ورزش

قلعه‌نویی پیشنهاد فدراسیون فوتبال را رد کرد/ یک گزینه حذف شد!

قلعه‌نویی پیشنهاد فدراسیون فوتبال را رد کرد/ یک گزینه حذف شد!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

قلعه‌نویی پیشنهاد فدراسیون فوتبال را رد کرد/ یک گزینه حذف شد!

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران بود و فدراسیون از او برنامه خواسته بود، این مربی صبح امروز شنبه با انتشار پیامی از ارائه برنامه‌هایش و حضور در تیم ملی انصراف داد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

قلعه نویی البته تاکید کرد که برنامه‌هایش را برای تیم ملی آماده کرده بود اما بدون ذکر جزئیاتی از دلیل انصرافش به گفتن عبارت «شرایط موجود» بسنده کرده است.

در این پیام آمده است: «از اظهار لطف و ابراز نظرهایتان ممنونم. خوشحالم که همیشه فرصتی بوده برای خدمت به شما. این بزرگترین نعمتی است که خدا در اختیار ما قرار داده و اگر لیاقتش را داشته باشیم در آینده هم چنین خواهد بود. با این حال با توجه به شرایط موجود بحث سرمربیگری در تیم ملی را به دیگر دوستان واگذار می‌کنم و از این مسئله انصراف می‌دهم.

البته همانند دوره پیشین که افتخار هدایت تیم ملی نصیبم شده بود، برنامه مدونی را با مشورت دوستان متخصص آماده کرده بودم که در آینده و در صورت لزوم در اختیار مردم قرار خواهم داد. با در نظر گرفتن این موضوع که نام برخی از همکاران خوبم از جمله یحیی گل محمدی، محمد ربیعی و مجتبی حسینی در فهرست فدراسیون خالی بود، امیدوارم تیم ملی دوباره به شرایط خوب و امیدوارکننده بازگردد.

همچنین برای مردم ایران آرزوی سلامتی دارم. به امید گذر از مشکلات اقتصادی و به امید یک سال بهتر و توام با موفقیت برای همه ایرانیان.»

قلعه نویی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی ایران انصراف داد

روز گذشته بود که مشخص شد فدراسیون فوتبال از پنج مربی داخلی یعنی امیر قلعه نویی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام، مهدی تارتار و حسین فرکی برای هدایت تیم ملی برنامه خواسته است. البته قرار بود ساکت الهامی و حمید مطهری هم به این گزینه‌ها اضافه بشوند.

امروز حسین فرکی و یکی دیگر از این مربیان برنامه‌های خود را به فدراسیون داده‌اند اما قلعه نویی ترجیح داد در همین مرحله اول انصرافش را اعلام کند.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال تایید کرده است مربیان خارجی شاغل در لیگ برتر یعنی پاکو خمز سرمربی تراکتور و ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان را هم مدنظر دارد و به نظر می‌رسد اولویت فدراسیون مربی خارجی است.

دلیل انصراف قلعه نویی هم نمی‌تواند بی ارتباط با برنامه اصلی و نهایی فدراسیون یعنی جذب مربی خارجی باشد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا