اخبار روز

معلمان در حوادث گوناگون همواره نقش حساس و تعیین کننده‌ای داشتند

معلمان در حوادث گوناگون همواره نقش حساس و تعیین کننده‌ای داشتند

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

معلمان در حوادث گوناگون همواره نقش حساس و تعیین کننده‌ای داشتند

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ولی پوری صبح چهارشنبه در برنامه متمرکز استانی زنگ سپاس معلم در مدرسه دخترانه شهید محمد نادر ثالثی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج اظهار کرد: همه باید قدر و جایگاه معلم را بدانیم و قدردان باشیم، چراکه معلمان در مباحث مختلف و حوادث گوناگون همواره نقش حساس و تعیین کننده‌ای داشتند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: معلمان خصوصاً در حوادث اخیر نیز نشان دادند که همچنان پای کار انقلاب و پای بند به ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به اینکه حضور مسئولین در این برنامه صرفاً جهت عرض تبریک و تشکر از معلمین است و ما سخنران این برنامه نیستیم بلکه باید از معلمان بیاموزیم، خاطرنشان کرد: معلمان با رسالت پیامبرگونه نقش مؤثری در تربیت نسل آینده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارند.

وی تصریح کرد: دوازدهم اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت متفکر و فیلسوف عالی‌مقام و استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری (ره) و روز بزرگداشت معلم است که یادآور تلاش و مجاهدت این عزیزان در عرصه تعلیم و تربیت است.

ولی‌پوری یادآور شد: معمار انقلاب اسلامی (ره) فرمودند: «معلمی شغل انبیاست».

وی ادامه داد: بدون تردید هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده‌ای در شکل‌گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز عنوان کرد: معلمان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی قشری تأثیرگذار هستند.

وی تاکید کرد: معلمان پیشرفت‌های کشور از جمله ظرفیت‌های استان البرز در عرصه‌های مختلف را برای دانش آموزان بیشتر تبیین کنند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا