ورزش

قلعه‌نویی دنبال شکستن طلسم استقلال/ نقطه گره‌گشای بازی مشخص است

قلعه‌نویی دنبال شکستن طلسم استقلال/ نقطه گره‌گشای بازی مشخص است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

قلعه‌نویی دنبال شکستن طلسم استقلال/ نقطه گره‌گشای بازی مشخص است

مرتضی یکه در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص شرایط این روزهای استقلال و دیدار حساس این تیم برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: هفته بیست و دوم لیگ رقابت‌ها بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود. استقلال با گل گهر بازی می‌کند که امیر قلعه نویی سرمربی آن است و پرسپولیس باید به مصاف تراکتوری برود که این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد و سرخابی‌ها دو بازی حساس را در پیش خواهند داشت و می‌دانند اگر امتیاز از دست دهند، کارشان برای قهرمانی سخت خواهد شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی در خصوص وضعیت استقلال تصریح کرد: آبی پوشان مقابل نساجی و در روزی که می‌توانستند برنده از زمین خارج شوند، دو امتیاز حساس را از دست دادند. تیر دروازه و بدشانسی بازیکنان استقلال باعث شد نتوانند در این دیدار به پیروزی رسیده و همچنان فاصله امتیازی خود را با دو رقیب اصلی خود حفظ کنند. البته با توجه به نتیجه‌ای که برای سپاهان به دست آمد همچنان سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند و اعتقاد دارم قهرمان لیگ بیست و دوم در هفته‌های پایانی و شاید هم در آخرین هفته لیگ مشخص شود.

قلعه‌نویی دنبال شکستن طلسم استقلال/ نقطه گره‌گشای بازی مشخص است

یکه در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال بازی سختی برابر گل گهر خواهد داشت. تیمی که امیر قلعه نویی آن را هدایت می‌کند. خودش به عنوان بازیکن، مربی و سرمربی در استقلال کار کرده و مورد محبوبیت هواداران هم قرار دارد. البته دوشنبه هواداران استقلال دوست دارند که تیمشان برنده این بازی شود و نمی‌خواهند یک بار دیگر امتیاز از دست بدهند.

کارشناس فوتبال تأکید کرد: استقلال باید به مصاف حریفی برود که شگرد اصلی اش ارسال‌های بلند و ضربات سر مهاجمان این تیم است. کاری که قلعه نویی با آن موفق بوده و توانسته زمانی که بازی گره می‌خورد این گره را باز کرده و تیمش را صاحب سه امتیازکند. حالا باید ببینیم سرمربی سابق آبی پوشان مقابل تیم قدیمی اش چگونه و با چه ترکیبی به میدان می‌رود. او تا به حال و از زمانی که هدایت گل گهر سیرجان را برعهده گرفته، نتوانسته استقلال را شکست دهد و حالا به دنبال این است که بتواند سنت شکنی کرده، هم استقلال را شکست دهد و هم با کسب سه امتیاز این دیدار خود را به بالانشینان جدول لیگ برساند.

وی ادامه داد: در آن طرف ساپینتو قرار دارد. مربی ای که به دلیل محرومیت نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند و مجبور است از روی سکو شاهد عملکرد بازیکنانش باشد. او که مربی عصبی و بعضاً تندخویی است حالا می‌داند چه موقعیت‌هایی را از دست داده است. فکر می‌کنم او با این محرومیت کاملاً متنبه شده است و امیدوارم حداقل در چند هفته پایانی فصل، دوباره رفتاری از او سر نزند که باعث محرومیت او شود. نبود او در کنار زمین بر روند تیم تأثیرگذار خواهد بود. او می‌تواند لب خط با بازیکنانش صحبت کند، به آنها آرامش بدهد و نکات فنی را به آنان گوشزد کند اما حالا باید روی سکو بنشیند و به عنوان یک تماشاگر نظاره گر بازی باشد و باید ببیند دستیارانش کنار زمین با بازیکنان چگونه صحبت خواهند کرد.

قلعه‌نویی دنبال شکستن طلسم استقلال/ نقطه گره‌گشای بازی مشخص است

یکه گفت: استقلال روز سختی برابر گل گهر خواهد داشت. یک لحظه غفلت از مدافعان این تیم باعث خواهد شد سه امتیاز را از دست داده و شرایط در جدول بدتر شود. سیلوا و غلامی می‌دانند که اگر اشتباه کنند، مهاجمان سرزن گل گهر دروازه شأن را باز خواهند کرد. خط هافبک استقلال هم روز پردرد سری خواهد داشت اگر رضاوند و مهری در شرایط ایده آل باشند به طور حتم می‌توانیم شاهد گل زنی ارسلان، محبی و مهدی قائدی باشیم اما اعتقاد دارم جنگ میانه میدان جذاب خواهد بود و هر تیمی که خط هافبکش بر حریف برتری داشته باشد، به طور حتم برنده این دیدار خواهد شد.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: امیدوارم ساپینتو دست به تغییر زیاد در ترکیب نزند. البته هر بازی شرایط خاص خود را دارد و سرمربی تصمیم گیرنده است که چه بازیکنانی را در زمین قرار دهد اما با توجه به روند موفقیت استقلال در هفته‌های اخیر آن هم با یک ترکیب ثابت و یکی دو تغییر اجباری، فکر می‌کنم آبی‌ها می‌توانند دوباره موفق از زمین خارج شوند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا