سریال و انمیشن

معرفی داستان و بازیگران سریال تردید ترکی (hercai)

معرفی داستان و بازیگران سریال تردید ترکی (hercai)

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

معرفی داستان و بازیگران سریال تردید ترکی (hercai)

سریال تردید ترکی (hercai) محصول سال 2019 ترکیه است. در این مقاله بررسی داستان و بازیگران سریال تردید خواهیم پرداخت. با معرفی سریال ترکی تردید همراه مجله ویکی باشید.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

سریال هرجایی (عشق بی‌پایان) یک سریال تلویزیونی عاشقانه ترکی با بازی آکین آکینوزو و ابرو شاهین است. سریال تردید اولین بار در 15 مارس 2019 در ATV ترکیه پخش شد. سریال ترکی Hercai برگرفته از رمان Sumeyye Ezel به نام Hercai است.

داستان سریال ترکی تردید / سریال تردید ترکیه ای

داستان سریال ترکی تردید

میران تاجر موفقی است که جوان، کاریزماتیک و سردی است. او پس از فوت والدینش سال ها پیش توسط مادربزرگش عزیزه بزرگ شده است. میران با خشم و انتقام نسبت به خانواده سادوغلو که مسئول مرگ والدینش بودند، بزرگ شده است.

میران برای گرفتن انتقام به میدی می آید و شروع به اجرای نقشه اش می کند. او با خانواده سادوغلو که یکی از ثروتمندترین خانواده های میدیات هستند، تجارت می کند. او تمام تلاش خود را می کند تا ثابت کند مرد قابل اعتمادی است.

پس از 2 سال کار مشترک با خانواده سادوغلو، میران موفق می شود اعتماد آنها را جلب کند، شریک تجاری آنها شود و روابط تجاری متقابلی ایجاد کند. حالا او به مرحله بعدی می رود. میران قصد دارد با ریان از این خانواده ازدواج کند. به طور غیر منتظره ای عاشق ریان می شود.

زمان پخش سریال تردید ترکیه ای

سریال هرجایی از جمعه تا چهارشنبه ساعت 22:00 از شبکه جم سریز پخش می شود. تکرار این سریال نیز در همان روز در ساعت 10:00 و 18:00 از جم سریز پخش می شود.

بازیگران سریال تردید ترکیه ای

در این بخش به معرفی اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال تردید ترکی همراه ویکی باشید.

آکین آکینوزو (Akın Akınözü) بازیگر نقش میران در سریال ترکی تردید

زمان پخش سریال تردید ترکیه ای / سریال ترکی تردید

آکین آکینوزو از بازیگران سریال ترکی تردید است که با بازی در نقش میران در سریال هرجایی به صحنه جهانی راه یافت. او تحصیلات خود را در مطالعات عمومی لس آنجلس، ریاضی کاربردی UC Berkeley به پایان رساند و در رشته بازیگری تحصیل کرد. او در سال 2014 کار خود را با فیلم سینمایی عزرایل آغاز کرد.

در سال 2015 برای اولین بار با سریال قرن تماشایی روی پرده های تلویزیونی ظاهر شد و سپس در فیلم Friends is Better بازی کرد. آکینوزو به زبان انگلیسی مسلط است، یک ورزشکار مشتاق با علاقه خاصی به بوکس است. او با ساندرا پستمالچیان رابطه طولانی مدت دارد.

بازی آتشین آکینوزو سه جایزه قابل توجه را برای او به ارمغان آورده است: “بهترین بازیگر مرد در سریال دراماتیک” (بیست و چهارمین دوره جوایز لنز طلایی انجمن روزنامه نگاران مجله 2019) و “بهترین زوج تلویزیونی سریال” که با ابرو شاهین، همبازی او در سریال هرکای (Hercai) به اشتراک می گذارد. او همچنین جایزه بهترین بازیگر مرد را در سال 2019 از تلویزیون اسپانیایی Nova Atresmedia’s Premio Nova Mas و مستر نوا 2019 دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ | بهترین سریال های ترکی 2023

ابرو شاهین (Ebru Şahin) بازیگر نقش ریان در سریال تردید ترکی

سریال در سریال تریدد ترکی / سریال تردید

ابرو شاهین بازیگر و مدل ترکیه ای است که در 18 می 1994 در استانبول به دنیا آمد. او از هنرپیشه‌های سریال تردید است که اولین حضور سینمایی خود را با فیلم Kan Parası انجام داد و نقش کوتاهی در برنامه تلویزیونی İstanbulu Gelin داشت. او با بازی در نقش ریان شادوغلو در سریال ترکی Hercai به شهرت رسید.

او بازیگری است که برای هرکای (2019)، استانبوللو گلین (2017) و بابام (2017) شناخته شده است. ابرو همچنین نقش های اصلی در بین بازیگران سریال حماسه ترکی است. او از اول جولای 2022 با سدی عثمان ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید:  معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

آیدا آکسل (Ayda Aksel) ار هنرپیشه‌های تردید در نقش عزیزه

هنرپیشه‌های سریال تردید ترکیه ای

آیدا آکسل از بازیگران سریال تردید ترکی در 31 اکتبر 1962 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای عشق تصادفی (2011)، دیپلم کاجیکلیک (1998) و جمهوریت (1998) شناخته شده است. او همچنین یکی از اصلی ترین بازیگران سریال گلجمال و از هنرپیشه های سریال ترکی بابا بود.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی | معرفی بهترین سریال های پادشاهی ترکی

مجید سونکان (Macit Sonkan) در نقش نصوح شاداوغلو

بازیگران سریال ترکیه ای تردید

مکیت سونکان از بازیگران تردید در سال 1953 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای سریال هرجایی (2019)، کارائوگلان (2013) و گونسی گوردوم (2009) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال هرچه باداباد ترکیه ای

گلچین سانتیرجی‌اوغلو (Gülçin Santırcıoğlu) بازیگر نقش سلطان در سریال تردید

بازیگران سریال هرجایی

Gülçin Santircioglu از هنرپیشه‌های سریال ترکی تردید در 25 ژوئیه 1977 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Türev (مشتق)، تخم مرغ (Yumurta) اولین فیلم از سه گانه Semih Kaplanoglu، نامزد دو خط شیر طلایی آینده جشنواره بین المللی فیلم ونیز (Iki Çizgi) و سریال های تلویزیونی، خداحافظ روملیا (Elveda Rumeli) شناخته شده است.

گلچین سانتیرجی‌اوغلو از بازیگران سریال چشم چران عمارت نیز است که طرفداران بسیار زیادی را در ایران دارد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی فداکار | معرفی بازیگران سریال فداکار (Fedakar)

سرهات نوتوملوئر (Serhat Tutumluer) بازیگر نقش هازار در سریال هرجایی

سریال ترکی تردید

سرهات  از هنرپیشه‌های سریال تردید است که در 29 ژوئن 1972 در اسکی شهیر به دنیا آمد. Serhat Tutumluer از سال 1996 در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی بازی کرده است. او با بازیگر سنان کارا ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال نامه خداحافظی ترکی | معرفی و بررسی بازیگران سریال نامه خداحافظی

اویا اونوستاسی (Oya Unustası) از بازیگران سریال ترکی تردید درنقش گونول

سریال ترکیه ای تردید

Oya Unustası بازیگر و مدل ترکیه ای و از بازیگران سریال هرجایی است. او به خاطر نقش اصلی‌اش در نقش Zeliş Gıpgıp در Kalbim Ege’de Kaldı (2015) شناخته می‌شود و از آن زمان تاکنون در چندین سریال نقش‌های فرعی داشته است. او یکی از 20 نفر برتر در مسابقات دوشیزه ترکیه 2013 بود.

بیشتر بخوانید: سریال گل جمال | معرفی بازیگران سریال ترکی گلجمال (Gülcemal)

سردار اوزر (Serdar Özer) در نقش جهان در سریال تردید

هنرپیشه های سریال تردید ترکیه ای

سردار اوزر از هنرپیشه های سریال تردید ترکیه ای در 21 ژانویه 1981 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Dabbe (2006)، شجاع و زیبا (2016) و Osmanlida Derin Devlet (2013) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد ترکی

فریده چتین (Feride Çetin) از هنرپیشه‌های سریال تردید در نقش زهرا

هنرپیشه‌های سریال هرجایی ترکی

فریده چتین در 5 نوامبر 1980 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای ایکی جنچ کیز (2005)، پسر آگا (2008) و هرکای (2019) شناخته شده است. او همچنین از هنرپیشه‌های منو بشنو در نقش نسه گولریوز بود.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال تشکیلات

احمد تانسو تاشانلار (Ahmet Tansu Taşanlar) در نقش عزت شاداوغلو

بازیگران سریال ترکیه ای تردید

تانسو تاشانلار یکی از بازیگران سریال ترکیه ای تردید است که در 31 مه 1984 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای سریال ترکی قبیله ای هرجایی (2019)، یالانسیلار و موملاری (2021) و عشق پول سیاه (2014) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بازیگران سریال گلهای خونی (Kan Çiçekleri)

سخن پایانی؛ معرفی سریال hercai

در این مقاله به بررسی سریال تردید ترکیه ای پرداختیم. آیا سریال هرجایی را تماشا کرده اید؟ نظر شما درباره بازیگران سریال تردید چیست‌؟‌ در بخش نظرات با نا در ارتباط باشید.

به این مقاله امتیاز دهید!

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا