ورزش

قهرمانی پرسپولیس را تبریک نمی‌گویم/ تمدید قراردادم را تمام کنید!

قهرمانی پرسپولیس را تبریک نمی‌گویم/ تمدید قراردادم را تمام کنید!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

قهرمانی پرسپولیس را تبریک نمی‌گویم/ تمدید قراردادم را تمام کنید!

به گزارش خبرنگار مهر، ریکاردو ساپینتو بعد از پیروزی ۷ بر ۱ استقلال مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر گفت: درباره بازی توضیح اضافه ای نداریم. در همه موقعیت‌ها بهتر بودیم. یک نتیجه تاریخی به دست آوردیم. اجازه ندادند قهرمان بشویم. مستحق قهرمانی بودیم. شاید یک روز این اجازه را به ما بدهند!

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: به جنگیدن ادامه می‌دهیم. به تیمم افتخار می‌کنیم. بازی فوق العاده و جدی بود. باورنکردنی بود هواداران تراکتور بیش از هواداران ما بودند. باشگاه باید به این توجه کند. وقتی به شهرهای دیگر می‌رویم آنها بلیت کمتر به هواداران ما می‌دهند. نباید این اتفاقات تکرار بشود. انگار تراکتور در خانه‌اش بازی می‌کرد. از هواداران استقلال که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. از تیم حمایت کردند. کسانی هم که نیامدند شاید نیاز به استراحت دارند. امیدوارم به جام حذفی بیایند و ورزشگاه باید پر بشود. باید ظرفیت ورزشگاه در بازی با نساجی پر بشود و کسی در خانه نماند. هواداران استقلال باید بیایند و ورزشگاه را برابر نساجی پر از تماشاگر کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد در صورت حذف از جام حذفی قراردادش تمدید نشود، اظهار کرد: این ددلاین برای حل این موضوع نیست. خیلی راجع به این موضوع صحبت کرده‌ام و خسته هستم. اگر تا آن موقع حل نشود، نمی دانم چه اتفاقی می‌افتد. وقتش است که موضوع حل بشود. برای من هم باید حل بشود. باید آماده فصل بعد بشویم. وقت نداریم. باید دو ماه پیش این کار انجام می‌شد. باید این هفته مسئله حل بشود.

ساپینتو در خصوص اینکه آیا حاضر است قهرمانی پرسپولیس را تبریک بگوید؟ تاکید کرد: نمی‌توانم. احترام می‌گذارم. بازی را بردند و احترام می‌گذارم. به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم ولی حق دارم نظرم را داشته باشم. نمی‌توانم به تیمی تبریک بگویم که شایسته قهرمانی نبود! اگر عدالت در مسابقات بود، ما قهرمان بودیم! اگر فصل بعد بمانم، ما بهتر نباشیم و آنها بهتر باشند مشکلی نیست. این نظر من است. نظرم علیه هیچکس نیست. ما مستحق قهرمانی بودیم.

وی در خصوص عملکرد ابوالفضل جلالی تاکید کرد: جلالی خیلی خوب تمرین و خیلی خوب بازی کرد. به او گفتم چرا یک ماه منتظر بودی؟ چرا ماه قبل این کار را نکردی. گفتم استعداد و کیفیت داری و مثل یک بازیکن ملی تمرین کنی. به او گفتم اگر همینطور تمرین کنی بازی می‌کنی که این شانس را به او دادم. به او تبریک می گویم. بازی عالی و فوق العاده ای بود. به سینا هم تبریک می گویم. به آنها افتخار می‌کنم.

سرمربی استقلال ادامه داد: به تیمم افتخار می‌کنم. تیمم استحقاق قهرمانی را داشت. آنها مقابل همه چیز بودند. باید بگویم نگذاشتند ما قهرمان بشویم. تسلیم نمی‌شویم و در همه بازی‌ها ادامه می‌دهیم. ایمان داریم که می‌توانیم بهتر از بقیه باشیم.

خبرنگار مهر بار دیگر قصد داشت سئوالی را از ساپینتو بپرسد که سرمربی استقلال گفت: بهتر است که نپرسید. بعضی از سئوالات هست که قبلاً پاسخش داده شده است.

وی سپس در واکنش به پافشاری خبرنگار مهر برای پرسیدن این سئوال درباره کنار گذاشتن عارف غلامی از این مسابقه به دلیل اینکه با او در تمرین به مشکل خورده بود، گفت: هیچ مشکلی با هیچ بازیکنی ندارم. در این دو بازی این مدیریت را داشتم که بعضی از بازیکنان استراحت کنند. همه در دسترس بودند. بعضی از بازیکنان باید استراحت می‌کردند. این مدیریت تیم است. به همه افتخار می‌کنم. همه خوب کارشان را انجام دادند.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا اختلاف نظر خاصی در تمدید قراردادش هست؟ گفت: نه فقط باید انجام داد. مشکلی نیست! باید تمام بشود.

«اینکه می‌گویید نگذاشتند استقلال قهرمان بشود، فکر می‌کنید عمدی بوده یا سهوی؟» ساپینتو در پاسخ به این سئوال گفت: عمدی یا سهوی را نمی دانم. اشتباهات بوده است. همه می‌توانند آنالیز کنند. ما باید ۱۰ – ۱۲ امتیاز بیشتر داشته باشیم. این واقعیت است. متاسفانه این واقعیت است. تصمیمات بد و اشتباهات بزرگ داشتیم در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم. من راجع به آنها صحبت نمی‌کنم. من راجع به امتیازاتی که از ما گرفتند صحبت می‌کنم. ۱۲ امتیاز!

«حالا که شما قهرمان نشدید فکر می‌کنید چه تیمی شایسته قهرمانی بود؟» ساپینتو در پایان در پاسخ به این سئوال گفت: برایم فرقی نمی‌کند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا