اخبار روز

مستندسازی فرآیندها ومقدمات کسب گواهینامه فرودگاهی فرودگاه مهرآباد

مستندسازی فرآیندها ومقدمات کسب گواهینامه فرودگاهی فرودگاه مهرآباد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

مستندسازی فرآیندها ومقدمات کسب گواهینامه فرودگاهی فرودگاه مهرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مستندسازی فرآیندها و مقدمات کسب گواهینامه فرودگاه مهرآباد، وارد مرحله‌ی جدید اجرایی شد. با حضور برخی معاونین و رؤسای ادارات مرتبط، مراحل مستندسازی فرآیندهای کاری در فرودگاه بررسی شد تا نظامنامه بهره برداری از این فرودگاه برای کسب گواهینامه فرودگاهی، تکمیل و ارسال شود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

در جلسه‌ای که با حضور ابراهیم مرادی راهبر فرودگاه مهرآباد و حیدری قائم مقام این فرودگاه و نیز تیم مستندسازی فرودگاه شیراز، در محل دفتر مدیرکل فرودگاه مهرآباد برگزار شد، ضمن بررسی مستندات موجود در خصوص نحوه تکمیل سایر دستورالعمل‌های جانبی و نحوه ارسال مدارک برای دفاتر تخصصی ستاد بحث و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است گواهینامه زیرساخت و گواهینامه بهره‌برداری فرودگاه، از جمله اسناد کاری فرودگاه‌ها بوده که با ابلاغ مقررات جدید فرودگاهی (PART ADR) و نیز آئین نامه اخیر بهره‌برداری از فرودگاه‌ها مصوب هیئت محترم وزیران، الزام گردیده است.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه مهرآباد مرادی در ادامه ضمن اشاره به مراحل طی شده، تجارب کاری همکاران در فرودگاه مهرآباد و ممیزی‌های انجام شده از این فرودگاه طی سال گذشته، زمینه را برای تکمیل مستندات و اخذ گواهینامه را فراهم دانست. از آنجاییکه فرودگاه شیراز، در این خصوص اقدامات قابل توجهی انجام داده است، مقرر شد از تجارب و دانش عملی دفتر ایمنی آن فرودگاه استفاده شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا