فال

فال روزانه پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

 

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه)

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱ دی:

فال روز تولد: با وجود این که روابط خانوادگی شما در گذشته با مشکلات و پیچیدگی هایی همراه بوده اند، امسال ارتباط شما تغییرات زیادی خواهد داشت و نزدیکی بیشتری نسبت به یکدیگر احساس خواهید کرد. رویاپردازی در مورد آینده به شما این امکان را می دهد که برای رسیدن به آنچه که می خواهید برنامه ریزی کنید، پس از خیال پردازی در مورد آینده هراسی به دلتان راه ندهید، زیرا این اولین قدمی است که باید در راه رسیدن به خواسته هایتان بردارید. این کار آغازی کوچک برای تغییری بزرگ خواهد بود. ولی باید صبور باشید تا به نتیجه هایی که می خواهید برسید تا تابستان آینده رویاهایتان کم کم به حقیقت خواهند پیوست. آنهایی که هنوز تنها هستند شانس پیدا کردن نیمه ی گمشده ی خود را خواهند داشت و آنهایی که پیش از این عشقشان را پیدا کرده اند امسال به وصال معشوق خواهند رسید.


♈ فال روزانه متولدین فروردین

شما برنامه ها و اهداف بسیاری برای چند هفته آینده دارید که برای رسیدن به آنها درک مناسبی از این که چه کسی هستید و دارید به کدام سو می روید داشته باشید. پس قبل از این که سفرتان برای رسیدن به اهدافتان را آغاز کنید این گره پیچیده را از هم باز کرده و جواب این سوال ها را بیابید تا دید درستی از مسیر پیش رویتان داشته باشید. اگر نیمه دیگرتان می خواهد شما را در حل کردن این معما یاری کند، به جای این که او را پس بزنید و از خودتان ناراحت کنید، از کمک هایش بهره بگیرید. لطف و محبتتان به کسی او را شرمنده می کند حتی اگر به زبان نیاورد. در مورد یک مسئله احساسی برای رسیدن به خواسته تان زور نگویید، هم خودتان را آزار می دهید و هم طرف مقابلتان را. رسیدن خبری شما را به تکاپو می اندازد برای چیزی که دستتان بهش نمی رسد دندان تیز نکنید.


نیت کرده ، دکمه را بزنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا