اخبار روز

مشارکت ۴۳۰ میلیاردی ایمیدور در پروژه پست برق نهبندان

مشارکت ۴۳۰ میلیاردی ایمیدور در پروژه پست برق نهبندان

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

مشارکت ۴۳۰ میلیاردی ایمیدور در پروژه پست برق نهبندان

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی نخعی صبح دوشنبه به رسانه‌های گروهی اظهار کرد: امروزه یکی از دغدغه‌های مردم مربوط به بازار خودرو است که ما به عنوان نماینده مردم نیز در این زمینه پیگیری‌هایی داشته‌ایم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به انتقادهای موجود در خصوص وضعیت خودروسازی کشور از جمله گرانی، کیفیت پایین خودروهای تولید داخل و نابسامانی بازار عرضه و تقاضا، از ایشان به عنوان متولی اصلی خودرو در کشور خواستم هرچه زودتر با همکاری سایر ارگان‌های تأثیرگذار نسبت به مدیریت وضعیت نابسامان موجود اقدام کند.

نخعی با اشاره به سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به نهبندان و تدوین سند توسط شهرستان متعاقب سفر و همچنین مهیا شدن زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنعتی و معدنی، گفت: مقرر شده حداکثر تا یک ماه آینده وزارت صمت پیشنهادات سرمایه گذاری شرکت‌های توسعه‌ای زیرمجموعه خود را به همراه مطالعات سازمان زمین شناسی بررسی و ارائه نماید.

وی افزود: با هدف محقق شدن شعار سال (مهار تورم و رشد تولید)، وزیر صمت دعوت من جهت حضور در حوزه انتخابیه برای بازدید، شروع بهره برداری کارخانجات آماده افتتاح و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی پذیرفت و مقرر شد در اولین فرصت ممکن این بازدید انجام شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: لازم به ذکر است با توجه به مذاکرات قبلی و با دستور وزیر صمت مبلغ حدود ۴۳۰ میلیارد ریال به عنوان مشارکت ایمیدرو در پروژه پست برق نهبندان واریز شده است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا