ورزش

مقابل سپاهان شرمنده هواداران شدیم/ کار برای قهرمانی سخت شد

مقابل سپاهان شرمنده هواداران شدیم/ کار برای قهرمانی سخت شد

مقابل سپاهان شرمنده هواداران شدیم/ کار برای قهرمانی سخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز شنبه بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که مدتها در نشستهای خبری غایب بود، امروز به این غیبت پایان داد و درباره شرایط مسابقه توضیح داد.

گل محمدی گفت: باید از هواداران عذرخواهی کنم. با حضور گرم و پرشورشان نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم. شرمنده هستیم. در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم و تحت تاثیر حریف بودیم. نیمه خوبی برای ما نبود و در همان نیمه با ۱۰ نفره شدن تنبیه شدیم. در نیمه دوم بچه ها شجاعانه بازی کردند و دفاع جانانه ای انجام دادند. شرایط برای بازی کردن در نیمه دوم سخت شده بود اما موقعیتی به حریف ندادیم. گلی که خوردیم در دقیقه ای بود که نمی شد جبران کرد.

وی افزود: به نیمه دوم بازیکنانم افتخار می کنم. باخت بد موقعی بود و کارمان برای قهرمانی سخت شد. فاصله در جدول زیاد شد. نباید ناامید بشویم. باید تلاش کنیم و بیشتر کار کنیم. تنها چیزی که از بازیکنان می خواهم این است که تسلیم نشوند و فکر نکنند قهرمانی از دست رفته است. کار سخت است ولی به آینده امیدواریم.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت پورعلی گنجی تاکید کرد: خبر خاصی ندارم. قرار بود ام آر آی کند. الان در بیمارستان است و اطلاعی ندارم. گردن این بازیکن آسیب دید.

گل محمدی در خصوص ۱۰ نفره شدن تیمش و اضافه کردن عیسی آل کثیر به خط حمله تصریح کرد: مهاجم بیرون کشیدیم و مهاجم جایگزین کردیم. می خواستیم به فضای پشت دفاع حریف برسیم و بهتر دفاع کنیم.

وی درباره مشکلات مالی پرسپولیس اظهار کرد: بازی را باختیم و امتیازی نگرفتیم. الان درباره این مسائل صحبت کنیم، گوش شنوایی نیست و این صحبتها خریداری نخواهد داشت. در هر باشگاهی وقتی یک تیم می خواهد قهرمان بشود و به روزهای خوب برگردد باید همه وظایف خود را به درستی انجام بدهند. فعلاً در این مورد صحبتی ندارم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه گفته بود به زودی راجع به خیلی از مسائل صحبت خواهد کرد و دلیل سکوتش گفت: اتفاقات زیادی در چند ماه اخیر رخ داد. نمی خواهم زیاد مسائل را باز کنم. هم داخل تیم و هم بیرون تیم و هم در بحث وضعیتی که برایمان وجود داشت بخصوص در بحث داوری؛ در آمار اشتباهات داوری تیم ما صدر جدول است. تیم ما باخته است و اگر حرفی بزنیم شاید کسی اهمیتی ندهد. یک نمونه اش را بگویم. در ۵ دقیقه آخر بازی امروز دو خطای راحت را داور به سپاهان هدیه داد. 

گل محمدی از خبرنگاران خواست که این دو صحنه را ببینند. وی افزود: راحت بازی را به حریف دادند. نمی خواهم زیاد راجع به بحثهای گذشته صحبت کنم. در شروع صحبتهایم گفتم که شرمنده هواداران هستم و امیدوارم جبران کنیم. 

وی درباره اختلاف امتیاز پرسپولیس با سپاهان در جدول و اینکه آیا ممکن است تمرکز پرسپولیس بیشتر روی جام حذفی باشد، تاکید کرد: برای هر دو جام باید بجنگیم و تمرکز کنیم. درست است فاصله با سپاهان زیاد شد اما ناامید نیستیم و تسلیم نمی شویم. هر دو جام برایمان مهم است. شک نکنید با تمام وجود بیشتر کار و تلاش می کنیم. تنها راهی که می توانیم انتخاب کنیم همین است. 

ادامه دارد…

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا