فال

فال روزانه یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »

فال روزانه یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , طالع بینی روزانه , fal roozaneh , thg v chki

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه)

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۳ فروردین:

فال روز تولد: نه تنها روز که سال فوق العاده ای در پیش دارید. امسال سالی پر از پیشرفت و موفقیت برایتان خواهد بود. فرصت های زیادی برای بالا بردن توانایی ها در اختیارتان قرار می گیرد که بهتر است از آنها نهایت استفاده را بکنید. وقت آن است تا کلاس های آموزشی خود را دوباره آغاز کنید زیرا زمان خوبی برای یادگیری مهارت های جدید است. اگر همچنان روی افزایش مهارت ها و دانش خود تلاش کنید، به زودی نتایج مثبت آنها را مشاهده خواهید کرد. اواخر فصل بهار فرصت های زیادی در محیط کار یا زندگی شخصی برایتان فراهم می شود، از این فرصت ها برای پیشرفت در دیگر زمینه های زندگی تان نیز استفاده کنید تا آینده ای روشن پیش رویتان باشد.


فال روزانه متولدین فروردین

شاید لازم باشد در این دوره از زندگی خود کمی قوی تر عمل کنید. از انرژی مثبتی که امروز در فضا است استفاده کنید و وارد عمل شوید. ممکن است در مسیری که پیش گرفته اید با تضاد و مخالفت هایی رو به رو شوید اما یادتان باشد که قدرت شما بیش از اینها است پس نگذارید هیچ چیز مانع تان شود. هیچوقت برای گفتن بله دیر نیست. امروز زمان تصمیم گیری است اما قبل از دادن هر تعهدی، به جایگاه یک سال بعد خود نیز بیاندیشید، آیا از آن وضعیت راضی هستید؟ اگر جواب شما مثبت است هر چه سریع تر حرکت کنید. از شخصی که توقع ندارید حرفی می‌شنوید که نظرتان را در مورد او کاملا عوض می‌کند. منتظر رسیدن خبری هستید، فعلا باید صبر کنید. برای انجام یک کار حقوقی یا مالی با کسی مشورت می‌کنید. حواستان به سلامت روحی و جسمی‌تان باشد.


فال روزانه یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »
 ⚡️ هفته
 ? ماه
 ⭐️ سال
 ❤️ عشق

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

شما فرد وابسته ای هستید اما از این که افسار خود را به دست دیگران دهید، بپرهیزید. امروز ممکن است دیگران با حرف هایشان شما را آزار دهند اما سعی کنید خودتان را کنترل کنید. آنچه بدان احتیاج دارید، کمی مراقبت از خود و نیازهایتان است بنابراین مطمئن شوید کارهایی که انجام می دهید، مورد علاقه تان است. ارتباط عجیب و عمیقی میان شما و عشق زندگی تان وجود دارد. شما توانایی این را دارید که مرهم زخم ها شوید یا با خلاقیت خود رابطه را به گونه ای دیگر تغییر دهید اما تمام اینها احتیاج به گفتگو به خصوص در مورد گذشته دارد. منتظر وقوع یک اتفاق مهم باشید. این روزها غمی بزرگ بر دلتان سنگینی می‌کند. در رابطه با مسائل عاطفی‌تان جایگاه خودتان را بشناسید تا با اعتماد به نفس بیشتری از موضع قدرت حرف بزنید. برای انجام یک کار خیر داوطلب می شوید. نذرتان را ادا کنید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

سعی کنید خوش بین باشید. امروز روز خوبی برای شماست تا بتوانید کنترل امور را به دست بگیرید. سعی کنید گفتگوهایتان با دیگران عمیق و موثر و در ارتباط با اتفاقات اخیر باشد. مطمئنا از به اشتراک گذاشتن نظرات تان با دیگران سود خواهید برد. اخیرا متوجه شده اید که رفتارهای شخصی نسبت به شما عجیب است و امروز می فهمید که او به شما علاقه دارد. با گذشت زمان به این نتیجه می رسید که شما هم به او علاقه دارید و این شروع رابطه ای فوق العاده برایتان خواهد بود و در نهایت زندگی شما پر از عشق می شود. دنبال شخصی می‌گردید که پیدایش نمی‌کنید، از دیگران کمک بگیرید. برای خودتان یک گلدان بخرید و هر روز از آن با عشق مراقبت کنید. موفقیت برای هرکس یک معنا دارد، خواسته‌های خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. پی خواسته‌های خودتان باشید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

دیگران از رفتار تند شما خسته شده اند اما این بدان معنی نیست که خود و راه خود را تغییر دهید، تنها کافی است به کلمات خود و تاثیری که بر دیگران می گذارد، بیشتر بیاندیشید. اگر با دست های خود دیگران را به عقب هل می دهید، از آنها هم انتظار داشته باشید که روزی با شما همین برخورد را داشته باشند. از این که از رازهای زندگی عشقتان باخبر شده اید، خوشحال اید. با مکالمه ای که با او داشته اید نه تنها چیزی از دست ندادید بلکه آنچه بدان احتیاج داشتید را هم به دست آورده اید. حضور شما در این لحظه در کنار او بسیار ارزشمند است بنابراین تنهایش نگذارید. شما در مورد مسئله ای نیت خیر دارید اما ممکن است دیگران قضیه را از دید شما نبینند. در جمعی دوستانه حرفی پیش می‌آید و شما دلخور می شوید. چشمتان را ببندید، نمی‌شود دائم از مردم توقع داشته باشید آن طور که شما می خواهید رفتار کنند.


♌ فال فردا متولدین مرداد

کفش های خود را به پا کنید و قدم اول را بردارید. تنها چیزی که برای انجام کارهایتان به آن احتیاج دارید، اندکی انرژی است. شما آماده عمل هستید و قدرت بسیاری در شما پنهان است فقط کافی است آن را با اراده ای محکم به کار گیرید، مطمئن باشید موفقیت در انتظار شما است. از این که در مورد موضوعی با نزدیک ترین فرد زندگی تان صحبت کنید، می ترسید اما این را بدانید که اتفاقات اخیر روی هر دوی شما تاثیر گذاشته است و اگر در مورد آن اکنون گفتگو نکنید، در آینده اوضاع بدتر خواهد شد. با گفتگویی موثر رابطه عاطفی شما بهتر می شود. شخصی سعی دارد با چرب‌زبانی نظر ما را جلب کند، حواستان باشد گول حرفهایش را دوباره نخورید و از یک سوراخ برای بار چندم گزیده نشوید. شخصی در اطرافتان بیمار است و شما بسیار نگران احوالش هستید. نگران نباشید این روزهای سخت را می گذراند.


فال امروز متولدین شهریور

اینطور تصور می کنید که تمام آدم های اطرافتان زندگی هدفمندی دارند جز شما. اگر چه دیگران در مسیر خود در حال حرکت اند اما شما همچنان در انتخاب راه خود مردد هستید. انرژی امروز شما زیاد است اما شما هنوز نشسته اید. بهتر است بلند شوید و حرکت کنید. وقت آن است در مورد رابطه عاطفی خود تصمیم بگیرید. یا باید به این رابطه ادامه دهید یا آن را کاملا رها کنید. وسط آسمان و زمین ماندن بس است. آیا هنوز در این باره شک دارید؟ به احساسات و ندای قلب خود اعتماد کنید زیرا اشتباه نمی کند. به زودی همه چیز برای انجام کار یا گفتن حرفی که در سر دارید فراهم می‌شود. یک دوست به شما کمکی خواهد کرد. لزومی ندارد آرزوهایتان را کتمان کنید. برای گفتن حرف یا انجام کاری صبر و تحمل ندارید، صبور باشید که این صبر به دردتان خواهد خورد.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز روز بسیار خوبی برای شماست و تمام کارهایی که در گذشته گره خورده بود، باز می شود. روابط اجتماعی شما افزایش یافته بنابراین زمان بیشتری را با دوستان صمیمی خود بگذرانید و کارهایی را انجام دهید که به شما احساس مثبتی می دهند. شما پر از عشق و شجاعت هستید، بهتر است آن را با دیگران نیز تقسیم کنید، بنابراین از بیرون رفتن و در جمع بودن نترسید. افکار خود را عملی کنید تا موفقیت به سراغتان آید. شما در سینه قلبی صاف و ساده، بدون کینه و نیرنگ و دروغ دارید. به کم راضی نشوید، شخصی را انتخاب کنید که ارزش‌هایش در زندگی با ارزش های شما یکی‌ست. برای کسی تب کنید که برایتان میمیرد. این روزها مجبور می شوید از پس اندازتان استفاده کنید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

از رفتارهای تند و قضاوت های بی جا دوری کنید. شما نمی توانید از زاویه دید دیگران به مشکلات نگاه کنید. تفاوت های دلیلی بر جنگیدن نیست، باید آنها را درک کنید. شما شخصیت قوی و خلاقانه ای دارید که به جای جر و بحث با دیگران می توانید آنها را به بهترین و موترین شکل به کار گیرید. امروز هیچ گزینه ای جز قدم گذاشتن در راهی که نسبت به آن آگاهید، ندارید. شاید این همان راهی است که قبلا رفته اید اما بهتر است بار دیگر تلاش کنید. از تصمیمی که می گیرید، پشیمان نخواهید شد زیرا نتیجه آن بهتر از آنچه فکرش را بکنید است. برای قضاوت در مورد موفقیت‌تان در زندگی یا کارهایتان ببینید چه به دست آورده‌اید و در قبال آن چه چیزی را از دست داده اید. برای به دست آوردن هر چیز یا کسی باید بهای آن را پرداخت. یادتان باشد بیش از حد بهایی نپردازید. آینده نگر باشید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

انتظارها به پایان رسید و بالاخره آنچه مدت ها به دنبالش بوده اید، اتفاق می افتد بنابراین بهترین زمان است تا آنها را بررسی کنید و قدم های بعدی را برای هدف های بزرگ تر بردارید. امروز انرژی لازم را برای کار گیری در زمینه مورد علاقه تان دریافت می کنید پس وقت را هدر ندهید. صبح هر چه زودتر از تختخواب بیرون آیید و کار خود را آغاز کنید بهتر است. اگر شریک زندگی تان با دلی پر از عشق به سمت شما آمد، با آغوش باز پذیرایش باشید. میتوانید برای ابراز علاقه متقابل به عشق تان یک هدیه برای او بخرید و غافلگیرش کنید. گول حرف‌ها و ظاهر دیگران را نخورید. خودتان را در تصاویری که می بینید غرق نکنید، شجاعتتان را حفظ کنید. فرصتی پیش می‌آید تا یک دوست را که ادعای بزرگی می کند بسنجید و او را بیشتر بشناسید. خرید یک هدیه به عهده شماست، با دلتان هدیه را انتخاب کنید.


♑ فال روز متولدین دی

امروز زمان خوبی برای یک جا نشستن و در انتظار خوشبختی بودن نیست، وقت آن است که خودتان دست به کار شوید. از روی مبل برخیزید و حرکت کنید. شما انرژی و ذکاوت لازم را درون خود دارید، کافی است آنها را نشان و تا جایی که می توانید خلاقیت خود را بروز دهید. شما توانایی آن را دارید که یک رابطه عاطفی معمولی را تبدیل به عشقی آتشین کنید فقط کافی است در شیوه حرف زدن خود محتاط باشید و کلمات تان را با دقت انتخاب کنید. با مهربانی بیشتر شادی به زندگی شما راه می یابد. این روزها تا می توانید از هزینه‌ها کم کنید و حواستان به دخل و خرج باشد تا طوفان این روزها بگذرد. در مورد یک مسئله مهم دچار دودلی شده اید و بر سر دوراهی مانده اید. به خودتان فکر کنید و به عواقبی که تصمیمتان می تواند روی زندگی شما و خانواده تان بگذارد.


♒ فال متولدین بهمن

آماده حرکت کردن باشید زیرا امروز وقت عمل است. علاقه شما برای جنگیدن و پیروز شدن، به خصوص در چنین روزی بسیار است بنابراین اگر می خواهید آتش آن را بیشتر کنید، با دیگران ارتباط داشته باشید اما احتیاط کنید. امروز میان شما و عشق زندگی تان کمی دلخوری پیش می آید، دلیل آن عدم اعتماد شما به یکدیگر نیست بلکه شرایط بدی است که در آن به سر می برید. به جای این که از این موضوع دوری کنید، در موردش صحبت کنید و به دنبال راه حلی برای آن باشید. مطمئنا همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. در یک جمع شخصی حرفی می زند که روی شما تاثیر مهمی می گذارد. تلاش‌هایتان بالاخره نتیجه خواهد داد. یادتان باشد همیشه چرخ دنیا روی یک چرخ نمی‌چرخد، ممکن است روزی فقیر و روزی دیگر متمول باشید. فراموش نکنید هرچیزی را بخواهید می توانید با تلاش به دست آورید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

فکر می کنید که امروز تمام آدم های اطرافتان با شما دشمنی دارند. شاید مخالفت هایی که می بینید برایتان بزرگ و وحشتناک باشد اما در واقع چیزی برای ترسیدن وجود ندارد. این اختلافات به دلیل تفاوت آدم ها با یکدیگر است پس خودتان را برای مسائل کم اهمیت، آزار ندهید. از هم نشینی با افراد تندگو نیز بپرهیزید. حرف های زیادی برای گفتن وجود دارند اما نباید تمام آنها را بیان کنید. هم شما و هم شریک زندگی تان از شروع مکالمه هراس دارید اما بهتر است قدم اول را شما بردارید و احساسات واقعی خود را بروز دهید. فکرهایی که دائم دلشوره به دلتان می اندازد از خود دور کنید، این افکار فقط در ذهن شماست. هر بار که این فکرها به سرتان می افتد شروع کنید به بلند بلند آواز خواندن و یا هر کار دیگری که حواستان را می تواند پرت و از موضوع دورتان کند. چشمتان به آینده باشد.

 ☀️استخاره با قرآن☀️

?️فال شمع?️

fal roozaneh tasvirezendegi


فال حافظ واقعی آنلاین با تعبیر

فال حافظ آنلاین

نحوه گرفتن فال حافظ

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

فال روزانه یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »

جایگاه گرفتن فال نزد ایرانیان

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

دیرینه گرفتن فال حافظ :

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

منبع:تصویر زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا