اخبار روز

لایحه دوفوریتی دولت برای ساماندهی کالاهای ملوانی عملیاتی نبود

لایحه دوفوریتی دولت برای ساماندهی کالاهای ملوانی عملیاتی نبود

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

لایحه دوفوریتی دولت برای ساماندهی کالاهای ملوانی عملیاتی نبود

عبدالکریم جمیری در گفتگو با خبرنگارمهر اظهار داشت: موضوع کالای‌های ملوانی یکی از بحث‌های مهم سال‌های گذشته است که از منابع مهم درآمدی ساحل‌نشینان استان بوشهر بحساب می‌آید.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: بارها تکرار کردیم که اگر دولت می‌خواهد در این موضوع سختگیری کند باید فرصت‌های دیگر شغلی برای مردم ایجاد کند.

جمیری بیان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و درخواست از رئیس جمهور، پس از سفر اول آقای رئیسی به بوشهر پیشنهادی از جانب استاندار به دولت تقدیم شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از بررسی‌ها در دولت یک لایحه دوفوریتی در این موضوع به مجلس ارائه شد اما به دلیل اینکه با موضوع کوله بری یکجا آمده بود و محتمل است که عملیاتی نباشد، با آن مخالف بودم.

جمیری گفت: این دوفوریت بعد از تصویب به کمیسیون امنیت ملی ارجاع شد در صورتیکه باید به کمیسیون اقتصاد هدایت می‌شد و با هماهنگی رئیس مجلس این اتفاق افتاد.

وی افزود: با بحث‌های جدی که با نخبگان، کارشناسان، اتحادیه‌های ملوانی و لنج‌داران صورت گرفت، نقاط قوت و ضعف لایحه استخراج شد. به این سمت در حال حرکت هستیم تا کمیسیون اقتصادی بحث دقیقی انجام دهد و یک قانون خوب به نفع مردم تصویب شود

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا