ورزش

نقش چند بازیکن در موفقیت استقلال/ زدن ۱۰ گل نشان از قدرت آبی‌هاست

نقش چند بازیکن در موفقیت استقلال/ زدن ۱۰ گل نشان از قدرت آبی‌هاست

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

نقش چند بازیکن در موفقیت استقلال/ زدن ۱۰ گل نشان از قدرت آبی‌هاست

امین منوچهری در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی باعث شده که استقلال که بد بازی می کرد و مورد انتقاد قرار داشت حالا توانسته بازیهای خوبی از خود ارائه کند گفت: زمان، مهمترین اتفاق برای موفقیت استقلال بود. به قول فوتبالی ها، آبی ها جا افتاده اند. هماهنگی بین تیم بوجود آمده، بازیکنان شناخت و درک متقابلی از یکدیگر پیدا کرده اند و یک هماهنگی بین خطوط استقلال بوجود آمده که باعث پیروزی های این تیم شده است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

منوچهری تاکید کرد: آماد گی بازیکنان تاثیرگذاری چون قائدی، مهری و روزبه چشمی باعث شده تا اینها نقش کلیدی در پیروزی استقلال داشته باشند و امیدوارم بتوانند این روند را ادامه دهند.

وی در مورد عملکرد نفت مسجد سلیمان هم گفت: این تیم با آمدن رضا عنایتی تحول خوبی پیدا کرده است. در دو بازی گذشته خود دو امتیاز گرفته بود و گل هم نخورده بود و نشان می دهد که حضور عنایتی نقش مهمی در عملکرد این تیم داشته است. البته استقلال اگر در ۲۰ دقیقه ابتدایی گل نمی زد کارش به مشکل برمی خورد اما آنها توانستند با گلی که در ابتدای بازی بزنند شرایط را به سود خود عوض کرده و برنده این دیدار باشند.

وی در مورد دیدار روز یکشنبه استقلال برابر پیکان تهران افزود: بازی با پیکان همیشه برای استقلال سخت بوده است. پیکان یکی از حریفان پرقدرت استقلال است. مجتبی حسینی تیم خوبی را روانه لیگ کرده اما استقلال اگر می خواهد همچنان در کورس بماند باید پیکان را هم از سر راه خود بردارد. آبی ها ابزار لازم برای موفقیت دارند و به طور حتم اگر آنالیز خوبی از حریف داشته باشند می توانند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زدن ۱۰ گل در سه بازی نشان از قدرت بالای استقلال است. آبی ها کمی دیر به خود آمدند اما مطمئن هستم با روندی که در پیش گرفته اند یکی از امیدهای قهرمانی در پایان فصل خواهند بود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا