اخبار روز

هنرمندان اردبیلی به مرحله دوم جشنواره «داستان رضوی» راه یافتند

هنرمندان اردبیلی به مرحله دوم جشنواره «داستان رضوی» راه یافتند

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

هنرمندان اردبیلی به مرحله دوم جشنواره «داستان رضوی» راه یافتند

قاسم مزین در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از بین ۷۸ طرح رمان ارسالی به دبیرخانه، ۱۵ طرح به مرحله دوم راه یافته‌اند که طرح رمان «بیست و هشت روز از خدیجه خانی» از اعضای باشگاه داستان حوزه هنری استان اردبیل در بین آثار دیده می‌شود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی تصریح کرد: در بخش داستان کوتاه نیز ۴۰ داستان به مرحله دوم راه یافتند که داستان «فرخنده فال از سهیلا سپهری» و داستان «هشتمین اجابت از محسن وظیفه پشتکوه» از استان اردبیل در بین آثار منتخب راه یافته به مرحله دوم جشنواره داستان رضوی قابل مشاهده است.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اردبیل گفت: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی داستان رضوی با موضوعات «شخصیت، سیره، تاریخ و معارف امام رضا (ع)»، «فرهنگ عامه و امام رضا (ع)»، «تبلور سخنان حضرت رضا (ع) در جامعه ایرانی»، «زیارت و خاطرات آن»، «امام رضا (ع) و تمدن آینده اسلامی ایرانی» و «امام رضا (ع) و انقلاب اسلامی، شهدا و جبهه مقاومت» در ۲ بخش داستان کوتاه و طرح رمان منتشر شد.

مزین افزود: اختتامیه جشنواره نیز در روز شنبه سی‌ام اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در استان سمنان برگزار خواهد شد.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری اردبیل بیان کرد: «ساسان ناطق» دبیر پانزدهمین جشنواره داستان رضوی، همچنین «رضا کاظمی» یکی از داوران مرحله نخست این جشنواره، از نویسندگان مطرح اردبیلی هستند که در این دوره از جشنواره حضوری مؤثر دارند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا