ورزش

معرفی پارادوومیدانی کاران اعزامی به هانگژو بعد از قهرمانی کشور

معرفی پارادوومیدانی کاران اعزامی به هانگژو بعد از قهرمانی کشور

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

معرفی پارادوومیدانی کاران اعزامی به هانگژو بعد از قهرمانی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین دوره مسابقات پارادوومیدانی بین المللی فزاع در شرایطی برگزار شد که تیم ۱۷ نفره اعزامی ایران موفق به کسب ۱۱ مدال شامل ۵ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز شد این در حالی است که سرمربی تیم ملی ایران تاکید دارد که مدال آوری ملاک و معیار حضور در این رقابت‌ها نبوده است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

بهمن رضایی فرعی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه مسابقات فزاع از جمله رویدادهای معتبر و سالیانه در پارادوومیدانی به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها بیشترین تعداد شرکت کننده را دارد و هر سال از این حیث و همچنین قضاوت، چگونگی برگزاری و…. با کیفیت بیشتری نسبت به ادوار قبل برگزار می‌شود. ایران هم تقریباً پای ثابت این مسابقات بوده و در تمام ادوار مدال‌هایی هم کسب کرده است. حضور در این دوره اما بدون هدفی مبنی بر مدال آوری انجام شد.

وی ادامه داد: برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی کلاس بندی ورزشکاران اهمیت زیادی دارد در حالی که ۱۵ نفر از پارادوومیدانی کاران فاقد کلاس بندی بودند. به همین دلیل با توجه به شرایط استاندارد مسابقات فزاع، این نفرات را عازم امارات کردیم تا ضمن رقابت با دیگر شرکت کنندگان از نظر پزشکی هم کلاس بندی شوند.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی با اشاره به حضور حامد میری و هاشمیه متقیان در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات فزاع تاکید کرد: این دو نفر جزو مدال آوران طلایی ما بودند که به منظور ارزیابی وضعیت آمادگی و همچنین رویارویی با رقبایشان در این رقابت‌ها شرکت داده شدند که هردو هم صاحب مدال طلا شدند. بازهم تاکید می‌کنم مدال آوری در این مسابقات اصلاً هدف نبود. بیشتر به دنبال کلاس بندی و تعیین وضعیت پارادوومیدانی کاران برای بازی‌های پاراآسیایی بودیم با این حال موفق به کسب ۱۱ مدال هم شدیم.

رضایی فرعی در مورد بازی‌های پاراآسیایی که اواخر مهرماه سال آینده در هانگژو آغاز می‌شود و برنامه‌های آماده سازی برای این بازی‌ها نیز گفت: تاکنون چهارده مرحله اردوی آماده سازی در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار کرده‌ایم. تا مهرماه سال آینده ۶ مرحله اردوی دیگر داریم که در زمان‌های مقرر شکل می‌گیرند.

وی با یادآوری اینکه رقابت‌های قهرمانی کشور اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات آخرین مرحله انتخابی تیم ملی به حساب می‌آید. بعد از این رقابت‌ها ترکیب تیم اعزامی به هانگژو نهایی می‌شود و حتی می‌توانیم پیش بینی کاملی از وضعیت مدال آوری پارادوومیدانی کاران داشته باشیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا