ورزش

نمی‌خواستیم هوادار را تحقیر کنیم/ پرسپولیس هم دنبال مساوی نیست

نمی‌خواستیم هوادار را تحقیر کنیم/ پرسپولیس هم دنبال مساوی نیست

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

نمی‌خواستیم هوادار را تحقیر کنیم/ پرسپولیس هم دنبال مساوی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، ریکاردو ساپینتو پس از پیروزی ۶ بر ۱ استقلال برابر هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

ساپینتو در ابتدا گفت: بازی فوق العاده ای از طرف دو تیم و داوران بود. ارزش هوادار بالاتر از این نتیجه بود. در نیمه اول خیلی خوب کار کردند. البته موقعیت زیادی ایجاد نکردند ولی تلاش کردند و سعی کردند خوب بازی کنند. ما در همه دقایق بهتر بودیم. موقعیت‌های بهتری ایجاد کردیم. به نظرم بعد از گل سوم، بازیکنان هوادار هم اعتقادشان را به تدریج از دست دادند.

سرمربی استقلال افزود: بعد از گل چهارم، بازیکنان حریف انگیزه شان را از دست دادند. ما هم گلهای بیشتری زدیم. این نتیجه به این خاطر بود که خیلی جدی بودیم و خیلی جنگیدیم و به حریفمان احترام گذاشتیم. تفاوت هر دو تیم این فاصله در نتیجه نبود چون ما متوقف نشدیم و ادامه دادیم. ما پایمان را روی پدال گاز گذاشتیم و ادامه دادیم. این یک رفتار خوب از تیممان است و هرگز متوقف نشدیم. این همان ذهنیتی است که می‌خواهم. به تیمم و هواداران افتخار می‌کنم. هواداران نشان دادند فوق العاده هستند.

ساپینتو در واکنش به گلایه ساکت الهامی سرمربی هوادار مبنی بر اینکه استقلال با پنالتی زدن حسینی هوادار را تحقیر کرده است، گفت: این رفتاری نبود که حسینی بخواهد انجام بدهد. حسینی یک بازیکن فوق العاده است. او این کار را نکرد که علیه کسی باشد. یک تصمیم هیجانی و احساسی بود نه اینکه بخواهد بی احترامی کند. در پایان بازی اولین کسی بودم که سمت مربی حریف رفتم تا به او بگویم چه اتفاقی افتاد. نخواستیم کسی را تحقیر کنیم. به همه احترام می‌گذاریم. چیزی بود که اتفاق افتاد. با نیت بدی نبود. من این احتیاط را داشتم که به سرمربی حریف توضیح بدهم.

وی درباره جایگاه ویژه اش بین هواداران استقلال خاطرنشان کرد: گوش کنید. از زمانی که من به استقلال آمدم، ماه‌های زیادی گذشته است. نه همه رسانه‌ها ولی خیلی از رسانه‌ها هر هفته می‌گفتند من بیرون می‌روم. این برای چند هفته نبود.

سرمربی استقلال ادامه داد: در طول خیلی از ماه‌ها، شاید حتی تا دو سه هفته پیش این حرف‌ها بود ولی روی تیمم تمرکز کردم.

ساپینتو درباره تمایل مهدی قایدی برای پنالتی زدن و صعود به صدر جدول گلزنان و دلیل ممانعت از پنالتی زدن او گفت: قایدی خودش تصمیم گرفت پنالتی را به حسینی بدهد. برای دومین پنالتی، تصمیم من روی قایدی بود. ما راجع به شرایط تصمیم می‌گیریم نه بازیکنان. اگر کسی که پنالتی زن اول است در زمین نباشد، من یکی دیگر را انتخاب می‌کنم. اول محبی است بعد قایدی. قایدی خودش پنالتی را به حسینی داد چون حسینی در تمرینات خیلی گل می‌زند. همه بازیکنان تمرین پنالتی می‌کنند چون شاید در جام حذفی نیاز باشد دروازه بان ما هم پنالتی بزند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر احتمال مغرور شدن بازیکنانش با این برد قبل از دربی گفت: نه؛ تیم ما خیلی مثبت است و ذهنیت قوی دارد. شما می‌دانید دربی همیشه دربی است حتی در پرتغال تیم‌هایی که خیلی قوی نیستند معمولاً ممکن است نتایج بهتری بگیرند. دربی یک بازی ویژه است حتی اگر یکی از تیم‌ها خوب نباشد، در آن بازی همه می آیند که صد درصد باشند. دربی می‌تواند یک بازی خوب باشد. دو تیم خیلی خوب؛ پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد. ما هم همینطور. پس یک بازی خیلی خوب خواهد بود. اما امروز باید از این بازی فوق العاده لذت ببریم و از فردا آماده دربی بشویم.

ساپینتو درباره اینکه آیا این بهترین شب او در ایران بوده است؟ اظهار کرد: من شبهای فوق العاده ای با استقلال داشته‌ام. این یکی از بهترین شبهاست. این یکی از آن بازی‌هایی است که لذت بردم. مهم این است که سه امتیاز را گرفتیم.

وی در خصوص اینکه آیا پیامی برای هواداران استقلال قبل از دربی دارد؟ گفت: به دربی می‌رویم که سه امتیاز را بگیریم. هیچ تیمی دوست ندارد مساوی بشود. هر تیمی که بخواهد قهرمان بشود دنبال مساوی نیست. مساوی برای ما و پرسپولیس کافی نیست. سپاهان دارد یک بر صفر مس را می‌برد. تا آخر ادامه می‌دهیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا