اخبار روز

مدیران دستگاه‌های ضعیف در برگزاری اربعین حسینی برکنار می‌شوند

مدیران دستگاه‌های ضعیف در برگزاری اربعین حسینی برکنار می‌شوند

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

مدیران دستگاه‌های ضعیف در برگزاری اربعین حسینی برکنار می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی استان خوزستان اظهار کرد: توفیق خدمتگزاری زائران ابا عبدالله به استان خوزستان داده شده است؛ همه کارهای ما باید به صورت منظومه باشد و هیچ حرکت وحدت شکنی نباید انجام شود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات مربوط به آماده سازی مسیرهای حرکت زائران باید در دو تا سه هفته مانده به اربعین تمام شود، عنوان کرد: پس از اتمام کار باید مانور برگزار شود و مدیران دستگاه‌هایی که ضعیف عمل کرده‌اند؛ کنار روند و کار را به نیروهای جوان‌تر بسپارند.

حسینی محراب افزود: از همه جریانات و تکنیک‌های مدیریتی (اقتضایی) برای حصول بهترین نتیجه بهره‌گیری شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: جریان رسانه، سخنگویی و اطلاع رسانی باید از همین لحظه برنامه‌ریزی شود؛ تمامی گروه‌های این حوزه باید گرد هم آیند و سخنگویی برای ارائه گزارشات تعیین شود.

حسینی محراب با تاکید بر ضرورت توجه به مسئله امنیت زائران تصریح کرد: همه تدابیر امنیتی برای جلوگیری از کوچک‌ترین ناامنی‌ها اندیشیده شود.

حسینی محراب توجه به سلامت زائران را الزامی دانست و گفت: تدابیر لازم برای استقرار اورژانس، درمانگاه‌ها، اتاق‌های سرد، چادرهای درمانی و … در مسیر حرکت زائران اتخاذ شود.

وی گفت: برای مسئله رفاهیات، ایستگاه‌های صلواتی و مواکب باید برنامه‌ریزی شود؛ حوادث غیر مترقبه پیش بینی شود تا این اتفاقات را در کمیته‌های تخصصی بحران و اربعین مدیریت کنیم.

استاندار خوزستان با تاکید بر برگزاری جلسات هماهنگی با کشور عراق اظهار کرد: مسئله هشدارها (حضور، عدم حضور، مسیر حرکت و …) به مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

حسینی محراب با بیان اینکه همه دنیا می‌خواهند رویداد اربعین شکل نگیرد، بیان کرد: باید کاری کنیم که معاندین نتوانند مشکلی ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: مسائل اربعین را با بازدیدهای میدانی در صحنه مدیریت خواهیم کرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا