سریال و انمیشن

همه چیز درباره مسابقه «ناتو» ریالیتی شوی جدید شبکه نمایش خانگی + ویدئو

همه چیز درباره مسابقه «ناتو» ریالیتی شوی جدید شبکه نمایش خانگی + ویدئو

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

همه چیز درباره مسابقه «ناتو» ریالیتی شوی جدید شبکه نمایش خانگی + ویدئو

از زمان آغاز به کار شبکه نمایش خانگی در ایران مسابقات ریالیتی شو جایگاه ویژه ای در میان تولیدات این شبکه داشته اند و حالا مسابقه ی تازه ای به نام ناتو برای مخاطبان این سبک عرضه شده است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

مسابقه ناتو

ناتو ریالیتی شوی جدیدی در ژانر بازی‌ های استدلالی ـ استنتاجی است پخش آن از روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است.

این ریالیتی شو هر دوشنبه ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلم نت منتشر می شود.

این بازی جایگزین ریالیتی شوی «پدرخوانده» ی سعید ابوطالب شده است که قسمت پایانی و فینال فصل اول آن دوشنبه ۱۴ فروردین ماه منتشر شد.

گرداننده ی ناتو محمدرضا علیمردانی است که پیش از این سابقه ی گردانندگی بازی های «شب‌ های مافیا» و «پدرخوانده» با کارگردانی سعید ابوطالب را داشته و این بار با تیمی جدید و جوان اجرای یک مسابقه ی ریالیتی شو را برعهده گرفته است.

ریالیتی‌ شوی ناتو که توسط مهدی صفی‌ یاری تهیه و کارگردانی شده، در فضایی کارآگاهی معمایی وارد بازی مافیا می شود. ناتو همانند «پدرخوانده» یکی از شخصیت‌ های اصلی بازی مافیا است که عنوان این برنامه بر اساس این شخصیت گرفته شده است.

مسابقه ناتو

ناتو در ۲۱ قسمت تهیه شده است که هر قسمت از این برنامه بین ۵۱ دقیقه تا یک ساعت و ۲۰ دقیقه زمان دارد.

بازیگران قسمت اول این برنامه متین ستوده، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، هومن برق نورد، امیرحسین رستمی و شهرزاد کمال‌زاده هستند.

در ریالیتی‌ شوی ناتو چند بازیکن حضور دارند. در طول مسابقه ۱۰ پرسش سخت و گاهی  خنده‌دار از آن ها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید باهم به پاسخ درست برسند. در صورتی که بازیکنان به هر سوال، جواب درست بدهند مبلغی را به عنوان جایزه دریافت می‌کنند و به ازای هر جواب غلط، همان مبلغ از جایزه ی آن ها کم خواهد شد.

از میان این بازیکنان، یک نفر نقش ناتو را برعهده دارد. ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می‌داند. به غیر از بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند هیچ‌کس حتی مجری برنامه، از هویت این بازیکن اطلاعی ندارد.

منبع:روزیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا