فال

فال روزانه شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه)

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۹ آذر:

فال روز تولد: امسال پول از همه طرف به سراغتان خواهد آمد و خیلی زود خواهید دید که پول می تواند همه چیز را تغییر دهد. شما خواهید دید که با اهمیت پیدا کردن مسائل مادی و پیشرفت اقتصادیتان، هم موقعیت های مثبت و هم موقعیت هایی چالش برانگیز به سراغتان خواهند آمد. به احتمال زیاد تا اواخر بهار آنقدر درگیر کار هستید که اصلا جای خالی عشق را حتی احساس نخواهید کرد، اما فصل تابستان تجربه های رمانتیک تازه ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد. . آنهایی که در یک رابطه ی عاطفی هستند مورد حمایت طرف مقابلشان خواهند بود و با وجود رفتارهای هر از گاهی آزاردهنده ای که از خود نشان می دهند عشقشان آنها را غرق در محبت خود خواهد کرد.


♈ فال روزانه متولدین فروردین

با وجود این که یک دلتان می گوید امروز را استراحت کنید و از روز اول هفته خود لذت ببرید، دل دیگرتان با اراده تمام می خواهد وظایف و کارهایی که در انتظارتان هستند را انجام دهید. شاید فرار به دنیای فکر و خیال راهی لذت بخش به نظر بیاید، اما شرایط فعلی اجازه نخواهند داد جای زیاد دوری بروید. اجازه ندهید انرژی های منفی که از اطرافیانتان دریافت می کنید روی شما اثر بگذارد. به جای این که با دیگران بحث کرده و از ایده های خودتان دفاع کنید انرژی خود را صرف رسیدن به اهدافتان کنید و در عمل به آنها نشان دهید که حق با شما بوده است و چه کارهایی از دستتان برمی آید. شما از جای دیگری عصبانی هستید. شخصی با مظلوم نمایی ساختگی می خواهد از شما یک ناجی بسازد، حواستان را جمع کنید و اجازه ندهید از شما سو استفاده کنند، شما این روزها به اندازه کافی برای خودتان مسئله دارید به درگیری‌هایتان اضافه نکنید بر اعصابتان مسلط باشید.


نیت کرده ، دکمه را بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا