اخبار روز

محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان قزوین

محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان قزوین

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان قزوین

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت‌وگو با خبرنگار خالق اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در ایام تعطیلات پیش رو، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ تا ۲۴۰۰ روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه و از ساعت ۰۸۰۰ تا ۲۴۰۰ روزهای دوشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۹ خرداد ماه در محور قدیم “قزوین-رشت” و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان بیان داشت: همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴۰۰ الی ۲۴۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۱/‏۰۳/‏۱۴۰۲‬ در مسیر قزوین به رشت محدوده رودبار در صورت صلاحدید یک طرفه به صورت مقطعی اعمال خواهد گردید.

سرهنگ ذاکری منش افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای دو شنبه و جمعه مورخ ۱۵/‏۰۳/‏۱۴۰۲‬ در مسیر رشت به قزوین محدوده رودبار در صورت صلاحدید یک طرفه به صورت مقطعی اعمال خواهد گردید همچنین طی مدت اجرای محدودیت نیز تردد موتورسیکلت در این محورها ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه مأموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی در جاده‌های استان مستقر شده‌اند، خاطر نشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فراجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا