ورزش

ناچارم برخی بازیکنان را بیرون بگذارم/ به دربی فکر نمی کنم

ناچارم برخی بازیکنان را بیرون بگذارم/ به دربی فکر نمی کنم

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

ناچارم برخی بازیکنان را بیرون بگذارم/ به دربی فکر نمی کنم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که هم امتیاز با سپاهان (۵۲ امتیاز) در صدر جدول رقابتهای لیگ برتر قرار دارد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابتهاست، شامگاه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار خواهد رفت.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از این بازی گفت: تیمی که برابر پرسپولیس فوق العاده بازی کرد و یک بر صفر هم پیروز شد. من آن بازی را دیدم. هوادار تیمی است که می خواهد فوتبال بازی کند و دنبال کار دفاعی نیست. بازی سختی برای ما خواهد بود چون می دانند چطور باید بازی کنند.

وی ادامه داد: ما هم در شرایط خوبی هستیم و بازیهای باکیفیتی را ارائه دادیم. انتظار داریم که سه امتیاز را بگیریم. هدف اصلی برای ما همین است که بتوانیم سه امتیاز را از هوادار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: تیم ما همیشه سخت تلاش می کند و بسیار متحد است. تمرکز ما روی کارمان است و بازیکنانم در هر بازی با تمام وجود تلاش می کنند که پیروز شوند.

وی در مورد غیبت یامگا گفت: ما برای این موضوع هم راه حل داریم. من ناچارم برخی بازیکنان را بیرون بگذارم. حتی آنهایی که خیلی آماده هستند. بازیکنانی دارم که باید در ترکیب باشند اما نمی توانم همه را در ترکیب قرار دهم. همه می خواهند به تیم کمک کنند.

ساپینتو در مورد نقش دیدار هفته آینده با پرسپولیس در تفکرات ساپینتو برای دیدار با هوادار گفت: در شرایط فعلی تمرکزم روی دیدار با هوادار است و نمی خواهم کسی به دربی فکر کند. تمرکزمان باید روی همین سه امتیاز باشد. زمان داریم که بعدا در مورد بازی با پرسپولیس فکر کنیم.

سرمربی پرتغالی آبی پوشان در واکنش به پرسشی پیرامون تمدید قراردادش برای فصل آینده گفت: من فقط در مورد بازی با هوادار صحبت می کنم.

ساپینتو در مورد تغییراتی که در مدیریت باشگاه صورت گرفته و تاثیرات این اتفاقات روی تیم گفت: بازهم تاکید می کنم که اصلا به این مسائل فکر نمی کنم و فعلا تمرکزم روی فوتبال و نتیجه دیدار با هوادار است.

وی در پایان گفت: امیدوارم در بازی با هوادار داور بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. در بازیهای قبلی هم با ما خوب رفتار کردند. امیدوارم داوران بیشتر احترام بگذارند. ولی اگر داور اشتباهی داشته باشد نمی توانم آرام باشد. ما 11 امتیاز را به خاطر اشتباهات داوری از دست داده ام.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا