آشپزی

ناهار چی بپزم ؟

ناهار چی بپزم ؟

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

ناهار چی بپزم ؟

ناهار چی بپزم ؟

ناهار چی بپزم با مرغ ناهار چی بپزم با برنج ناهار چی بپزم بدون برنج ناهار چی بپزم دونفره ناهار چی بپزم سریع ناهار چی درست کنم با گوشت چی درست کنم تکراری نباشه ناهار چی درست کنم ساده باشه با برنج

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

یکی از مهمترین دغدغه های خانم های خانه دار این است که باید روزانه دو مرتبه آشپزی کنند و این سوال که ناهار چی بپزم؟ از سوالاتی است که هر روز در ذهن شان عبور می کند، با پیگیری این مطلب دیگر لازم نیست به دنبال ایده برای پختن ناهار باشید!

ناهار چی درست کنم؟

شماره ۱

برای شماره یک لیست، به سراغ یکی از غذاهای حاضری و بسیار خوشمزه ایرانی رفته ایم. سوسیس بندری ترکیبی از سوسیس، رب گوجه فرنگی و پیاز سرخ شده فراوان که با دورچین خیارشور، گوجه فرنگی و کاهو به یک غذای فراموش نشدنی تبدیل می شود.

شماره ۲

برای شماره بعدی به سراغ یکی از اصیل ترین غذاهای ایرانی رفته ایم که علاوه بر اصیل بودن، غذای گران قیمتی هم محسوب می شود. باقالی پلو با ماهیچه از مجلسی ترین غذاهای کشورمان است که نیازی به معرفی ندارد.

شماره ۳

در این شماره یکی از راحت ترین کوفته هایی که می توانید برای ناهار درست کنید را انتخاب کرده ایم. کوفته قلقلی که در شهرهای مختلف کشور با نام های متنوعی شناخته می شود خیلی سریع و با مواد مختصری آماده می شود.

شماره ۴

خوراک خاویار بادمجان از غذاهای معروف و بسیار ساده کشور روسیه است که در شمال کشورمان هم از محبوبیت بالایی برخودار است. این غذای ساده و لذیذ به قدری محبوب است که در فروشگاه های سراسر جهان به صورت کنسروی قابل تهیه است.

شماره ۵ : ناگت گوشت چرخ کرده

شماره ۶ : باقالی پلو با مرغ

شماره ۷ : شوید پلو با تن ماهی

شماره ۸ : سمبوسه گوشت

شماره ۹ : کوکوی اسفناج

شماره ۱۰ : باقلا قاتق

شماره ۱۱ : کوکوی ماکارونی

شماره ۱۲ : خوراک جگر یا جغور بغور

شماره ۱۳ : جوجه کباب تابه ای

شماره ۱۴ : رشته پلو با گوشت قلقلی

شماره ۱۵ : آدانا کباب به روش ترکیه ای

شماره ۱۶ : کباب فلفلی

شماره ۱۷ : کباب بلدرچین

شماره ۱۸

آبگوشت بزباش از غذاهای خوشمزه ایرانی است که با گوشت بز درست می شود، البته چون گوشت بز در قصابی ها پیدا نمی شود، معمولا آنرا با گوشت گوسفندی درست می کنند.

شماره ۱۹

کباب دیگی یکی از انواع غذاهای سنتی و قدیمی ایرانی است که معمولا با کته سرو می شود. این غذای خوشمزه را می توانید برای مجالس خود نیز درست کنید.

شماره ۲۰

کباب لقمه از غذاهای قدیمی و بسیار محبوب در خاورمیانه است که با ترکیبات بسیار متنوعی درست می شود. کباب لقمه معمولا به صورت ساندویچ سرو می شود.

شماره ۲۱

شیله عدس یکی از انواع غذاهای سنتی و خوشمزه کشورمان است که اصالت آن متعلق به شهر تبریز می باشد. این غذای خوشمزه شباهت زیادی به عدسی دارد.

شماره ۲۲

در شهر شیراز خیلی از افراد سیب زمینی را با نام آلو می شناسند و به همین دلیل این غذا با نام دوپیازه آلو شناخته می شود که خیلی سریع و بی دردسر آماده سرو می شود.

شماره ۲۳

بوریتوی مرغ یکی از محبوب ترین غذا ها در کشور مکزیک است که در کنار خیابان در دکه های کوچک فروخته می شود. این غذای خوشمزه چیزی در مایه های دونر کباب در ترکیه است.

شماره ۲۴
ناگت سیب زمینی یکی از غذاهای ساده و خوشمزه بین المللی است که نیاز به متریال زیادی ندارد و با سرعت می توانید آنرا درست کنید. این غذا را به سلیقه خود می توانید به صورت ساده یا سوخاری درست کنید.

شماره ۲۵

در این شماره به یک غذای ترکیبی می پردازیم، دلیل اینکه به این غذای خوشمزه، غذای ترکیبی می گوییم این است که هم یک غذای دریایی است هم یک غذای سوخاری! ناگت میگو از خوشمزه ترین غذاهایی است که می توانید با میگو درست کنید.

شماره ۲۶

کشک و بادمجان یکی از غذاهای ساده و خوشمزه ای که با کمترین مواد و سرعت بالا می توانیم در منزل درست کنیم. اگر به دنبال یک ناهار بی دردسر و خوشمزه هستید، پیشنهاد ما کشک و بادمجان است.

این لیست به مرور کامل تر می شود، پس توصیه می کنیم باز هم به این صفحه سر بزنید. راستی اگر می خواهید فهرست غذایی کامل تری برای ناهار داشته باشید، توصیه می کنیم مطالب زیر را هم ببینید.


منبع:چی شی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا