اقتصاد

نمایشگاه نوروزی محصولات شیلاتی برگزار می شود

نمایشگاه نوروزی محصولات شیلاتی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان شیلات ایران، سیدحسین حسینی، رئیس سازمان شیلات ایران از برگزاری نمایشگاه تخصصی عرضه محصولات آبزیان به منظور تأمین نیاز مردم در شب عید از تاریخ ۱۸ تا ۲۸ اسفند ماه خبر داد.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

وی افزود: در این نمایشگاه محصولات شیلاتی با حذف واسطه‌ها و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

رئیس سازمان شیلات ایران اذعان داشت: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته با تولید کنندگان، محصولات شیلاتی در این نمایشگاه ۱۰ تا ۱۲ درصد کمتر از نرخ بازار به فروش می‌رسد.

به گفته وی، فرهنگ مصرف ماهی در کشور ما به گونه‌ای است که در نیمه نخست سال شاهد کاهش مصرف و نیمه دوم سال شاهد افزایش تقاضا و مصرف هستیم و این تقاضا در شب عید به حداکثر میزان خود می‌رسد.

حسینی بیان داشت: همین امر باعث می‌شود تا شاهد افزایش قیمت‌ها در نیمه دوم سال به ویژه شب عید باشیم که در صورت کنترل این امر و ایجاد تعادل در مصرف آبزیان در تمام طول سال این مشکل تا حدود زیادی برطرف می‌شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: در این راستا، تفاهم‌نامه‌ای با اتحادیه‌های ماهیان سردآبی و گرمابی برای ارائه و فروش آبزیان با قیمت واقعی و ایجاد بازارهای تخصصی عرضه آبزیان داشته‌ایم.

گفتنی است؛ مناطق در نظر گرفته شده برای عرضه آبزیان بوستان ولایت واقع در جنوب تهران، بوستان گفتگو واقع در گیشا، مصلی بزرگ تهران، دریاچه خلیج فارس و بازارچه حکیمیه تهرانپارس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا