ورزش

نظر کارشناس داوری در مورد سه صحنه مشکوک دیدار پرسپولیس و سپاهان

نظر کارشناس داوری در مورد سه صحنه مشکوک دیدار پرسپولیس و سپاهان

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

نظر کارشناس داوری در مورد سه صحنه مشکوک دیدار پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که در پایان ۱۲۰ دقیقه سرخپوشان ۴ بر ۲ حریف خود را شکست دادند. این دیدار در ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ به ۲ خاتمه پیدا کرده بود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

نفوذ محمد عمری با حضور سیاوش یزدانی روبرو شد تا مدافع زردپوشان اصفهان باعث سرنگونی عمری شود تا داور مسابقه در سوت خود دمیده و اعلام پنالتی کند. یزدانی در اواخر بازی هم پریرا را سرنگون کرد و با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

نوید مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تصمیم محمدرضا منصوری کمک داور این بازی و تأیید آن از سوی بیژن حیدری گفت: کاملا انتخاب درستی از سوی تیم داوری صورت گرفت. تصمیم خیلی خوبی بود چون کاملا دست بازیکن پرسپولیس توسط مدافع سپاهان کشیده شد.

او درباره عملکرد تیم داوری در نیمه اول تاکید کرد: صحنه خیلی حساسی اتفاق نیفتاد که داور را دچار تشویش کند. به همین خاطر باید بگویم نمره قبولی گرفتند.

او درباره گل دوم سپاهان اصفهان که با اعتراض بازیکنان پرسپولیس مبنی بر خطا روی بیرانوند و احتمال آفساید گفت: خطایی روی بیرانوند انجام نشد. اگر می خواهیم درباره آفساید صحبت کنیم نیاز به دوربین لب خط داریم تا تصویر را واضح تر آنالیز کرد. با تصاویری که فعلا منتشر شده نمی توان اظهار نظر کرد.

مظفری در خصوص پنالتی دوم پرسپولیس که باز هم روی خطای سیاوش یزدانی انجام و منجر به اخراج او شد گفت: خطا صورت گرفت و کارت زرد هم درست بود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا