سلامت

نکاتی برای صرفه جویی در بیمه سلامت

نکاتی برای صرفه جویی در بیمه سلامت

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

نکاتی برای صرفه جویی در بیمه سلامت

Astuces pour économiser sur votre mutuelle santé

مقاله حمایت شده

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

در سال 2020 ، بحران بهداشتی مرتبط با همه گیری جهانی به طور قابل توجهی تعداد مشاوره های پزشکی را کاهش داده است که خطر ایجاد بسیاری از بیماری ها (مانند سرطان هایی که به موقع تشخیص داده نمی شوند و غیره) را به همراه دارد. در عین حال، اصلاح 100 درصدی سلامت و مالیات کووید که بیمه‌گران و شرکت‌های متقابل باید در سال 2021 بپردازند، به احتمال زیاد قیمت‌ها را افزایش خواهند داد. افزایش قابل توجهی که می تواند خانواده های فرانسوی را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال، نکات مفیدی برای صرفه جویی در بیمه سلامت، بدون از دست دادن ضمانت و کارایی وجود دارد. آنها به شما امکان می دهند از بهترین مراقبت های بهداشتی بهره مند شوید و در عین حال روزانه در هزینه های بهداشتی کل خانواده صرفه جویی کنید.

پیشنهادها را مقایسه کنید و از مزایای اختصاص یافته به بیمه شدگان جدید استفاده کنید

قبل از اشتراک در بیمه و/یا بیمه درمانی متقابل، شما امکان مقایسه پیشنهادات رزرو شده برای مشتریان جدید را دارید. سازمان های بهداشتی اغلب پیشنهادات جالبی را برای جذب اعضای جدید و افزایش رتبه آنها ارائه می دهند. حیف است از آن سوء استفاده نکنیم! اغلب این مشتریان جدید هستند که از بهترین نرخ بهره می برند و این روش چیز جدیدی نیست. و این یک شمشیر دولبه است: بسیاری از سازمان‌ها می‌بینند که مشتریانشان برای رقابت می‌روند.

از نظر قراردادهای بیمه سلامت، پیشنهادات بی‌شماری است و سازمان‌های مکمل سلامت هم هستند. بسیار رقابتی. تغییر سازمان های مراقبت های بهداشتی می تواند بسیار سودمند باشد. به همین دلیل از مقایسه مرتب پیشنهادات شرکت های بیمه متقابل و رقابت برای دریافت بهترین ضمانت ها با نازل ترین قیمت ها دریغ نکنید.

علاوه بر این، از اول دسامبر 2020، پایان سالانه بیمه تکمیلی درمان ممکن است. بنابراین به بیمه شدگان این امکان را می دهد که قرارداد بیمه درمانی متقابل خود را در هر زمان و به محض سپری شدن سال اول قراردادشان تغییر دهند.

برای تغییر بیمه درمانی، به سادگی یک نامه ارسال کنید. نامه ثبت شده با تایید دریافت یا ایمیل برای فسخ قرارداد. سپس آنها می توانند بیمه درمانی را تغییر دهند و از پیشنهادات ارائه شده توسط سازمان های رقیب بهره مند شوند.

قبل از تغییر قرارداد از تمام ضمانت های قرارداد خود بهره مند شوید

اکنون به راحتی می توانید قرارداد خود را تغییر دهید. همانطور که خواهیم دید، تطبیق ضمانت های قرارداد خود با نیازهای واقعی خود نیز معمول است. برخی از بیمه‌گذاران، که مجبورند قبل از اینکه بتوانند متقابل را تغییر دهند، منتظر بمانند، راه دیگری برای کشف دارند. استفاده هر چه بیشتر از ضمانت های ارائه شده در قرارداد تکمیلی سلامت آنها. در واقع، با مراقبت از سلامت خود و بهره مندی از تمام مراقبت های بهداشتی ممکن، می توان هزینه های خاصی را که ممکن است بعداً ایجاد شود، محدود کرد.

به عنوان آن بیمه شده، می توانید از ضمانت های خود برای انجام معاینه کامل سلامت استفاده کنید: چشم پزشک، دندانپزشک، متخصصین پزشکی… ویزیت های کنترلی امکان تشخیص مشکلات احتمالی بهداشتی و جلوگیری از هزینه های آتی را فراهم می کند تا بتوان سطح ضمانت را تطبیق داد. قرارداد بعدی به نیازهای واقعی خانوار. همه اینها به منظور جلوگیری از پرداخت ضمانت های غیر ضروری و صرفه جویی ارزشمند.

علاوه بر این، برخی از قراردادهای مکمل سلامت به پیشنهادات انحصاری مانند مشاوره با متخصصان تغذیه، مبارزه با سیگار دسترسی دارند. برنامه ها و غیره استفاده از این پیشنهادات، قبل از اینکه بتوانید آن را تغییر دهید یا با ضمانت‌های کم‌هزینه‌تر تغییر دهید، قرارداد سلامتی شما را «سودآورتر» می‌کند.

از ضمانت های مراقبت های بهداشتی تکمیلی که برای شما مفید نیست اجتناب کنید

سطح تضمین یک عنصر کلیدی است که خانوارها می توانند پس انداز قابل توجهی را بر اساس آن انجام دهند. در واقع، قراردادهای بیمه سلامت در فرمول های مختلفی موجود است که همگی تضمین های خاص خود را ارائه می دهند. برای بهره مندی از بازپرداخت خوب در یک منطقه، اغلب لازم است فرمولی را انتخاب کنید که شامل پشتیبانی کامل در همه زمینه ها (اپتیک، دندان، ارتودنسی و غیره) باشد. و این تضمین‌ها لزوماً برای همه بیمه‌گذاران مفید نیستند.

اکنون می‌توانید با توجه به هر تخصص، سطح بازپرداخت متناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید. بسیاری از شرکت‌های متقابل سطوح ضمانت خود را انعطاف‌پذیرتر و قابل تنظیم‌تر می‌کنند، که این امکان را فراهم می‌کند تا مبلغ ماهانه متقابل را با نیازهای واقعی خود تطبیق دهند. همچنین می‌توان پوششی را که زمانی مفید بود، زمانی که منسوخ می‌شود، برداشت (مثلاً ارتودنسی در زمان بزرگ شدن کودکان).

از سوی دیگر، این امکان وجود دارد که سطح ضمانت را پایین بیاورید و در صورت لزوم آن را افزایش دهید، زمانی که یک مداخله یا یک حمایت بزرگ در پیش است. بیمه شدگان در اغلب موارد امکان تماس با بیمه خود و تطبیق سطوح تضمینی که از آن بهره مند می شوند را قبل از هر هزینه عمده سلامتی دارند. یک راه خوب برای تطبیق کمک های خود با نیازهای بازپرداخت خانواده!

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا