فال

فال روزانه چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , طالع بینی روزانه , fal roozaneh , thg v chki

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه)

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۱ دی:

فال روز تولد: امروز یک اتفاق مهمی در زندگی تان رخ می دهد که دلیلش را نمی دانید و حتی نمی دانید چه عکس العملی به آن نشان دهید. این اتفاق چون ستاره ای زندگی شما را روشن و از این رو به آن رو خواهد کرد. آن را به فال نیک بگیرید و تا انتهای سال از تاثیرات آن در جوانب مختلف زندگی تان استفاده کنید و لذت ببرید. موضوعی ذهن شما را درگیر کرده است، شاید اکنون نتوانید به طور دقیق علت آن را دریابید اما در چند ماه آتی اهمیت آن به وضوح برایتان روشن می شود. خوشبختانه امروز تمام انرژی های مثبت در اطراف تان پراکنده است و شانس با شماست پس از این فرصت استفاده کنید و کارهایی که دوست دارید یا جرات انجام آن را تا به حال نداشته اید، آغاز کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز که خلاقیت تان فوران کرده، دوست دارید دست به کارهای هنری بزنید. ما نیز شما را به این کار تشویق می کنیم زیرا نتیجه آن یک شاهکار هنری خواهد شد. نوشتن، نواختن، نقاشی کردن… یا هر کار دیگری که در آن توانایی دارید، می تواند مسیری تازه ای را به روی زندگی شما بگشاید و ذهن تان را خلاق کند. اگر مجرد هستید، در میهمانی که به زودی دعوت می شوید، حضور یابید زیرا فرصت های تازه ای برای شروع روابط عاطفی پیش پایتان قرار می گیرد. در محیط کار مسئولیت پذیری شما باعث می شود کمه از طرف مدیران مسئولیت های دیگری به شما داده شود، آن ها را رد نکنید. چند روزی به سفر می روید در سفر خبرهای خوشی به شما خواهد رسید که شاید در تصمیمی که داشتید تغییری ایجاد کند. کسی از دست شما دلخور است، هرچه کدورت و این دلخوری کهنه شود بازگشت سخت تر می شود، دل او را به دست آورید حتی اگر اشتباه کرده.


فال روزانه چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »
 ⚡️ هفته
 ? ماه
 ⭐️ سال
 ❤️ عشق

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز کارهایتان را آنطور که انتظار دارید، پیش نمی برید به این دلیل که با دیگران به نتیجه دلخواه نمی رسید. در این شرایط سعی کنید که به ندای درون تان توجه کنید و کاری را که درست است، انجام دهید. صداقت و رک بودن می تواند در این شرایط به کمک تان آید. با شریک زندگی تان درگیری کوچکی پیدا خواهید کرد اما سعی کنید که همان موقع پرونده اش را ببندید، در غیر این صورت اوضاع بدتر از آنچه که هست می شود.کسی به شما مراجعه می کند که از شما تقاضای کمک دارد، اگر توانایی کمک کردن به او را دارید کمک کنید، ولی اگر این توانایی را در وجود خود نمی بینید او را با قول های بیخود دلگرم نکنید. برای یک کار حقوقی ساده نیاز به مشاوره دارید. با کاری که به شما سپرده شده جدی برخورد کنید تا مجبور به عذرخواهی نشوید. رخدادی عاطفی برایتان پیش خواهد آمد بی تفاوت از کنارش نگذرید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

درگیری شما با یکی از دوستان یا شریک زندگی تان باعث شده که تمرکز کافی را برای انجام وظابف روزمره تان نداشته باشید. اما اجازه ندهید که عصبانیت شما مانع از پیشرفت تان شود. مشکلاتی که اخیرا با آنها دست و پنجه نرم می کنید، به دلیل عدم ارتباطات تان با دیگران است. اگر ارتباطات خود را گسترش دهید و مسائل را با توضیحات کامل تری منتقل دهید، مطمئنا می توانید کنترل امور را بهتر از زمان حال به دست گیرید. در انتهای روز، خبر خوب و دست اولی به دست تان می رسد که تمام خستگی هایتان را برطرف خواهد کرد. کسی نمی تواند با احساسات شما بازی کند مگر اینکه شما خودتان این اجازه را به او داده باشید، این را شما بهتر از دیگران می دانید. ورزش کنید حتی اگر در حد یک پیاده روی ساده روزانه باشد. وقت آن رسیده که سلامت‌تان را در اولویت قرار دهید. در جمع ها حاضر شوید و خودتان را از دید دیگران پناه نکنید. در نوشیدن زیاده روی نکنید که دستتان را رو می کند و این برایتان هیچ خوب نیست.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز به طور ناگهانی مسئولیت های غیر منتظری را به دوش می گیرید، حتی ممکن است مجبور شوید که به سفری کوتاه بروید اما نگران نباشید زیرا بازتاب آن را به زودی خواهید گرفت. فردی اط نزدیکان تان به کمک شما احتیاج دارد، کارهایتان را به کناری بگذارید و او را در اولویت کارهایتان قرار دهید. تاخیر می تواند تمام برنامه هایتان را خراب کند، پس بی وقفه به راهیکه انتخاب کرده اید، ادامه دهید. با این روش احساس مثبت بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. برای گرفتن جوابی خودتان را بیش از حد کلافه می کنید، این همه عجله فقط پشیمان‌تان می کند. چیزی که به امانت گرفته اید هرچه زودتر به صاحبش پس برگردانید. تکلیف خود را با شخصی هرچه زودتر روشن کنید. روزگار همیشه آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود، خودتان را با تغییرات و ناملایمات این روزها هماهنگ کنید. برای تغییر شغل به هیچ وجه زمان مناسبی نیست.


♌ فال فردا متولدین مرداد

چند روزی است که مسئله ای ذهن شما را به خود درگیر کرده است و این موضوع امروز آنقدر شدت می یابد که مانع از پیش بردن برنامه های روزمره تان شده و تمرکز شما را به کل بهم زده است. سعی کنید به آن زیاد فکر کنید و تمرکز خود را بر کارهایتان، به خصوص اگر موضوعات مالی است، بگذارید تا خدایی نکرده اشتباهی رخ ندهد. اگر می خواهید آرامش داشته باشید، سرتان توی کار خودتان باشد و اجازه ندهید که احساساتتان غیر قابل کنترل شود. اگر در فکر انجام معامله ای هستید سعی کنید آن را به تعویق بیندازید چون با شرایط موجود این معامله به نفع شما نخواهد بود. پیش از هر عملی پاسخ شخصی که به انتظار شما نشسته است را بدهید. هر چقدر بیشتر ببخشید بیشتر دریافت می کنید، دست کسی که برای کمک به سوی شما دراز شده پس نزنید. در رابطه با مسئله ای کاری موفقیت دلپذیری برای شما در حال رخ دادن است.


فال امروز متولدین شهریور

احساسات و خاطرات گذشته بار دیگر به سراغ تان آمده و باعث شده که احساس پشیمانی نسبت به آنچه در گذشته تجربه کرده اید، کنید. اگر چه شما از اعتماد به نفس بالایی برخوردارید اما گاهی ترس های کودکی مانع پیشرفت شما شده، پیشنهاد ما این است که گذشته ها را دور بریزید و فضا را برای وقوع اتفاقات خوب باز کنید. امروز ممکن است در محیط کار با یکی از همکاران بحث تان شود، تا جایی که می کنید سنجیده تر سخن بگویید تا به ضررتان تمام نشود.هرچه می شنوید باور نکنید ممکن است گاهی مردم برای رسیدن به خواسته هایشان کمی دروغ چاشنی حرف هایشان بکنند. از جزئیات غافل نباشید که شما را به جواب سوالی که در پی آن هستید خواهد رساند. اگر می خواهید عزیز باشید با کوچکترها مهربان تر و برای بزرگترها احترام بیشتری قائل شوید. منتظر دریافت یک حکم یا مدرک هستید، فعلا صبور باشید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

اخیرا سختی های زیادی را تحمل کرده اید اما  کمی به ذهن تان آرامش دهید و از سنگینی باری که بر دوش می کشیدید، بکاهید. در این مسیر می توانید از خانواده یا عشق زندگی تان کمک بگیرید. شما تنها نیستید و حامیان زیادی در اطراف تان دارید که می توانند در پیشرفت کار شما تاثیرگذار باشند، پس از آنها غافل نشوید. به طور غیر منتظره به یک میهمانی دعوت می شوید، نگران آن هستید که چه بپوشید. ما لباسی ساده اما کلاسیک را به شما پیشنهاد می دهیم. مطمئن باشید که در جمع خواهید درخشید. خریدی خواهید کرد که خوشحالتان می کند. این روزها تحت تاثیر پیشنهاد جدیدی که به شما شده گیج و نگران هستید، این پیشنهاد می تواند در رابطه با یک موضوع کاری و یا یک مسئله ای احساسی باشد که موجبات پیشرفت و خلاقیت شما را فراهم می سازد. به زودی پیامی را دریافت می کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد. از یک اتفاق غیر منتظره شاد و مسرور خواهید شد.


♏ فال روزانه متولدین آبان

کاری به شما پیشنهاد شده که از قبول کردن آن هراسانید. فکر می کنید که نمی توانید از پس مسئولیت های آن سربلند بیرون آیید اما این نگرانی شما بی مورد است زیرا قرار نیست که شما این کار را به تنها پیش ببرید. دیگران هم می توانند به کمک شما آیند. سعی کنید که در مقابل احساسات تان بایستید تا مانع پیشرفت شما نشوند. گاهی باید احساسات را کنار گذاشت و با منطق جلو رفت، کاری که شما مدت هاست از انجام آن خودداری می کنید. این بار به عقل اجازه تصمیم گیری دهید تا موفقیت از آن شما شود. وضعیت ویژه پیش آمده آمادگی شما برای کار مداوم را مطالبه می کند، هم اکنون زمان آن رسیده که تمامی تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و ضمنا اشتیاق دارید. در جهت پیشرفت کارتان شخصی در کنار شما خواهد بود که هم بسیار خلاق است و هم روح بزرگی دارد. تغییری شیرین و تازه در زندگی تان به وقوع پیوسته که تاثیر بزرگی روی شما دارد.


♐ فال روزانه متولدین آذر

انرژی و توانایی ذهن شما دو هدیه ای است که باید برای آنها شاکر باشید زیرا در چند ماه آتی بر موفقیت شما تاثیر بسزایی خواهند داشت. از انجام کارهایی که نیاز به خلاقیت دارند، گریزان نباشید. استعداد شما بیش از آنچه شما فکرش را بکنید است کافی است کشف شان کنید. شخصی را به طور پنهانی دوست دارید، باید بگوییم که او نیز به شما علاقه دارد اما به دلایلی از بیان احساسات خود گریزان است. با او قراری بگذارید و راز دلتان را فاش کنید. اگرچه این کار پر از استرس اما بسیار لذت بخش است. ظاهر بسیار جدی شما دیگران را به اشتباه می اندازد، اگر از کسی خوشتان آمده بهتر است روی لبخند زدنتان کار کنید. در محیط کار این هفته به شدت مراقب حرف زدنتان باشید، مبادا اشتباه جبران ناپذیری مرتکب شوید. شخص یکدنده و لجبازی در اطرافتان است که به شدت کلافه تان می کند. شما از نظر اجتماعی همیشه مبادی آداب و نزاکت هستید، بهتر است با حفظ احترام او را از دور بر خود دور کنید.


♑ فال روز متولدین دی

شما در مسیر خود دچار سردرگمی شده اید. خاطره تلخی که در گذشته داشته اید، دوباره ذهن شما را درگیر کرده و احساس می کنید برخی مسائل دست و پای شما را بسته است. به برخی افراد که در زندگی شما قدرت بیشتری دارند، این حق را داده اید تا برای زندگی تان تصمیم بگیرند اما به شما پیشنهاد می کنیم حصارهای اطراف خود را پاره کنید و خود برای زندگی تان تصمیم بگیرید. به شما پیشنهاد می شود هر صبح با کمی ورزش استرس را از خود دور کنید و با ذهن و اندامی آرام، روزتان را آغاز کنید. شما ذاتاً اجتماعی و همیشه دور و براتان شلوغ است، اما این اواخر ترجیح می دهید تا حد ممکن از شلوغی و حواشی به دور باشید. این روزها افکاری را در سر می پرورانید که به نظر دیگران اصلا عملی نیستند، واقعیت اینجاست که شما اگر بخواهید کاری را انجام دهید هیچ مانعی جلودارتان نیست و رویاهایتان مرز ندارد، روحیه خود را حفظ کنید و به عقب برنگردید. حواستان به دوستانتان باشد.


♒ فال متولدین بهمن

تمام مهارت و توانایی هایی که برای رسیدن به اهداف خود به کار می برید، گویا به بن بست خورده است و راهی از پیش نمی برد. شاید به این دلیل دچار ناراحتی و افسردگی شوید اما سعی کنید در این دام نیافتید. اگر نمی توانید انگیزه لازم برای اهداف تان را به دست آورید، تمرکز خود را روی فعالیت های جدید  بگذارید و امتحان کنید. این راه به شما کمک می کند تا دوباره انرژی و انگیزه خود را به دست آورید. اگر در تعطیلات گذشته با شریک زندگی تان به مسافرت نرفته اید، تعطیلات آخر هفته فرصت خوبی برای تجربه ای متفاوت است. در انجام کاری که در پیش دارید درنگ و شتاب نکنید. عشق و ایمان به تصمیمی که گرفته اید شما را بهتر و زودتر به هدف می رساند و شخصی با محبت بیش از اندازه شما را کلافه کرده و شما فکر می کنید رفتار او نشانه ضعف او در مقابل شماست، اشتباه می کنید. در یک بحث کاری انعطاف به خرج دهید تا روز بهتری داشته باشید وگرنه وارد یک بحث طولانی و فرسایشی خواهید شد.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

در گفتگو با شریک زندگی یا یکی از دوستان صمیمی تان دچار مشکل می شوید، اما زیاد خودتان را درگیر آن نکنید زیرا این شرایط بیشتر به روحیه شخص مقابل تان مربوط می شود و ربطی به حرف های شما ندارد. او تا چند روز آینده، زمانی که حالش کمی بهتر شد، به سمت شما باز خواهد گشت. امروز انگیزه لازم برای انجام پروژه های خلاقانه را از دست داده اید، بهتر است در این شرایط به دنبال کارهای دیگری که به آن علاقه دارید، بروید.برای خود برنامه ای مفرح خارج از خانه ترتیب دهید. کارهایی را که به شکست متنهی شده بررسی کنید و علل شکست ها را بیابید تا گذشته را دوباره تکرار نکنید. به احساسات خود توجه کنید، کسی در حال تحریک احساسات عاطفی شماست و این می تواند ایجاد کننده روابطی باشد که شاید تا به حال به آن هم فکر نمی کردید، در هر حال این اتفاق برایتان خوشایند خواهد بود. در رابطه با مسائل مالی لازم است قناعت پیشه کنید.

 ☀️استخاره با قرآن☀️

?️فال شمع?️

fal roozaneh tasvirezendegi


فال حافظ واقعی آنلاین با تعبیر

فال حافظ آنلاین

نحوه گرفتن فال حافظ

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

فال روزانه چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

جایگاه گرفتن فال نزد ایرانیان

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

دیرینه گرفتن فال حافظ :

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

منبع:تصویر زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا