اخبار روز

مدرسه ۱۲ کلاسه کودکان استثنایی در اهواز افتتاح شد

مدرسه ۱۲ کلاسه کودکان استثنایی در اهواز افتتاح شد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

مدرسه ۱۲ کلاسه کودکان استثنایی در اهواز افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خالق، پیش از ظهر امروز چهارشنبه آئین بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه کودکان استثنایی «حاج حسین حمدان ساعدی» با حضور «حمیدرضا طریفی حسینی» معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

طریفی حسینی در این مراسم با اشاره به اینکه مدرسه ۱۲ کلاسه ساعدی ویژه دانش آموزان نابینا و معلولان جسمی و حرکتی ساخته شده است، گفت: فضاها و امکانات متنوع ویژه این دانش آموزان از جمله اتاق‌های چند حسی و جهت‌یابی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: برنامه استانداردسازی فضای آموزشی دانش آموزان استثنایی با توجه به نوع معلولیت آنها در دستورکار است که با همکاری سازمان نوسازی مدارس کشور این موضوع را برای احداث فضاهای تخصصی طیف‌های مختلف دانش آموزان استثنایی دنبال می‌کنیم.

طریفی حسینی یادآور شد: در کنار این، توسعه مراکز توانبخشی و تأمین و تخصیص نیروی انسانی توانمند و تخصص را در برنامه داریم که در جلسه امروز شورای آموزش و پرورش استان خوزستان بتوانیم تصمیمات خوبی را داشته باشیم و بخشی از نیازهای این استان را برطرف کنیم.

به گزارش خالق، مدرسه ۱۲ کلاسه «حاج‌حسین حمدان ساعدی» با زیربنای ۹۸۲ مترمربع در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان با مشارکت خیر نیکوکار «علی ساعدی» در ناحیه یک آموزش و پرورش اهواز ساخته شده است.

«علی ساعدی» خیر این پروژه پیش تر در ساخت ۲ مدرسه در کوی عین اهواز و دشت آزادگان مشارکت داشته است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا