اخبار روز

مدودف: درباره شرایط اوکراین هیچ نیازی به مذاکره نیست

مدودف: درباره شرایط اوکراین هیچ نیازی به مذاکره نیست

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

مدودف: درباره شرایط اوکراین هیچ نیازی به مذاکره نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه با اشاره به بی‌فایده بودن مذاکره درباره اوضاع اوکراین، تاکید کرد که مذاکرات تنها باید با «ارباب‌های» دولت کی‌یف در واشنگتن انجام شود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

مدودف در واکنش به اظهارات اورسولا فون‌درلین، رئیس کمیسیون اروپا که خواستار اجتناب از مذاکرات یکسان با طرفین دخیل در جنگ اوکراین شده بود، در کانال تلگرامی خود نوشت: مخالفت کردن با او(فون‌درلین) در این مبحث، دشوار است. قطعا حق با اوست.

وی افزود: چطور می‌توان با یک کشور نئونازی نیمه‌فاسد که با حاکمیت دست‌نشانده اداره می‌شود، مذاکرات یکسان و برابر داشت؟ مذاکرات تنها با اربابان این دولت یا به طور دقیق‌تر با واشنگتن امکان‌پذیر است.هیچ‌ طرف دیگری برای مذاکره وجود ندارد.

به باور مدودف، محور این مذاکرت احتمالی نیز باید «نظم جهانی پساجنگ» باشد.

وی تاکید کرد: با این حال، خیلی زود است که دراین‌باره حرف بزنیم و به همین دلیل هم اساسا ضرورتی برای برگزاری مذاکرات وجود ندارد.

فون‌درلین دیروز(جمعه) در حاشیه اجلاس سران گروه هفت در هیروشیما ژاپن، گفت که بین روسیه و اوکراین نباید مذاکرات یکسان انجام شود و سران هفت اقتصاد برتر جهان باید از به اصطلاح طرح صلح ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین حمایت کنند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا