اخبار روز

لزوم تحقق حقابه چهارباغ از رینگ سراسری انتقال آب سد طالقان

لزوم تحقق حقابه چهارباغ از رینگ سراسری انتقال آب سد طالقان

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

لزوم تحقق حقابه چهارباغ از رینگ سراسری انتقال آب سد طالقان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قادر محمدی عصر دوشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چهارباغ با اشاره به مشکلات شهرستان و مطالبات مردم، موضوع آب شرب و اصلاح شبکه آبرسانی و تحقق حقابه از رینگ سراسری انتقال آب سد طالقان را ضروری دانست.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

امام جمعه چهارباغ افزود: شهرستان تازه بوده و در سنوات گذشته دچار کاستی‌های زیادی بوده است، بنابراین نیازمند اتحاد و همدلی بیشتر و همچنین برنامه محوری است و انتظار می‌رود که مسئولین ادارات با دقت نظر بیشتر و تلاش جمعی بتوانند نیازمندی‌های مردم عزیز در حوزه‌های درمانی، آموزشی، تفریحی، ورزشی و … را رفع سازند.

تکمیل پروژه‌های موجود موجب جبران عقب ماندگی‌ها

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر نگاه آمایش سرزمینی در حوزه شهرستان گفت: جذب اعتبارات و تکمیل پروژه‌های موجود موجب جبران عقب ماندگی‌ها و کمبودهای چهارباغ خواهد بود و پیگیر ساماندهی و تقویت چارت اداری شهرستان برای هستیم.

وی به پیگیری‌های ملی در حوزه اعتبارات اشاره کرد و افزود: امسال اعتبارات خوبی برای شهرستان چهارباغ پیش بینی شده و با تلاش مدیران جذب حداکثری خواهیم داشت تا بتوانیم پروژه‌های بزرگی مثل بیمارستان، بهسازی شبکه معابر، فضاهای آموزشی و ورزشی و … را عملیاتی کنیم.

جذب اعتبارات از وظایف ذاتی دستگاه‌ها است

داوود جعفری، فرماندار چهارباغ و رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز از حمایت‌ها و پیگیری‌های عبداللهی استاندار البرز، امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تشکر نموده و خطاب به رؤسای ادارات بیان داشت: جذب اعتبارات از وظایف ذاتی دستگاه‌ها بوده و عملکرد رؤسای ادارات در این زمینه به دقت بررسی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ یادآور شد: لیست ریز پروژه‌ها و کد پروژه‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف نسبت به سال‌های قبل احصا شده تا میزان موفقیت ادارات و دستگاه‌ها و همچنین نقاط ضعف شناسایی و مرتفع گردد.

فرماندار چهارباغ همچنین گفت: سند راهبردی شهرستان تهیه شده و بر اساس این سند همه دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌ها و اعتبارات خود را تنظیم و به فرمانداری ارائه دهند.

شایان ذکر است در این جلسه علاوه بر نمایش سند راهبردی شهرستان، وضعیت تخصیص و میزان جذب اعتبارات دستگاه‌های اداری و اجرایی از جمله راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، برق، آبفا، بنیاد مسکن، محیط زیست، بنیاد شهید، منابع طبیعی، ارشاد، ورزش و جوانان و … بررسی شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا