فال

فال روزانه شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , طالع بینی روزانه , fal roozaneh , thg v chki

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه)

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۰ دی:

فال روز تولد: امسال این فرصت را خواهید داشت تا زمانی را که به بطالت گذرانده اید و فرصت هایی که از دست داده اید را جبران کنید. اگر هر کار تمام نشده ای دارید که باید تکلیفش را مشخص کنید هر چه سریعتر از این فرصت طلایی استفاده کنید و آن را به سرانجام برسانید. اواخر بهار شما درگیر پروژه ای خواهید شد که تمام وقت و انرژی شما را خواهد گرفت. پس سعی کنید تا وقت هست به اندازه کافی با خانواده و عزیزانتان و به ویژه با شریک عاطفیتان وقت بگذرانید و عشق و علاقه تان را نسبت به آنها نشان دهید و آنها را از لحاظ روحی برای این دوره آماده کنید. البته این وضعیت با فرا رسیدن پاییز بهتر خواهد شد و بار دیگر اوضاع به روال عادی اش باز خواهد گشت، اما دوام این ثبات و استراحت تا اوایل زمستان آینده خواهد بود و سپس دوباره کار و تلاش زیادی در انتظارتان خواهد بود.


فال روزانه متولدین فروردین

بار سنگین مسئولیت‌ها امروز دارد فشار زیادی به شما وارد می کند. شما احساس می کنید که انگار بار تمام دنیا به دوش شما گذاشته شده و شما را خسته کرده است. شاید بهتر باشد تعهدات خود را یک بار دیگر بررسی کنید و ببینید از روی دلسوزی و مهربانی بیش از اندازه برای خودتان این همه دردسر درست نکرده باشید. البته که باید مسئولیت هایی را که پیش از این به عهده گرفته بودید را عملی کنید، اما پیش از پذیرفتن هرگونه تعهد جدیدی خوب فکر کنید. هر چند دوستان و خانواده برایتان عزیز هستند، اما باید برای خودتان هم ارزش قائل باشید. برای بهتر کردن اوضاع هنوز فرصت دارید. بیش از پیش مقرراتی و سختگیرانه رفتار می کنید، به طوری که نزدیکان و دوستانتان را مضطرب و متعجب می کنید. مسئله ای بسیار ناراحتتان کرده، غصه خوردن و زانوی غم به بغل گرفتن هیچ مشکلی را حل نمی کند، امیدتان را از دست ندهید.


فال روزانه شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »
 ⚡️ هفته
 ? ماه
 ⭐️ سال
 ❤️ عشق

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز به طور همزمان خبرهای خوب و بدی دریافت خواهید کرد و این موضوع باعث متغیر بودن حال روحی و در نتیجه رفتارهای شما خواهد شد. سعی کنید تعادل خودتان را حفظ کرده و از اخبار خوب به عنوان انگیزه ای برای خودتان استفاده کرده و خبرهای بد را هم به طور منطقی مورد بررسی قرار داده و راه هایی برای از بین بردن اثرات آنها پیدا کنید. همیشه یک راهی پیدا می شود! امروز سعی کنید از امر و نهی کردن به دیگران تا جای ممکن خودداری کنید، زیرا گفته‌هایتان مورد استقبال قرار نخواهند گرفت. خبری شنیده اید که ترس به دلتان انداخته، در این مورد با دیگران مشورت کنید. دست روی دست گذاشتن و فکر و خیال فقط به هدر رفتن امروزتان ختم می شود هرچه زودتر شخصی حسود با افکار منفی و بدبینانه را از خود دور کنید و با اراده محکم و اتکا به خودتان به سمت اهدافتان گام بردارید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز باید همه وابستگی هایتان به دیگران را کنار بگذارید و خودتان را آزاد و رها سازید. از همین امروز باید استقلال خود را به دست آورده و خلاقیت خودتان را به کار بگیرید. خودتان را دست کم نگیرید و به گوهر درونتان اجازه درخشش بدهید و ارزش درونیتان را به دیگران هم نشان دهید. شاید در ابتدای روز لیست بلند بالای کارهایی که در انتظارتان هستند باعث شود فکر کنید اول هفته خوبی نخواهید داشت. اما با انجام به موقع کارهایتان خواهید توانست از بعدازظهرتان به بهترین نحو ممکن استفاده کنید و از همراهی دوستانتان لذت ببرید. از اینکه کاری را برای اولین بار انجام دهید نترسید، شما به راحتی از پس این کار بی می آیید، چشمتان به آینده باشد. برای دفع شری خیرات بدهید. از رفتار شخصی در اطرافتان متعجب می شوید، او را قضاوت نکنید شما از مشکلات دیگرانبی خبرید، بهتر است کمی به خودتان و او فرصت بدهید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

شما عاشق انجام کارهایی هستید که با دیگر انسان ها در ارتباط باشند و با انجام آنها به نحوی به دیگران کمک کنید. امروز فرصتی فوق العاده برای به کار گرفتن این حس درونیتان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و قادر خواهید بود تأثیری گرانبها روی زندگی اطرافیانتان داشته باشید، پس چشم و گوش هایتان را به خوبی باز کنید تا این فرصت را به سادگی از دست ندهید. قول هایی که در رابطه به امروز به دیگران داده بودید را فراموش نکنید. اتفاقات غیر منتظره ای که امروز برایتان پیش می آیند بیشتر باعث خنده تان می شوند تا نگرانی! برای رفع مشکلاتتان غرور را کنار بگذارید و از شخصی کمک بخواهید، روزی هم دیگران از شما درخواست کمک خواهند کرد. کاری را صرفا برای دلتان انجام می دهید، در زمینه این کار روز به روز پیشرفت خواهید کرد. خبری می شنوید که باورش برایتان مشکل است. در رابطه احساسی تان به نفعتان است که میانه رو باشید.


♌ فال فردا متولدین مرداد

مسئولیت هایی که دارید ممکن است با زندگی و روابط عاطفی شما تداخل پیدا کرده باشند. با وجود این که به شدت دلتان می خواهد امروز بعدازظهر را با کسی که دوست دارید بگذرانید شرایط به وجود آمده شما را وادار خواهند کرد ساعات بیشتری را در محل کارتان بگذرانید، این موضوع می تواند باعث عصبانیت شما شود، اما اگر کمی حوصله به خرج دهید و مسئولیت هایتان را هر چه سریعتر به انجام برسانید شاید بتوانید، هر چند کمی دیرتر از موعدی که انتظار داشته اید به دیدن عشقتان بروید. مسئله ای که برای شما اهمیت زیادی دارد برای طرف مقابلتان حائز اهمیت نیست و همین موضوع باعث اختلاف خواهد شد. یک گرفتاری مالی برطرف خواهد شد. برای رسیدن به نیتتان یک قدم بیشتر فاصله ندارید، نا امید نباشید. این روزها بهتر است حواستان به همسایه تان باشد.


فال امروز متولدین شهریور

امروز دلتان می خواهد بیخیال همه‌ی کارها و مسئولیت‌هایتان شده و کمی دیوانه بازی در بیاورید، اما از طرفی هم احساس مسئولیت و تعهدی که دارید نمی گذارد به سادگی این تصمیمتان را عملی کنید. این احساسات ضد و نقیض به احتمال زیاد موقتی هستند و تا فردا برطرف خواهند شد، اما اگر دیدید طی چند روز آینده این وضع ادامه پیدا کرد باید به فکر ایجاد تغییرات جدی در برخی از زمینه های مختلف زندگی خود باشید. زندگی خیلی کوتاهتر از آن است که بخواهید خودتان را تا ابد در این وضع نگه دارید. این اواخر بر اثر فشارهای مختلف خیلی زود عصبانی می شوید و از کوره در می روید، این راه حل خوبی برای روبرو شدن با مشکلاتتان نیست. بر سر مسئله ای با دوستی دچار اختلاف می شوید، خوب است که به او نیز اجازه اظهار عقیده بدهید و در فضایی آرام و با گفتگویی سازنده مشکل را حل کنید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

در چنین روزی شما دلتان می خواهد با عشقتان دیدار کنید، اما مسئولیت های دیگری که به عهده دارید ممکن است مانعتان بشوند. این موضوع می تواند باعث شود به شدت دچار دلتنگی و حتی افسردگی شوید، اما اجازه ندهید این احساسات ناراحت کننده مایه ی آزارتان شوند. هر کار و مسئولیتی که به عهده دارید با حداکثر قدرت و تمرکز به انجام برسانید و این دیدار عاشقانه را برای پایان روز بگذارید. کارهای غیر ضروری که می دانید وقتتان را بیش از اندازه خواهن گرفت را برای فردا گذاشته و اولویت را به دیدن کسی که دوست دارید بدهید. این روزها می گذرد، کاری نکنید که پشیمان بشوید. روزهای سخت را پشت سر می گذارید اما یادتان باشد که هر کس خودش تصمیم می گیرد چطور زندگی کند. حالا وقت آن است تا یک بار دیگر مسیری را که پیموده اید از نظر بگذرانید تا هرچه بهتر ایراد های کار را پیدا کنید. از عشق یک طرفه بپرهیزید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز شما کمی احساس ناراحتی می کنید و دلیل آن هم این است که موانعی را که این اواخر سر راه رسیدن شما به اهدافتان قرار گرفته اند را به خودتان و ناتوانی در انجام وظایفتان نسبت می دهید. اگر تسلیم این تفکرات منفی شوید، روزتان را خراب خواهند کرد. البته که باید مسئولیت اشتباه هایتان را به عهده بگیرید، اما باید این را هم در نظر داشته باشید که شاید اصلا شرایط به گونه ای بوده که کاری از دست شما بر نمی آمده است. شما هنوز در این نبرد شکست نخورده اید و اگر تمام توانتان را به کار بگیرید بی شک پیروز میدان خواهید بود. با خواهش و التماس و زور و زر نمی توانید دل کسی را بدست بیاورید، پافشاری بی مورد شما وقت تلف کردن و از دست دادن فرصت های دیگر است. حواستان به اطرافیان و نزدیکانتان باشد، کاری را که از دستتان بر می آید دریغ نکنید. این روزها بی صبرانه منتظر تماس شخصی هستید، این انتظار کلافه تان کرده.


♐ فال روزانه متولدین آذر

آیا شما روی آن چه در دنیای اطرافتان می گذرد هیچ تأثیری دارید؟ امروز این سوال خیلی مهم ذهنتان را به خود مشغول کرده است. حتی اگر شما انسان فعالی باشید که خیلی خوب می داند چطور باید نسبت به هر وضعیتی واکنش نشان بدهد، نباید خیلی تصمیمات ناگهانی بگیرید. شما نقش خاصی را باید ایفا کنید که به هیچ عنوان نباید تحت تأثیر شرایط عاطفی شما قرار بگیرد. سعی کنید پیش از انجام هر کار دیگری کارهای روزمره تان را انجام دهید. عمل گرایی شما و میزان کارایی بالایی که دارید هدیه با ارزشی است که نباید اهمیت آن را دست کم بگیرید. صبور باشید هنگام عصبانیت هرچه از ذهنتان گذشته به زبان نیاورید، این کار در جمعی خجالت زده تان می کند. نامه ای دریافت می کنید که در تازه ای را به رویتان می گشاید. در مورد رابطه عاطفی و مسائل پیش آمده بهتر است روی خواسته تان بایستید و این بار کوتاه نیایید، حق با شماست.


♑ فال روز متولدین دی

طی چند روز گذشته شما موج شدیدی از انرژی را در وجود خود احساس می کردید، اما امروز دیگر خبری از آن همه انرژی نیست و در واقع تا حدود زیادی احساس خستگی می کنید و حس می کنید که حتی حال و حوصله ی کارهای روزمره تان را هم ندارید. این حالت کاملا طبیعی است و قرار نیست که هر روزمان سرشار از انرژی و شور و نشاط باشد. در ابتدای روز کارهایی را انجام دهید که می دانید به بالا رفتن سطح انرژیتان کمک خواهند کرد و سپس سعی کنید فقط کارهای ضروریتان را انجام دهید و خودتان را زیاد اذیت نکنید. در مورد مسئله ای کاری یا مالی راحتان را از دیگران جدا خواهید کرد، نگران نباشید برنده این بازی شما هستید. یک تصمیم گیری مهم را بیش از این به تعویق نیندازید و دست دست نکنید. پیشنهاد مهمی به شما می شود که بسیار وسوسه کننده است، انجام هر کاری بدون در نظر گرفتن عواقب آن اشتباه است.


♒ فال متولدین بهمن

هدفی که این اواخر با تمام وجود در تلاش برای به دست آوردن آن بوده اید امروز ممکن است با یک مانع هر چند موقتی اما بزرگ مواجه شود. این موضوع باعث ناراحتی و افسردگی شما خواهد شد و شاید حتی به این فکر بیفتید که دیگر هرگز به این هدف خود دست نخواهید یافت. امروز مدام به خودتان بگویید «این نیز بگذرد» و به این گفته ی خود باور داشته باشید، چون مانعی که سر راهتان قرار گرفته به تدریج از میان برداشته خواهد شد و دوباره در همان مسیری که می خواسته اید قرار خواهید گرفت. به شخصی در خرید یا تهیه چیزی کمک خواهید کرد که خیرش بعدا به خودتان خواهد رسید. شخصی در اطرافتان بیمار است، بهبود پیدا می کند خودتان را نبازید و دست و پایتان را گم نکنید. برای پذیرفتن دعوتی بهتر است عجله نکنید و به عواقب رفتنتان فکر کنید، پشیمان نمی شوید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

تصور نتیجه ای که پس از زحماتی که دارید برای کارتان می کشید در انتظار شما خواهد بود به شما برای ادامه راهتان انرژی و انگیزه می بخشد تا بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهید. اما امروز ناگهان برخی افکار عجیب و غریب حواستان را پرت کرده و امید رسیدن به هدف را از شما می گیرند. دنیای اطرافتان مدام در حال تغییر است و شما هم اگر می خواهید موفق باشید باید همگام با این تغییرات پیش بروید و از پشت سر گذاشتن آنچه دیگر نیازهایتان را برآورده نمی کند ترسی نداشته باشید و کار خودتان را از این که هست سختتر نکنید. کاری را انجام داده اید که نتیجه اش با آنچه انتظار داشته اید فاصله دارد، استرس را از خود دور کنید. مدتهاست که به فکر سفر هستید، آیا همسفرتان را برای این سفر به درستی انتخاب کرده اید؟ بهتر است قبل از عملی کردن آنچه در سر دارید به پاسخ این سوال خوب فکر کنید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید.

 ☀️استخاره با قرآن☀️

?️فال شمع?️

fal roozaneh tasvirezendegi


فال حافظ واقعی آنلاین با تعبیر

فال حافظ آنلاین

نحوه گرفتن فال حافظ

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

فال روزانه شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

جایگاه گرفتن فال نزد ایرانیان

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

دیرینه گرفتن فال حافظ :

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

منبع:تصویر زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا