اخبار روز

فعالیت تجاری مرزهای پرویزخان و خسروی در ایام تعطیلات عید فطر

فعالیت تجاری مرزهای پرویزخان و خسروی در ایام تعطیلات عید فطر

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فعالیت تجاری مرزهای پرویزخان و خسروی در ایام تعطیلات عید فطر

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین اظهار کرد: فعالیت تجاری در مرزهای رسمی پرویزخان و خسروی شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته است و تعطیل‌بردار نیست و در ایام تعطیلات نیز طبق روال سابق فعال است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: طرف عراقی نیز در تعطیلات عید فطر همچون طرف ایرانی پای کار است و تمام دستگاه‌های مرتبط با امر صادرات و فعالیت‌های تجاری در روز عید فطر در مرز مستقر و فعالیت دارند از این رو بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای شاهد مبادلات تجاری و مرزی و صادرات کالا در مرزهای پرویزخان و خسروی هستیم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: سهم مرزهای خسروی و پرویزخان در شهرستان قصرشیرین از مجموع صادرات استان کرمانشاه به عراق ۶۳ درصد است که تلاش و اهتمام تمام دستگاه‌های اجرایی در سال جاری توسعه و افزایش و روان‌سازی صادرات از مرزهای خسروی و پرویزخان بیش از گذشته و رفع مشکلات و نواقص موجود در این مرزها است.

وی ادامه داد: به طور میانگین روزانه ۷۰۰ کامیون کالا از مرز پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و ۳۰۰ تا ۴۰۰ کامیون کالا از مرز رسمی خسروی به حوزه عربی کشور عراق صادر می‌شود.

حیدری اضافه کرد: همچنین روزانه بیش از ۳۰۰ دستگاه تانکر حامل مواد سوختی از اقلیم کردستان عراق به صورت ترانزیت سوخت از طریق مرز رسمی پرویزخان وارد کشورمان می‌شوند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا