سریال و انمیشن

فیلم یک آدم خوب 2023 (A Good Person) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم یک آدم خوب 2023 (A Good Person) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فیلم یک آدم خوب 2023 (A Good Person) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم A Good Person 2023 یک اثر آمریکایی جدید است که در ماه مارس توسط شرکت Metro Goldwyn Mayer Pictures منتشر شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره فیلم یک آدم خوب همراه ما بمانید.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

فیلم A Good Person 2023 اثری به کارگردانی زک براف (Zach Braff) است. همچنین فیلمنامه این اثر نیز به قلم زک براف نوشته‌ شده است. تهیه‌کنندگی فیلم را نیز براف با همکاری پاملا کوفلر (Pamela Koffler)، فلورنس پیو (Florence Pugh) و کریستین واچون (Christine Vachon) بر عهده داشته‌اند. این فیلم همچنین محصولی مشترک از شرکت Killer Films و شرکت Elevation Pictures است. ژانر فیلم A Good Person 2023 درام است و در آن بازیگران با استعدادی چون فلورانس پیو، مورگان فریمن (Morgan Freeman) و سلست اوکانر (Celeste O’Conner) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مدت زمان فیلم یک آدم خوب ۲۰۲۳ حدود 130 دقیقه است. فیلم A Good Person 2023، ابتدا در تاریخ 8 مارس 2023 (17 اسفند 1401) در هتلی در لندن به نمایش گذاشته شد و سپس در تاریخ 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402) در سراسر آمریکا توسط شرکت Metro Goldwyn Mayer Pictures منتشر شد. در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم یک آدم خوب ۲۰۲۳ می‌پردازیم و این فیلم را از جنبه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم یک آدم خوب ۲۰۲۳

داستان فیلم یک آدم خوب ۲۰۲۳

در خلاصه فیلم A Good Person 2023 آمده که این فیلم سینمایی درباره آلیسون است که سال‌ها بعد از تصادف مرگباری که داشته است، زندگی‌اش با حضور پدرشوهرش به هم می‌ریزد و ماجراهایی به دنبال دارد.

بازیگران فیلم یک آدم خوب ۲۰۲۳

در 26 فوریه 2021، اعلام شد که زک براف کارگردانی و نویسندگی فیلم A Good Person 2023 را برعهده دارد و این فیلم یک درام با بازی فلورانس پیو و مورگان فریمن خواهد بود. تا مارس 2021، شرکت Metro Goldwyn Mayer Pictures (MGM) در حال مذاکره برای گرفتن حق پخش فیلم بود و در سپتامبر 2021 تایید شد که شرکت MGM تولید و انتشار فیلم را برعهده خواهد داشت. فیلمبرداری اصلی در اکتبر 2021 آغاز شد و در همین زمان سلست اوکانر، زوئی لیستر جونز (Zoe Lister Jones) و چینازا اوچه (Chinaza Uche) به بازیگران فیلم پیوستند. در نوامبر 2021 نیز فیلمبرداری در دبیرستان کلمبیا در نیوجرسی انجام شد. در ادامه بیوگرافی هنرپیشه ‌‌های فیلم A Good Person 2023 را بررسی می‌کنیم.

فلورانس پیو در نقش آلیسون

هنرپیشه های فیلم A Good Person 2023

فلورانس پیو بازیگر انگلیسی متولد 3 ژانویه 1996 برابر با 13 دی 1374 است. او اولین بازی خود را در فیلم درام The Falling محصول سال 2014 انجام داد. پیو در سال 2016 برای بازی در نقش اصلی فیلم درام Lady Macbeth به عنوان یک عروس جوان، برنده جایزه فیلم بریتانیا و برای بازی در سریال The Little Drummer Girl محصول سال 2018 مورد تحسین و تشویق منتقدان قرار گرفت.

از دیگر آثار او می‌توان به بازی در فیلم تاریخی و اکشن درام Outlaw King محصول سال 2018، فیلم کوتاه Leading Lady Parts محصول سال 2018، فیلم ورزشی و کمدی درام Fighting with My Family محصول سال 2019، فیلم کمدی و رمنس Father of the Bride Part 3 محصول سال 2020، فیلم ابرقهرمانی Black Widow محصول سال 2021 و فیلم روانشناختی و هیجان انگیز Don’t Worry Daling محصول سال 2022 اشاره کرد.

مورگان فریمن در نقش دنیل

بازیگران فیلم یک آدم خوب

مورگان فریمن بازیگر، کارگردان و راوی آمریکایی متولد 1 ژوئن 1937 برابر با 11 خرداد 1316 است. او به خاطر صدای عمیق خود در نقش‌ها و ژانرهای مختلف فیلم به ایفای نقش پرداخته است. او در طول زندگی حرفه‌ای خود که بیش از پنج دهه را در برمی‌گیرد، جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار، جایزه انجمن بازیگران سینما و جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است.

فیلم کمدی و فانتزی Bruce Almighty محصول سال 2003، فیلم درام و ورزشی Million Dollar Baby محصول سال 2004، فیلم مستند March of the Penguins محصول سال 2005، فیلم جنایی و هیجان‌انگیز Gone Baby Gone محصول سال 2007، فیلم زندگینامه‌ای و ورزشی Invictus محصول سال 2009، فیلم کمدی Last Vegas محصول سال 2013 و فیلم اکشن و علمی تخیلی Lucy محصول سال 2014 از دیگر آثار مورگان فریمن به شمار می‌آیند.

سلست اوکانر در نقش رایان

معرفی فیلم یک آدم خوب ۲۰۲۳

سلست اوکانر بازیگر اهل کنیا و آمریکایی تبار، متولد 2 دسامبر 1998 برابر با 11 آذر 1377 است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش پالوما دیویس در فیلم درام Selah and the Spades محصول سال 2019 شناخته می‌شود. او همچنین در فیلم Wetlands محصول سال 2017 حضور داشته است.

دیگر آثار او عبارتند از: فیلم جنایی و هیجان انگیز Wetlands محصول سال 2017، فیلم کمدی درام و رمنس Irreplaceable You محصول سال 2018، فیلم کمدی Freaky محصول سال 2020، فیلم کمدی و ماورا طبیعه Ghostbusters: Afterlife محصول سال 2021 و فیلم رمنس و علمی تخیلی The In Between محصول سال 2022.

همچنین بخوانید :

سایر بازیگران فیلم یک آدم خوب عبارتند از :

  • مولی شانون (Molly Shannon) در نقش دایان
  • چینازا اوچه (Chinaza Uche) در نقش نِیتن
  • زوئی لیستر جونز (Zoe Lister Jones) در نقش سیمون
  • نیکل هاینز (Nichelle Hines) در نقش مولی
  • توبی اونومر (Toby Onwumere) در نقش جسی
  • اولی گرین (Oli Green) در نقش توماس
  • الکس ولف (Alex Wolff) در نقش مارک
  • برایان روجاس (Brian Rojas) در نقش دیگو
  • رایان ردموند (Ryann Redmond) در نقش بکا
  • سیدنی مورتون (Sydney Morton) در نقش جوئل

نقد و نمرات فیلم یک آدم خوب ۲۰۲۳

نقد فیلم A Good Person 2023

فیلم A Good Person 2023 پس از انتشار با نظرات مثبت و منفی منتقدان مواجه شد. نمرات فیلم یک آدم خوب بدین شرح است: در سایت راتن تومیتوز 91 منتقد این فیلم را مورد بررسی قرار دادند و 56 درصد از نظرات این منتقدین مثبت ارزیابی شده است. کاربران IMDb امتیاز 7.3 از 10 را به این فیلم دادند و کاربران گوگل نیز رضایت 92 درصدی از این اثر داشتند. در متاکریتیک نیز برای فیلم یک آدم خوب، 31 نظر با میانگین نمره 50 از 100 ثبت شده است. 10 مورد از این نظرات مثبت، 15 مورد متوسط و 6 مورد نیز منفی بودند. در ادامه نگاهی به چند نقد فیلم A Good Person 2023 خواهیم داشت.

San Francisco Chronicle / میک لاسال: 100

اثر هنری‌ای مانند فیلم یک آدم خوب نمی‌تواند محصول یک همکاری معمولی باشد بلکه حاصل یک ارتباط روحی بین بازیگران و سازندگان فیلم است. امیدوارم براف و پیو فرصت دیگری برای همکاری با هم داشته باشند.

VARIETY / اوون گلیبرمن: 80

فیلم A Good Person 2023 یک درام اعتیادآور بود و دارای صحنه‌هایی است که می‌تواند شما را برانگیخته کند و به فکر فرو برد. با این حال زیر پوسته داستان، احساسات خام و حقیقی نیز مشاهده می‌شود.

The Hollywood Reporter / فرانک شِک: 70

فلورانس پیو یک هنرنمایی فوق‌العاده در این فیلم ارائه می‌دهد که به برجسته کردن کارنامه هنری در حال رشد او کمک می‌کند. مورگان فریمن نیز پس از سال‌ها حضور در آثار سطح پایین‌تر، بهترین خود را در این فیلم به نمایش می‌گذارد. تلاش‌های این دو بازیگر، سطح فیلم یک آدم خوب را بالا می‌برد.

Collider / راس بونیم: 67

فیلم A Good Person 2023 با بازی پیو و فریمن و رهبری خوب براف به عنوان نویسنده و کارگردان، یک فیلم خوب تلقی می‌شود زیرا براف سعی می‌کند خود را به سمت نوشتن و ساخت داستانی بالغ‌تر و منطقی سوق دهد. چیزی که همه از او انتظار دارند.

The New York Times / براندون یو: 50

براف به دنبال چیزی گسترده‌تر از ناتورالیسم مستقل است، بنابراین این فیلم به ظریف کاری بیشتری نیاز دارد. اما نتیجه‌اش با کیفیت بسیار کمتری نسبت به توانایی او و همچنین تلاش‌های پیو و فریمن برای اجرایی بی نقص، از آب درآمده است.

The Playlist / چارلز بارفیلد: 42

بازیگران برجسته و بازی‌های بی نقص می‌توانند به یک فیلم کمک زیادی کنند. در مورد فیلم سینمایی A Good Person 2023 زک براف فیلم شایسته دیگری را ارائه می‌دهد و تمام ابعاد یک فیلم درام را بررسی می‌کند.

Rolling Stone / دیوید فیر: 40

اگرچه بازی فلورانس پیو در این فیلم قابل تقدیر است اما شما می‌توانید براف را به خاطر اینکه فیلمی با اجراهای مضحک تولید کرده است سرزنش کنید.

The Seattle Times / چیس هاچینسون: 38

با وجود بازی خارق‌العاده فلورانس پیو، سیل مشکلات و ناهماهنگی‌های فیلم او را در این مسیر به چالش کشیده است. مهم نیست پیو چه قدر تلاش کند تا از آن بگذرد، در نهایت این سیل او را غرق می‌کند.

The Washington Post / پَت پادوآ: 37

در این فیلم درام که به نویسندگی و کارگردانی زک براف است، هیچ کدام از بازیگران با استعداد این فیلم نمی‌توانند به خوبی به ایفای نقش خود بپردازند. اینکه چند بازیگر مانند پیو می‌توانند هر ازگاهی بازی برجسته خود را در فیلم یک آدم خوب نمایش دهند، بیشتر شبیه به یک معجزه است.

AV CLUB / مرتضی الفضل: 25

پرسیدن این سوال که چه چیزی یک انسان خوب را می‌سازد، ممکن است ایده جالبی برای ساخت یک فیلم باشد اما فیلم A Good Person 2023 که در تلاش برای پاسخ به این سوال تولید شده، داستانی پر از کلیشه و توضیحات بیش از حد را ارائه می‌دهد که سرگرم‌کننده و جذاب نیست.

کلام آخر

دانلود فیلم A Good Person 2023

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله به بررسی فیلم A Good Person 2023 پرداختیم. این فیلم سینمایی در ژانر درام ساخته شده و از حضور بازیگران با استعدادی چون فلورانس پیو، مورگان فریمن و سلست اوکانر بهره می‌برد. تاریخ انتشار فیلم A Good Person 2023 نیز 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402) بود. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا تریلر فیلم یک آدم خوب را دیده‌اید؟ آیا قصد تماشا و دانلود فیلم A Good Person 2023 را دارید یا پیش‌تر آن را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و بازیگران این فیلم چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران

منبع:پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا