سریال و انمیشن

معرفی و دانلود سریال ترکی عمر (Ömer) | خلاصه داستان، بازیگران و بررسی

معرفی و دانلود سریال ترکی عمر (Ömer) | خلاصه داستان، بازیگران و بررسی

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

معرفی و دانلود سریال ترکی عمر (Ömer) | خلاصه داستان، بازیگران و بررسی

سریال ترکی عمر یکی از جدیدترین آثار ترکی در سال 2023 است. اگر طرفدار سریال‌های ترکی هستید و از تماشای آثار این کشور لذت می‌برید، با معرفی سریال Ömer همراه ما باشید.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

سریال Ömer یکی از آثار ترکی جدید در ژانر درام عاشقانه است. پخش این سریال از ژانویه سال 2023 آغاز شده و همچنان ادامه دارد. جم کارجی (Cem Karci) کارگردانی این سریال را برعهده داشته و فیلمنامه آن را نیز گولیزار ایرماک (Gülizar Irmak) نوشته است. این سریال از حضور بازیگران مشهور ترکی مانند گوکچه بهادیر (Gökçe Bahadir) و باریش فالای (Baris Falay) بهره می‌برد. خلاصه سریال ترکیه ای عمر درباره پسری است که عاشق دختری به نام غمزه می شود. در این مقاله از پلازا به معرفی سریال ترکی عمر ۲۰۲۳ می‌پردازیم و علاوه بر صحبت درباره جزئیات آن، لینک‌های دانلودش را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال ترکی عمر

سریال ترکی عمر

پخش سریال Ömer از 9 ژانویه 2023 (19 دی 1401) آغاز شد. درباره تعداد قسمت های سریال Ömer باید بگوییم که تا کنون 11 قسمت از این سریال پخش شده و قسمت‌های بعدی آن نیز هر دوشنبه ساعت 20:00 از شبکه استار تی‌وی (Star TV) پخش می‌شوند. مدت زمان هر قسمت از سریال ترکی عمر حدود 120 دقیقه است. تیزر سریال Omer نیز مانند سایر سریال‌های ترکی، هر هفته و پیش از انتشار قسمت اصلی، در اختیار بینندگان قرار می‌گیرد.

همچنین بخوانید :

دانلود سریال Ömer

در این قسمت می‌توانید به دانلود سریال عمر بپردازید. امیدواریم از تماشای این سریال درام لذت ببرید.

داستان سریال ترکی عمر

بررسی سریال Ömer

داستان این سریال درباره پسر جوانی به نام عمر آدم‌اوغلو است که به همراه خانواده مذهبی و سنتی‌اش در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های استانبول زندگی می‌کند. پدر او پیش‌نماز مسجد است و عمر نیز مؤذن آن مسجد است. عمر همچنین شغلی به عنوان معلم پاره‌وقت در مدرسه ابتدایی محله دارد. ماجرای سریال با ورود غمزه به زندگی عمر آغاز می‌شود. این زن از همسرش جدا شده است و به همراه پسرش به این محله آمده است. پسر غمزه به مدرسه عمر می‌رود و طولی نمی‌کشد که غمزه و عمر عاشق هم می‌شوند. اما بدون شک رشاد، پدر عمر، با رابطه این دو نفر مخالف است و موانع متعددی جلوی پای آن‌ها می‌گذارد.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال عمر ترکی

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، سریال Ömer از حضور بازیگران مطرح ترکی بهره می‌برد. در ادامه می‌توانید با این بازیگران و بیوگرافی آن‌ها آشنا شوید.

صلاح‌الدین پاشالی در نقش عمر

معرفی سریال عمر ترکیه ای

صلاح‌الدین پاشالی (Selahattin Pasali) بازیگر ترک متولد 2 فوریه 1990 برابر با 13 بهمن 1368 است. او بازیگری در تلویزیون را در سال 2017 و با سریال Kalp Atışı آغاز کرد. او سپس در سریال‌های دیگری نظیر Umut Yeter محصول سال 2018، سریال Leke از شبکه کانال دی محصول 2019، سریال Babil محصول 2020، سریال کمدی درام نوجوانانه Aşk 101 محصول 2020 و سریال درام تاریخی Midnight at the Pera Palace محصول 2022 نیز به عنوان بازیگر حضور پیدا کرد.

همچنین بخوانید :

گوکچه بهادیر در نقش غمزه

داستان سریال ترکی عمر

گوکچه بهادیر بازیگر ترک سریال Ömer متولد 9 نوامبر 1981 برابر با 18 آبان 1360 است. او بیشتر برای ایفای نقش لیلا تکین در سریال برگ‌ریزان (Yaprak Dökümü) و همچنین نقش یلیز در سریال مشهور  Hayat Bilgisi شناخته می‌شود. گوکچه تا کنون در فیلم و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است که از میان آن‌ها می‌توانیم به سریال Kayıp Şehir در سال‌های 2012-2013، سریال Hatırla Gönül محصول 2015-2016، سریال Evlilik Hakkında Her Şey محصول 2021-2022 و فیلم‌هایی چون Aşk Uykusu محصول 2016 و Kendi Yolumda محصول 2022 اشاره کنیم.

همچنین بخوانید :

باریش فالای در نقش رشاد

بازیگران سریال عمر ترکی

باریش فالای بازیگر ترک متولد 9 آوریل 1972 برابر با 20 فروردین 1350 است. او در دانشگاه آنکارا در رشته تئاتر تحصیل کرد و پس از آن در چندین نمایش مختلف روی صحنه رفت. حضور فالای در تلویزیون با سیتکام‌هایی مانند Tatlı Hayat و Yarım Elma آغاز شد. یکی از آثار مشهور او سریال Ezel محصول سال‌های 2009 الی 2011 است که برای او جوایز مختلفی را به ارمغان آورد. برخی از دیگر آثار باریش فالای عبارتند از سریال درام کمدی Menajerimi Ara محصول 2020-2021، سریال Paramparça محصول 2015-2017 و سریال Al Yazmalım محصول 2011-2012.

همچنین بخوانید :

سایر هنرپیشه های سریال ترکی عمر عبارتند از:

  • مروه دیزدار (Merve Dizdar) در نقش نسا
  • زرین سومر (Zerrin Sümer) در نقش نزهت
  • آنر بیلج (Onur Bilge) در نقش طاهر
  • سرپیل گل (Serpil Gül) در نقش فاطما
  • گلچین کولتور شاهین (Gulcin Kultur Sahin) در نقش نوران
  • محرم ترکسون (Muharrem Türkseven) در نقش صادق

بررسی سریال Ömer

هنرپیشه های سریال ترکی عمر

سریال ترکی عمر یکی از آثار تلویزیونی جدید از کشور ترکیه است که مثل سایر محصولات تصویری این کشور، مخاطبان خاص خود را دارد. این سریال پس از انتشار با نظرات مثبت و متوسطی مواجه شد. کاربران IMDb امتیاز 5.3 از 10 را به این سریال دادند. این در حالیست که 86 درصد از کاربران گوگل این سریال را پسندیده‌اند.

فیلمنامه و کارگردانی خوب را می‌توانیم از نقاط قوت این سریال ترکی جدید بدانیم. موسیقی متن زیبای این اثر را نیز نمی‌توانیم در موفقیتش بی‌تأثیر بدانیم. سریال عمر همچنین عملکرد خوبی در شخصیت‌پردازی دارد و بازیگرانش نیز که در بخش پیشین با آن‌ها آشنا شدیم، بااستعداد و کارآزموده هستند. همه‌ی این ویژگی‌ها در کنار هم سبب می‌شوند سریال عمر به یکی از سریال‌های مورد قبول ترکیه در سال 2023 تبدیل شود. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم نظر بینندگان راجع به آن چطور خواهد بود و آیا این سریال به عملکرد خوبش ادامه می‌دهد یا اینکه سیر نزولی به خود می‌گیرد.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

زمان پخش سریال ترکی عمر

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله به معرفی سریال عمر ترکیه ای پرداختیم، با داستان و بازیگران آن آشنا شدیم و همچنین لینک دانلود آن را در اختیار شما قرار دادیم. نظر شما درباره این سریال ترکی 2023 چیست؟ آیا آن را تماشا می‌کنید؟ به نظرتان این سریال و عشق ممنوعه‌ای که به تصویر می‌کشد، ارزش تماشا دارد؟ فراموش نکنید نظراتتان را در بخش دیدگاه‌های پلازا با ما در میان بگذارید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران

منبع:پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا