فال

فال روزانه پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , طالع بینی روزانه , fal roozaneh , thg v chki

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه)

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۹ دی:

فال روز تولد: اگر امسال بتوانید خونسرد، آرام و متمرکز باشید به راحتی خواهید توانست انرژی خود را به کارگرفته و به سوی اهداف خود پیش بروید. طبیعت با اراده و مصمم شما به دیگران نیز کمک خواهد کرد با هر چالشی که در مقابلشان قرار می گیرد مواجه شده و به آن غلبه کنند. این کار شما قدردانی و تشکر آنها را برای شما به همراه خواهد داشت و باعث می شود در مواقعی که به کمک و حمایت دیگران نیاز دارید آنها را در کنار خود ببینید. تابستان امسال باید سعی کنید خودتان را برای یک پاییز شلوغ و پرکار آماده کنید زیرا از مهر ماه با کارها و چالش های بسیاری مواجه خواهید شد. پس تا می توانید از ماه های گرم تابستان استفاده کرده و به تفریح و استراحت بپردازید. این فصل می تواند فرصتی برای یافتن نیمه گمشده تان را نیز برای شما به همراه داشته باشد، البته به شرط آن که در محیط های اجتماعی حضور زیادی داشته باشید. طی فصل زمستان شما خواهید توانست محصول آنچه کاشته اید و زحماتی که کشیده اید را برداشت کنید.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز خاطرات مربوط به گذشته که بحران هایی را در زندگی شما ایجاد کرده اند که هنوز دارید با آنها دست و پنجه نرم می کنید به سراغ شما خواهند آمد. رویارویی با این احساسات باعث می شود انرژی منفی مربوط به آنها را برای همیشه رها کنید و بتوانید با جدیت بیشتری اهداف خود را دنبال کنید. شاید وقتی به برخی از اهدافتان فکر می کنید نتوانید برنامه مشخصی برای رسیدن به آنها در نظر بگیرید و حتی فکر کنید که انگیزه ای برای دنبال کردن آنها ندارید، اما این وضعیت با تغییر وضعیت کیهانی موجود برطرف خواهد شد. برای عاشقی هیچوقت دیر نیست، نترسید قدم اول را بردارید. رسیدن به نیت تان دور از دسترس نیست. برای برآوردن آن تلاش و کوشش بیشتر و کمی گذشت زمان نیاز است. مشکل کاری بزرگتان را به هدف های کوچکتر تقسیم کرده و گام به گام و حساب شده پیش بروید.


فال روزانه پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »
 ⚡️ هفته
 ? ماه
 ⭐️ سال
 ❤️ عشق

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز روزی فوق العاده برای انجام کاغذ بازی های اداری و یا دنبال کردن قراردادها و کارهای قانونی است. شم تجاریتان خیلی خوب دارد کار می کند و به خوبی می توانید تشخیص دهید که در چه زمینه هایی باید کار کنید. این وضعیت باعث شده احساس کنید که هر کاری را که بخواهید به انجام خواهید رساند، اما باید مواظب باشید بین این حالت رویا پردازانه و واقع گراییتان تعادل ایجاد کرده و نگرشی منطقی تر نسبت به زندگی و کارهایی که انجام می دهید داشته باشید. حسرت و افسوس بر گذشته دردی را دوا نمی کند، اما اگر از ان درس بگیرید و سعی کنید جلوی اشتباهات را بگیرید، برایتان مفید خواهد بود. شما اعتماد به نفس خوبی دارید، اما در مقابل شخصی بخصوص کم می آورید و خود را کمتر از او می بینید. به والدین خود بیش از پیش خدمت کنید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

پروژه مهمی که در دست اقدام دارید امروز به توجه و مرکز ویژه شما نیاز دارد و خوشبختانه شما از لحاظ ذهنی برای این وضعیت کاملا آماده اید و نتیجه ای که در نهایت به دست خواهید آورد برای خودتان و آنهایی که نظرشان برایتان اهمیت دارد کاملا رضایت بخش خواهد بود. امروز ممکن است در رفتار با شریک زندگی و یا فرزندانتان به طور ناخواسته کارهای اشتباهی انجام دهید، بهتر است قبل از هر حرفی و کاری کمی فکر کنید تا آنها را از دست خودتان ناراحت نکنید. گره هایی را که در کارتان افتاده با کمک یکی از همکار هایتان باز می کنید. فاصله تان با شخصی که می دانید از شما خیلی چیزها را پنهان می کند، در عین اینکه می خواهد همه جزئیات را از شما بشنود، بیشتر کنید. از پوسته همیشگی تان خارج شوید و کاری متفاوت انجام دهید تا احوالتان بهتر شود.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز مهارت های حرفه ای و کاربردی شما خیلی خوب و درست دارند به کارتان می آیند، اما باید روی موضوعی که به خلاقیت، ذکاوت و آمادگی ذهنی نیازی دارد تمرکز کامل داشته باشید تا بتوانید به خوبی از پس آن بر بیایید. شاید مجبور باشید وقت زیادی را صرف فکر کردن و مطالعه در رابطه با این موضوع و در نظر گرفتن جزئیات مربوط به آن کنید، اما نگران نباشید، هوشیاری شما در حال حاضر خیلی خوب می تواند یاریتان کند. عمر به سرعت می گذرد. تا سلامت هستید از روزهایتان استفاده کنید. خودتان بهتر از هر کسی می دانید که با ایراد گرفتن کاری درست نمی شود. بهتر است خودتان دست به کار شوید و اوضاع به هم ریخته اطرافتان را سر و سامانی بدهید. درد دل کردن با یک آشنا از فشار روحی شانه هایتان کم می کند.


♌ فال فردا متولدین مرداد

امروز مسائل مربوط به خانه و خانواده به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند. البته موضوع خیلی مهمی در کار نیست، فقط برخی کارهای کوچک ولی ضروری هستند که باید انجام شوند. شما می توانید از بقیه اعضای خانواده کمک بگیرید تا هر چه سریعتر این کارها را انجام داده و به بقیه مسئولیت ها و برنامه های خود رسیدگی کنید، این عادلانه نیست که همه این کارها را به تنهایی انجام دهید! برای انجام کاری مجبور می شوید به جایی مراجعه کنید. برای انجام یک معامله بر سر یک دو راهی قرار می گیرید، بهتر است با شخصی نزدیک مشورت کنید. خبری به گوشتان می رسد که بهتر است تا خودتان در مورد صحتش تحقیق نکرده اید باورش نکنید. شخصی که نگرانش هستید آب از سرش گذشته، بهتر است به او زمان بدهید.


فال امروز متولدین شهریور

امروز فعالیت های ارتباطی بسیار زیادی مانند برقراری تماس های تلفنی و نوشتن نامه یا ایمیل در انتظارتان هستند و خوشبختانه تمام ارتباطات شما به خوبی پیش خواهند رفت و زمینه های مشترک فراوانی بین شما و اطرافیانتان پیدا می شود که به درک متقابل بین شما و آنها ختم خواهد شد. امروز هر مشکلی را که می خواهید حل کنید، مانند اژدهای هفت سر افسانه ای، دو مشکل دیگر ازکنار آن سبز می شوند. نباید به این سادگی از میدان به در شوید، این وضعیت تحت تأثیر شرایط کیهانی موجود است و خیلی زود از بین خواهد رفت. از شخصی که دائم لجبازی می کند و گوشش به حرف های کسی بدهکار نیست فاصله می گیرید. برای انجام کار و یا یک پادرمیانی از شما دعوت می شود، برای قبول کردن و یا نکردن این پیشنهاد خودتان باید تصمیم بگیرید دیگران شرایط شما را درک نمی کنند. یک خرید خوشحالتان خواهد کرد. از یک امتحان سربلند بیرون خواهید آمد.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است که روابطتان با دیگران باعث ناراحتی و آزردگی شما شوند و از آنجایی که ریشه اصلی این مشکل را نمی دانید حل آن برایتان دشوار به نظر می رسد. انگار یک جای کار ایراد دارد، اما هرچه این ایراد به شما نزدیک تر باشد دیدن آن برایتان مشکل تر خواهد بود و هر چند دلتان می خواهد این موضوع را حل کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که دست از جستجو برای جواب این مشکل بردارید و روی انجام کارهای دیگرتان تمرکز کنید تا راه حل مشکلتان به طور ناخودآگاه به سراغتان بیاید. راجع به یک دوست سخنانی شنیده و از این بابت بسیار متعجب شده اید، در حال حاضر نباید زود قضاوت کنید و برای اطلاع از صحت این حرف ها تحقیقات بیشتر ضرورت دارد، همه آنچه که شنیده اید صحت ندارد فقط بخشی از داستان به شما گفته شده. به زودی گره از کار فروبسته ای شما باز می شود.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز برخی از پروژه های کاری به توجه ویژه شما نیاز دارند و باید برخی جزئیات آزاردهنده را مورد بررسی قرار دهید. خوشبختانه شما در اوج کارآمدی خود قرار دارید و می توانید این مسائل را پیش از آن که برایتان زیادی خسته کننده شوند روبراه کنید. آنچه اهمیت دارد این است که بتوانید نتایجی که می خواهید را به دست بیاورید، پس دست به کار شوید. شاید در مراحلی دچار تردید شده ولی آنچه حس درونیتان به شما می گوید را نادیده نگیرید؛ اگر امید را در وجود خود زنده نگه دارید افق های پیش رویتان گسترش خواهند یافت. پس از مدت ها انتظار بالاخره قرعه به نام شما می افتد و مشکل اخیر مالی تان رفع و رجوع می شود. با پنهان کاری راه به جایی نمی برید، راستش را بگویید و خودتان را خلاص کنید. لیستی از کارهایی که باید انجام بدهید آماده کنید و بر اساس آن پیش بروید، هم اضطرابتان کم می شود و هم کارها بهتر پیش می رود.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز با دیدن اقوام و دوستان قدیمیتان خاطرات کودکی که مدت ها پیش فراموش کرده بودید دوباره در وجودتان زنده خواهند شد. شاید برخی از این خاطرات برایتان آزار دهنده باشند و غصه های قدیم را دوباره در وجودتان زنده کنند، اما پرداختن به آنها باعث خواهد شد که بار سنگینی از روی دوشتان برداشته شود. شاید رویاها و خیالاتتان برای شما بسیار زیبا و آر امش بخش باشند، اما نباید از دنیای واقعیت فرار کنید و وظایف و کارهایی که در دنیای واقعی در انتظارتان هستند را به دست فراموشی بسپارید. قدر روزهای زندگی و سلامتی تان را بدانید. گذشته را مرور نکنید، حال را زندگی کنید. زخم زبان شخصی به دلتان چنگ می زند، بگذرید خودتان را بیش از این آزار ندهید. برای انجام کاری که در سر دارید با چند نفری مشورت می کنید. با گفتن حرفی امید به دل شخصی می اندازید.


♑ فال روز متولدین دی

امروز زمان زیادی را صرف حرف زدن با دوستانتان خواهید کرد و مکالماتتان با محبت بسیاری همراه خواهند بود و اطلاعات زیادی را نیز برای شما خواهند داشت و انگیزه لازم برای برقراری ارتباط با برخی از دوستان دیگرانتان را نیز به شما خواهد بخشید. نامه، ایمیل و یا چکی که مدت ها در انتظار آن بوده اید امروز بالاخره به دستتان خواهد رسید و با راحت شدن خیالتان از این که شاید هیچ گاه آن را دریافت نکنید، تنش های زیادی را از میان خواهد برد. دید جدیدی به مسئله ای پیدا می کنید که درهای بیشتری را به رویتان باز می کند. مزد تلاش و صبر خود را خواهید گرفت. اول خود و خانواده تان را در نظر بگیرید و بعد برای دیگران دل بسوزانید. یک تازه آشنا قدر دوستی شما را نمی داند و پشت سرتان بدگویی می کند. به او اهمیت ندهید.


♒ فال متولدین بهمن

امروز شما برای رسیدن به آنچه که می خواهید آماده اید هر کاری و هر تلاشی که لازم باشد بکنید، اما در واقع نهایت کاری که لازم است انجام دهید این است که نگاهی منطقی و کاربردی به اوضاع داشته باشید و مراحل اداری لازم را طی کنید. اگر به این طریق پیش بروید در پایان روز از آن چه به دست آورده اید احساس رضایت خواهید کرد، حداقل چیزی که به دست می آورید این است که مراحل دشوار و خسته کننده کار را به پایان برسانید. به فکر سلامتی تان باشید. در مورد مسئله ای مالی یا کاری یا تحصیلی تحقیق کافی است، هر چه زودتر آستین ها را بالا زده و دست به عمل بزنید. شنیدن یک موسیقی خاطرات تان را زیر و رو می کند و تا چند روزی احوال تان را به هم می ریزد. گفتگو با شخصی، ایده ای تازه به سرتان می اندازد.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز دنبال کردن کارهایی که برایتان از اهمیت و جذابیت بیشتری برخوردار هستند به خاطر فشردگی وظایف حرفه ای که باید انجام دهید برای شما زیاد امکان پذیر نخواهد بود. شاید با شنیدن اخبار، مطالعه یک کتاب و یا طی مکالمه ای دوستانه اطلاعاتی به دست بیاورید که شما را نسبت به برخی از اهدافتان نا امید کند، اما اگر هوشمندانه با این موقعیت روبرو شوید این وضعیت به نفع شما تمام خواهد شد. امروز باید سعی کنید در بحث ها متعصبانه و با حالت تهاجمی برخورد نکنید تا رابطه خود را با رفتارهای اشتباه به خطر نیدازید. در یک مسئله کاری اوضاع بهتر از ان که توقع دارید پیش خواهد رفت. یک تغییر کوچک در زندگی تان اتفاقی بزرگ را برایتان رقم خواهد زد. برای انجام معامله ای اگر همه شرایطی که در ذهن داشته اید آماده است، دست به اقدام بزنید وگرنه بهتر است هنوز کمی صبر کنید و روی حرف دیگران حساب نکنید.

 ☀️استخاره با قرآن☀️

?️فال شمع?️

fal roozaneh tasvirezendegi


فال حافظ واقعی آنلاین با تعبیر

فال حافظ آنلاین

نحوه گرفتن فال حافظ

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

فال روزانه پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

جایگاه گرفتن فال نزد ایرانیان

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

دیرینه گرفتن فال حافظ :

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

منبع:تصویر زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا