سریال و انمیشن

نگاهی به روابط عاشقانه رابرت پتینسون؛ از نامزدی بی سرانجام تا دلشکستگی از خیانت

نگاهی به روابط عاشقانه رابرت پتینسون؛ از نامزدی بی سرانجام تا دلشکستگی از خیانت

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

نگاهی به روابط عاشقانه رابرت پتینسون؛ از نامزدی بی سرانجام تا دلشکستگی از خیانت

رابرت پتینسون به خاطر بازی در نقش ادوارد کالن در مجموعه فیلم های گرگ و میش (The Twilight) به شهرت رسید و با بازی در نقس بروس وید در فیلم بتمن ۲۰۲۲، در مرکز توجه قرار گرفت. این ستاره جذاب هالیوودی متولد انگلیس، شنبه ۱۳ می (۲۳ اردیبهشت) ۳۷ ساله شد. به بهانه‌ی تولد او و بی‌سابقه‌ترین رابطه‌ عاشقانه‌اش تا به امروز، نگاهی به زندگی عاشقانه و روابط بی سرانجام قبلی رابرت پتینسون می‌اندازیم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

نینا شوبرت (۲۰۰۳ – ۲۰۰۶)

روابط عاشقانه رابرت پتینسون
قبل از اینکه رابرت پتینسون نقش اصلی گرگ و میش را به دست آورد، این بازیگر بریتانیایی در بارنز، جنوب غربی لندن زندگی می کرد. رابرت که یک لندن نشین عادی بود و امید زیادی به ورود به صنعت سینما داشت، عاشق دختر همسایه، نینا شوبرت شد.

از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶، یعنی قبل از اینکه نقش خون آشام را بازی کند، با همسایه و دانش آموز مدرسه نمایش خود رابطه داشت. در زمانی که رابرت در خانه با والدین و خواهر و برادرش در بارنز زندگی می کرد، این زوج به مدت سه سال با هم بودند و در سال ۲۰۰۶، زمانی که رابرت به هالیوود نقل مکان کرد، از هم جدا شدند.

کریستن استوارت (۲۰۰۹ – ۲۰۱۳)

روابط عاشقانه رابرت پتینسون
احتمالاً پرمخاطب ترین رابطه عاشقانه رابرت زمانی بود که او با کریستن، همبازی اش در گرگ و میش بود. آن دو سر صحنه فیلم‌های پرطرفدارشان که بر اساس مجموعه کتاب‌های استفانی مایر بود با هم آشنا شدند. طرفداران این فیلم نسبت به زندگی واقعی عاشقانه بین دو ستاره گرگ و میش علاقه زیادی داشتند و وقتی همه چیز از بین رفت، دلشان شکست.

پس از فیلمبرداری باقی‌مانده این مجموعه بین سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲، پس از خیانت معروف کریستن به رابرت با کارگردان فیلم سفید برفی و شکارچی، روپرت سندرز، آن‌ها آن را کنار گذاشتند. گفته می شود که رابرت پس از رسوایی این خیانت واقعاً افسرده شده بود.

نیکی رید (شایعه)

نگاهی به روابط عاشقانه رابرت پتینسون؛ از نامزدی بی سرانجام تا دلشکستگی از خیانت
رابرت و نیکی در فیلم گرگ و میش هم بازی بودند. در مقطعی طرفداران معتقد بودند که رابطه آنها، چیزی بیش از یک دوستی معمولی هستند. نیکی به سرعت این شایعات را رد کرد.

دیلن پن (شایعه)

روابط عاشقانه رابرت پتینسون
راب در اوایل دهه ۲۰۱۰ برای مدت کوتاهی با رابین پن، دختر شان پن در ارتباط بود. به محض بر سر زبان افتادن شایعه رابطه عاشقانه آنها، به دوستی و ارتباط خود پایان دادند. در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای، دیلن شایعات مربوط به رابطه عاشقانه خود با این ستاره هالیوودی را رد کرد.

اف‌کی‌ای توئگز ( ۲۰۱۴ – ۲۰۱۷)

روابط عاشقانه رابرت پتینسون
گزارش ها حاکی از آن است که این زوج پس از اینکه رابرت اجرای او را روی صحنه دید، با هم آشنا شدند، اما این بازیگر بعداً به اشتراک گذاشت که آنها از طریق دوست مشترکشان فلورانس ویلش با یکدیگر ملاقات کرده اند. اگرچه این زوج در اوایل رابطه خود نامزد کردند و سه سال در کنار هم ماندند، اما این رابطه هم دوام نیاورد و در اکتبر ۲۰۱۷ از هم جدا شدند.

سوکی واترهاوس (۲۰۱۸ – تا به امروز)

روابط عاشقانه رابرت پتینسون
این زوج، در مراسم فرش قرمزی در سال ۲۰۲۲ رابطه عاشقانه‌ی خود را علنی کردند. رابرت و سوکی برای اولین بار در جولای ۲۰۱۸ با هم دیده شدند، اما شایعات روابط عاشقانه پیرامون این زوج به چند ماه قبل از اولین حضور عمومی آنها بازمی گردد. سال بعد، در سال ۲۰۱۹، راب، سوکی و زوجی که اکنون از هم جدا شده اند، تیلور سویفت و جو آلوین با هم دیده شدند.

آن دو رابطه خود را دور از توجه ها نگه می دارند و از شکل گیری هرگونه شایعه ای اجتناب می کنند. رابرت چند سال پیش با اشاره به خصوصی نگه داشتن روابط عاشقانه خود گفت: «اگر به مردم اجازه ورود بدهید، عشق را بی ارزش می کند. اگر غریبه ای در خیابان از شما در مورد رابطه تان بپرسد، فکر می کنید بسیار بی ادبانه است. دیوار که بکشید، در نهایت همه چیز بهتر می شود.»

آخرین بار این زوج در مراسم مت گالا ۲۰۲۳ دیده شدند.

منبع:روزیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا