ورزش

نگران تکرار ماجرای استراماچونی در استقلال/ رفتار ساپینتو عجیب است

نگران تکرار ماجرای استراماچونی در استقلال/ رفتار ساپینتو عجیب است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

نگران تکرار ماجرای استراماچونی در استقلال/ رفتار ساپینتو عجیب است

مرتضی یکه در گفتگو با خبرنگار مهر به دیدار روز دوشنبه استقلال برابر ملوان بندر انزلی اشاره کرد و گفت: استقلال یک دیدار سخت برابر تیم قدیمی ملوان خواهد داشت. درست است که ملوان با جوانانش شرایط خوبی در جدول ندارد اما آنها به دنبال این هستند تا بتوانند در تهران و در دیداری که در پایان آن یک برنده خواهد داشت، بازی خوبی انجام داده و با دست پر به انزلی برگردند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی ادامه داد: استقلال هم می داند که راه زیادی تا قهرمانی در جام حذفی پیش رو ندارد، پیروزی در دو بازی دیگر می تواند این تیم را به فینال جام حذفی برساند، بنابراین تلاش خواهد کرد تا روز دوشنبه و با ارائه یک بازی خوب، پیروز از زمین خارج شود.

کارشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: در هفته های اخیر شاهد بازی خوب استقلال در لیگ هستیم. آبی ها توانسته اند چهار هفته پیاپی به پیروزی دست پیدا کرده و حالا در لیگ به یکی از مدعیان اصلی کسب جام معرفی شوند.

این پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: ترکیب ثابت، هماهنگی بین خطوط، زوج سازی و درک متقابل از یکدیگر رمز موفقیت استقلال در هفته های اخیر بوده است و اعتقاد دارم آبی پوشان با همین روند می توانند یک بار دیگر به جام برسند. ضمن اینکه این روزها قائدی، رضاوند ، مهری و روزبه چشمی از بهترین های استقلال هستند که نقش بسزایی در موفقیت آبی پوشان دارند.

یکه با انتقاد از رفتارهای چندگانه فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت مربیان لیگ برتری گفت: از ابتدای فصل بارها شاهد بوده ایم که تعدادی از مربیان بدترین رفتارها را کنار زمین داشته اند، درگیری با داور، با مسئولان و برخوردهای تند زیاد دیده شده است اما هیچ کدام به اندازه رفتارهای ساپینتو برای مسئولان عجیب نبوده است. همه نگاه ویژه ای به این مربی دارند و نمی دانم چرا بقیه را فراموش کرده و تنها تمرکزشان بر روی ساپینتو است.

وی تأکید کرد: البته از ساپینتو هم انتظار بیشتری می رود. او باید حرفه ای تر عمل کند، آرامش خود را حفظ کرده و تنها تمرکزش بر روی عملکرد تیمش باشد. اما حالا که چنین اتفاقاتی افتاده و دیگران هم چنین رفتارهایی می کنند، باید عدالت برای همه به یک اندازه اجرا شود.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: می ترسم همان بلایی که بر سر تیم موفق استراماچونی آمد، حالا بر سر ساپینتو هم بیاید، استرا هم در اوایل فصل نتیجه خوبی نمی گرفت اما هر چه از زمان بازی ها گذشت بهتر و بهتر شد تا اینکه وقتی تیمش به زمین می آمد همه می دانستند که هیچ حریفی توانایی مقابله با آنها را ندارد و شاهد بودیم که در اوج موفقیت استقلال اتفاقاتی افتاد که استراماچونی به یک باره ایران را ترک کرد. حالا هم باید نگران این باشیم که مبادا روزی ساپینتو چنین حرکتی کند. مسئولان باشگاه استقلال هم باید به شدت پیگیر وضعیت استراماچونی باشند، اجازه ندهند هر بلایی سر این مربی بیاید، از او حمایت کنند تا نشان دهند که واقعا نگران استقلال هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این روزها بیشتر از هر کسی هواداران استقلال هستند که دغدغه تیمشان را دارند. باید به آنها حق داد اما اعتقاد دارم هر چه این اتفاقات بیشتر می شود، وحدت و یکپارچگی تیم و هواداران هم بیشتر می شود و مطمئن هستم استقلال می تواند به قهرمانی برسد، مگر اینکه برخی ها مایل نباشند چنین اتفاقی برای استقلال رخ دهد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا