فال

فال روزانه شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه)

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۶ آذر:

فال روز تولد: امسال برای شما به صورتی فوق العاده و با شنیدن خبرهایی که خیلی منتظرشان بوده اید آغاز خواهد شد. این که از شنیده هایتان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و اطلاعاتی که به دست آورده اید را طوری که به کار بگیرید که تمام سال باعث خوشحالی شما شوند تنها به خودتان بستگی دارد. تا نیمه های تابستان احساس خواهید کرد که آمادگی کافی برای این که بخواهید به تنهایی شاخه جدیدی از کاری که در آن فعال هستید را آغاز کنید و یا به شکل دیگری به فعالیت های حرفه ای خود توسعه ببخشید. قبل از هر اقدامی همه جوانب را در نظر گرفته و ببینید چه مسیری بیشترین میزان پیشرفت را برایتان به همراه خواهد داشت. شاید دوستان و همکارانتان بتوانند توصیه های ارزشمندی در این رابطه برای شما داشته باشند، اما در نهایت این خودتان هستید که در این رابطه تصمیم بگیرید. شاید در میان این همه فعالیت، برای شروع یک رابطه عاطفی مجبور باشید تا فرا رسیدن پاییز بعدی صبر کنید!


♈ فال روزانه متولدین فروردین

شما احساس می کنید که انگار در یک باتلاق گیر کرده اید و هر چقدر بیشتر تقلا می کنید بیشتر در گل فرو می روید. حتی اگر پیشرفتی هم داشته باشید از نظرتان این پیشرفت بیش از اندازه کند و بی اهمیت است. وزن سنگینی از روی شانه های شما برداشته شده است و به زودی برای اوج گرفتن آماده خواهید بود و از لحاظ روحی هم به وضع عادی بازخواهید گشت. اگر می بینید سرعت پیشرفتتان بیش از اندازه کند است، رفتن به تفریح همراه با دوستانتان باعث خواهد شد فردا را با حال خیلی بهتری شروع کنید. هفته گذشته برایتان پر از علامت سوال بود، بزودی به جواب سوالاتتان خواهید رسید. روزهای خوبی در انتظار شماست. شما تخیلی قوی دارید و به آنچه که می خواهید با تمرکز کردن می رسید. با صبر و شکیبایی به اطرافیانتان بیاموزید که ناشکیبا نباشند. روحیه تان را قوی نگه دارید.


نیت کرده ، دکمه را بزنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا