اخبار روز

نماهنگ «کهکشان هشتم» ویژه میلاد حضرت رضا (ع) منتشر شد

نماهنگ «کهکشان هشتم» ویژه میلاد حضرت رضا (ع) منتشر شد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

نماهنگ «کهکشان هشتم» ویژه میلاد حضرت رضا (ع) منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خالق، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در راستای گرامیداشت سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج (ع) و پیوند دل‌های شیفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) با بارگاه ملکوتی رضوی، نماهنگ کهکشان هشتم را با شعری از روشن سلیمانی در مدت بیش از ۳ دقیقه تهیه کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

رضا صالحی، خواننده و آهنگساز کلام این نماهنگ است. تهیه موسیقی و تنظیم آن نیز توسط مجتبی صادقی و کامبیز جهانبخش انجام شده است. تصویرهایی از صحن و سرای رضوی و عرض ارادت خالصانه زائران به ساحت امام رئوف (ع) در این اثر امام رضایی به چشم می‌خورد.

این نماهنگ علاوه بر انتشار در فضای مجازی در اختیار شبکه‌های رسانه ملی قرار گرفته است تا در این میلاد خجسته پخش شود.

پخش تولیدات منتخب از شبکه‌های بین‌المللی

همچنین مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به مناسبت ایام ولادت امام هشتم (ع) علاوه بر تولید مجموعه کلیپ و نماهنگ، منتخبی از آثار رسانه‌ای و پویانمایی‌های تولیدی سال‌های گذشته مؤسسه را که قابلیت انتشار برای مخاطب بین‌الملل داشت، برای اداره کل تأمین و رسانه بین‌الملل صدا و سیما ارسال کرده است.

این تولیدات رضوی از شبکه‌های بین‌المللی و اینترنتی از جمله «ولایت» در ایام دهه کرامت پخش شده است. آلبوم قوالی و مناقب‌خوانی‌های رضوی هراتی افغانستان با عنوان «قول و قبول» و مجموعه قوالی‌های رضوی پاکستان، از جمله این آثار است.

همچنین، این مؤسسه به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، آثار متنوعی همچون پادکست، نماهنگ، سرود و… تولید می‌کند که این آثار از صدا و سیما و همچنین شبکه‌های مجازی پخش می‌شود.

گفتنی است؛ به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برنامه‌های متنوع هنری و ادبی با محوریت مکتب هنر رضوی در دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت رضا (ع) برگزار شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا