اخبار روز

همکاری دانشگاه آزاد و وزارت راه برای ساخت مسکن هیات علمی

همکاری دانشگاه آزاد و وزارت راه برای ساخت مسکن هیات علمی

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

همکاری دانشگاه آزاد و وزارت راه برای ساخت مسکن هیات علمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، اولین نشست اجرایی تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت راه و شهرسازی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان و اعضای هیأت علمی با حضور دکتر سعید صابونی رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عنایت‌الله ملکی‌تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات، روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و مهندس ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

براساس مذاکرات صورت گرفته در این جلسه؛ دانشگاه آزاد اسلامی لیست اراضی مشمول تفاهم‌نامه را به تفکیک ۵ نوع اراضی به منظور بررسی مقدماتی، در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهد تا معاونت شهرسازی و معماری و سازمان ملی زمین و مسکن درخصوص امکان اجرای توافق نامه اعلام نظر کنند.

همچنین مقرر شد یک کارگروه استانی ذیل شورای مرکزی در قالب تفاهم نامه تشکیل شود. در این راستا هفته آینده نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان ها با مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان کارگروه استانی تشکیل جلسه خواهند داد. به منظور تفکیک و طراحی طرح های موردنظر نیز از مشاوران طرح های جامع در هر شهر استفاده خواهد شد؛ فهرست این مشاوران به طور رسمی از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام می شود.

در ادامه این جلسه، با اتفاق نظر طرفین مقرر شد دانشگاه نسبت به معرفی پنج قطعه زمین در پرند، گلبهار، خوراسگان، عالیشهر و شهرکرد اقدام کند تا در اولین فرصت فرآیندهای اجرایی آغاز شود.

گفتنی است در این جلسه دکتر عزیزاله فضلی سرپرست جدید مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن، مهندس نیکخواه مدیرکل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی سازمان ملی زمین و مسکن و… حضور داشتند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا