اخبار روز

مراجعه ۲۰ هزار نفر به مراکز مشاوره بهزیستی ایلام

مراجعه ۲۰ هزار نفر به مراکز مشاوره بهزیستی ایلام

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

مراجعه ۲۰ هزار نفر به مراکز مشاوره بهزیستی ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نورعلیوندظهر روز شنبه به مناسبت روز «روانشناس و مشاور» در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: از این شمار ۱۴ هزار و ۱۱۸ نفر مراجعه حضوری مراکز دولتی و غیر دولتی و ۶ هزار و۳۲۱ نفر تماس گیرندگان با خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بوده است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با ذکر اینکه تعداد مراجعان و تماس گیرندگان با مراکز مشاوره این اداره کل در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن افزایش داشته، تعداد مراجعان سال ۱۴۰۰ را در مجموع ۱۴ هزار و ۸۰۵ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۹ هزار و ۱۴۵ نفر به مراکز مشاوره حضوری و پنج هزار و ۶۶۰ نفر نیز با مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ تماس داشته‌اند.

وی عمده ترین و بیشترین علت مراجعه و یا تماس با این مراکز را به ترتیب تربیت کودک و نوجوان، مشکلات زوج‌ها، مشکلات مالی و اعتیاد اعلام کرد و ادامه داد: اختلالات روانی، خلقی و افسردگی، اضطرابی، وسواس فکری و مشکلات عاطفی از دیگر علل مراجعان و تماس گیرندگان با مراکز مشاوره بوده است.

مدیر کل بهزیستی ایلام تعداد مراکز مشاوره حضوری دولتی و غیر دولتی این اداره کل در استان را ۳۳ مرکز برشمرد.

وی یادآور شد: مجتمع خدمات مشاوره این اداره کل در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش سطح رضایتمندی از زندگی و گسترش فرهنگ مشاوره در زمینه‌های مختلف مشاوره خانواده، کودک، پیش از ازدواج، زوج درمانی، فردی و روان درمانی، شغلی و تحصیلی به عموم مردم ارایه خدمت می‌کند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا