اخبار روز

لزوم ارتقا پوشش اینترنت در خراسان شمالی برای برگزاری انتخابات

لزوم ارتقا پوشش اینترنت در خراسان شمالی برای برگزاری انتخابات

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

لزوم ارتقا پوشش اینترنت در خراسان شمالی برای برگزاری انتخابات

به گزارش خبرنگار خالق روح الله حسین پور صبح یکشنبه در نشست خبری ستاد انتخابات خراسان شمالی که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی برگزار شد با اشاره به تشکیل کمیته‌های آسیب شناسی اجرای انتخابات ادوار گذشته در استان اظهار کرد: این کمیته آسیب شناسی عملکرد خود را از سه ماه پیش از سال جدید آغاز کرده است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی با تاکید بر اشراف کامل بر سخت افزار و نرم افزار اجرای انتخابات در استان تصریح کرد: این اقدام با دقت تمام انجام شده و در حوزه شکلی اجرای انتخابات بررسی شده است.

وی همچنین با اشاره به لزوم پیگیری رفع برخی کاستی‌ها افزود: تصحیح و ارتقا وضعیت پوشش اینترنت در سطح استان از جمله پیگیری‌های اصلی این کمیته برای رفع هرگونه مشکل در حوزه سخت افزاری و زیرساختی اجرا و برگزاری انتخابات آتی است.

حسین پور همچنین از اعلام شعب پیشنهادی اخذ رأی توسط فرمانداری‌ها به وزارت کشور خبر داد و گفت: تعداد شعب انتخابات پس از اعلام وزارت کشور قطعی و اعلام خواهد شد.

وی در پایان نیز به موضوع شهرستان بام و صفی آباد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد این شهرستان نامه ۶ استاندار پیشین خراسان شمالی را در کارنامه داشت اما پیگیری‌های استاندار فعلی در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم منتج به تأسیس این شهرستان و به تبع آن انتصاب فرماندار و تصویب چارت اداری مربوطه شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا