حوادث

مرگ مشکوک بوکسور نوجوان در اردوی ورزشی

مرگ مشکوک بوکسور نوجوان در اردوی ورزشی

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

مرگ مشکوک بوکسور نوجوان در اردوی ورزشی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خالق، اوایل خرداد ماه امسال، زن جوانی به شعبه چهارم دادسرای امور جنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل قاضی وحیدناصری قرار گرفت، گفت: پسر 17 ساله‌ام که عضو تیم ملی بوکس کشور بود برای شرکت در یک اردو به کامیاران رفت اما ناگهان به ما خبر دادند که او در آنجا فوت کرده است؛ اکنون به اینجا آمدم تا شکایت خود را در رابطه با این حادثه از تیم ورزشی و کادر پزشکی آن مطرح کنم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تحقیقات مقدماتی آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، متوفی مانند بوکسورها دیگر در اردوی آمادگی زیرنظر فدراسیون بوکس مشغول تمرین بوده که ناگهان به مربی خود گفته حالش خوب نیست و سرگیجه دارد اما مربی فقط به او اجازه داده تا دست و صورتش را بشوید و دوباره سر تمرین بازگردد.

تحقیقات بیشتر نیز حکایت از آن دارد، پسرنوجوان پس از اینکه صورتش را شسته مجددا به تمرین بازگشته حالش بدتر شده و روی زمین افتاده که چندی بعد فوت کرده است همچنین در ادامه مشخص شد، حریف تمرینی متوفی که با او از قبل کری‌خوانی داشته در این اردوی ورزشی حاضر بوده و همین موضوع شک تیم جنایی را برمی‌انگیزد!

به دنبال اعلام این شکایت، تیم جنایی با دستور بازپرس پرونده ماموریت یافتند تا درباره اتفاقات این اردوی ورزشی در کامیاران تحقیق کنند تا مشخص شود، پسر نوجوان به چه دلیلی فوت کرده است.

به گزارش خالق، تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط قاضی وحیدناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا