فال

فال روزانه یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه)

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۳ آذر:

فال روز تولد: در سالی که در پیش‌رو دارید از چیزی هراس نداشته باشید و با جسارت بیشتر، حق‌تان را از روزگار بگیرید. افرادی که چشم دیدن بالارفتن شما از نردبان موفقیت را ندارند به شما رشک خواهند ورزید. در ماه دی و بهمن که پیش‌روی شما است دوستان‌تان به کمک می‌آیند و شما را با مشکلات تنها نمی‌گذارند. جسارت و تلاشی که در پیش‌گرفته‌اید در ماه اسفند به بار می‌نشیند و در تیر ماه سال آینده با فردی برخورد می‌کنید، میان شما و این فرد دوستی عمیقی شکل می‌گیرد و این رفاقت زمینه‌هایی برای افزایش درآمدِ شما را به دنبال خواهد داشت. روابط عاطفی که در فصل زمستان شروع شوند به احتمال زیاد پایدار خواهند بود و شاید حتی پیش از پایان این سال جدید از زندگیتان به ازدواج ختم شوند.


♈ فال روزانه متولدین فروردین

شاید خودتان متوجه نباشید اما کلماتی که به زبان می آورید می توانید تاثیر زیادی بر دیگران بگذارد، پس نسبت به رفتارهایی که با اطرافیان تان دارید، حساسیت بیشتری به خرج بدهید. جسارت خوب است اما نه همیشه. مکث کردن و متمرکز شدن می تواند کنترل شما را بر خود و شرایطی که در آن به سر می برید زیاد کند. شما از محدودیت های خود آگاهید، پس بهترین تصمیم را می توانید برای زندگی خود بگیرید. در فکر برقراری رابطه با فردی هستید، یادتان باشد که تا شما قدم اول را برندارید، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. شکست اول راه پیروزیست، از اتفاقی که افتاده درس بگیرید. در مورد شخصی و اشتباهی که کرده، چنان سخت گرفته اید که انگار خودتان هرگز اشتباه نکرده و نمی کنید، شما می دانید که او نیت بدی نداشته بیش از این آزارش ندهید. با خلوص نیت و بدون اضطراب با او حرف بزنید.


نیت کرده ، دکمه را بزنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا