شد تیم را جمع کنیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار خالق در خصوص اینکه آیا با این باخت کارش در نساجی تمام شده است؟ اظهار کرد: نمی دانم. خبر ندارم. کسی به من چیزی نگفته است.

سرمربی نساجی در خصوص تفاوت تیم‌های استقلال و پرسپولیس که احتمالاً برگزار کننده دربی در فینال جام حذفی خواهند بود، تاکید کرد: هر دو، تیم‌های خوبی هستند و بازیکنان بزرگی دارند. هر دو تیم برای یک شهر هستند، شاید نتیجه دلخواه برای هوادارانشان نشود. هرکسی بهتر باشد می‌برد. هر دو تیم قوی هستند و شخصیت‌های متفاوتی دارند.

انرخوس درباره عملکرد داور مسابقه یادآور شد: درباره داوری صحبت نمی‌کنم. داوران هم مقابل استقلال و هم پرسپولیس خوب کار کردند. هرچه نظر آنها باشد درست است. صحبتی نمی‌کنم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا