فال

فال روزانه سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , طالع بینی روزانه , fal roozaneh , thg v chki

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه)

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲ اسفند:

فال روز تولد: امسال برای شما سال کار و پیشرفت خواهد بود. فعالیت های تجاری مفید و سودبخش خواهند بود و در زمینه خرید و فروش موفق خواهید بود. شاید مجبور باشید کمی بیشتر از همیشه کار کنید و انرژی و تمرکز فراوانی را به کارتان اختصاص دهید، اما آنچه در نهایت به دست خواهید آورد ارزش این همه زحمت را خواهد داشت. شاید گاهی احساس کنید که خسته شده اید و همه چیز به نظرتان تکراری و خسته کننده باشد، اما کافی است نگاهی به آنچه در انتهای مسیر در انتظارتان است بیندازید تا با انرژی و انگیزه ای بیشتر مسیرتان را ادامه دهید. با فرا رسیدن دوباره فصل زمستان احساس آزادی بیشتری خواهید کرد و نتیجه زحمات خود را تا حدود زیادی خواهید دید. سعی کنید روابط اجتماعی خود را گسترش دهید و با دیگران ارتباط برقرار کنید تا بتوانید فرصت های بیشتری را در زندگی شخصی و حرفه ای خود ایجاد کنید. در زمینه روابط عاطفی نیز غافلگیری های خوشایندی در انتظارتان هستند. اگر مجرد باشید رابطه ای هیجان انگیز در انتظارتان است و اگر متأهل هستید نیز عشقتان جان تازه ای خواهد گرفت.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز می توانید در انتظار خبرهایی فوق العاده در رابطه با مسائل مالی باشید. یکی از دوستان نزدیکتان نیز دارد تغییراتی متفاوت در زندگی خود را تجربه می کند و ممکن است به حمایت شما نیاز داشته باشد. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به جای حرف زدن به آن چه که او می گوید گوش فرا دهید. امروز شما میل شدیدی به بیان احساسات و نیازهای خودتان حس می کنید، اما بهتر است مواظب آن چه می گویید باشید زیرا هر چه به زبان بیاورید را به احتمال قریب به یقین به دست خواهید آورد. از خطاهای کوچک دوستان دلگیر نشوید و بزرگوارانه با آنها برخورد کنید. اگر بر سر هر مسئله کوچک بخواهید بجنگید، به زودی هیچ دوستی در اطرافتان باقی نمی ماند. حواستان به سلامت تان باشد و آن را جدی بگیرید. یادتان باشد جنبه افراد متفاوت است، حرفی نزنید که خجالت زده بشوید.


فال روزانه سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »
 ⚡️ هفته
 ? ماه
 ⭐️ سال
 ❤️ عشق

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

اتفاق های خوشایندی که به مادر و یا یکی دیگر از اقوام مؤنثتان مربوط می شوند امروز شما را خیلی احساساتی خواهند کرد. این اتفاق می تواند تولد، ازدواج و یا زایمان باشد. کارهایی هم که مربوط به خودتان و پروژه های شخصیتان هستند با وجود این که مجبور به مقابله با برخی مشکلات خواهید بود خیلی خوب پیش خواهند رفت، به ویژه آنهایی که شامل فعالیت های گروهی می شوند. از این که خوشحالی و احساسات خود را در این رابطه نشان بدهید نترسید. اگر بخواهید به خود انگیزه بدهید لازم است به قول ها و وعده هایتان عمل کنید تا دیگران نیز بتوانند روی شما و حرفتان حساب کنند. انتظار نداشته باشید یک شبه و به طور ناگهانی به همه خواسته هایتان برسید. برای رسیدن به هدفتان باید سعی و تلاش بیشتری بکنید و ضمنا از تنبلی هایتان کم کنید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز توانایی های درونی شما در اوج خود قرار دارند و کنار آمدن با افکار و احساسات دیگران برایتان خیلی راحت تر خواهد بود. نیازی ندارد که در مورد این موضوع با آنها صحبتی کنید، مگر این که فکر کنید لازم است حتما حرف هایتان را در این رابطه بشنوند. این وضعیت می تواند به شما کمک کند تا فراتر از حرف های روزمره رفته و معنایی که ورای ارتباطات و مکالماتتان وجود دارد را درک کنید و بتوانید جواب سوال هایی که در مورد روابط خودتان با دیگران دارید را به دست بیاورید. مدتی است که احساس می کنید مقصد مورد نظر و دلخواه خود را گم کرده اید. به یاد داشته باشید که شور و شوق به علاوه آمادگی و توانایی ذهنیت تان را نسبت به مقصدتان شفاف می کند. خواستن توانستن است. با خود و دیگران رو راست و صادق باشید از خود الگویی مناسب برای اطرافیان تان بسازید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز احساسات دیگران برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و آماده اید تا با روی باز به حرف های کسانی که به درک و توجه شما نیاز دارند گوش کنید. حتی اگر راه حل هایی برای مشکلات آنها سراغ دارید یادتان باشد در شرایطی که آنها دارند گوش کردن خیلی از حرف زدن مهمتر است. شما امروز فرصت های زیادی را در برابر خود می بینید و تنها چیزی که برای عملی کردن نقشه هایتان کم دارید یک همکار و همدست قابل اطمینان است؛ در انتخاب شریک راهتان خیلی دقت کنید. یک هدیه کوچک دریافت می کنید که لبخند بر لبتان می آورد. یک بیماری کم اهمیت را پشت سر می گذارید. جواب یک پیغام دقیقا همان چیزی خواهد بود که منتظرش هستید. اتفاقات خوبی در راه است. کمی صبور باشید و با خودتان مهربان تر رفتار کنید و خواسته های قدیم را به یاد بیاورید.


♌ فال فردا متولدین مرداد

امروز هیچ حد و مرزی برای انرژی شما وجود ندارد و هر کاری که انجام می دهید بدون معطلی به سراغ کار بعدی رفته و هر چه بیشتر کار کنید حالتان بهتر خواهد بود. به کمک همین انرژی بالاخره موفق خواهید شد پروژه ای را که برایتان دشوار بوده اما برای شغلتان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است را به پایان برسانید. تأیید و تحسینی که برای تلاش و سخت کوشی خود دریافت خواهید کرد شما را بسیار احساساتی خواهد کرد و خوب حق هم دارید. ساختن هر چیزی انگیزه می خواهد و آستین بالا زده. اگر برای انجام این کار انگیزه کافی ندارید، جواب مثبت ندهید. از چاله به چاه خواهید افتاد. حواستان باشد، ناخواسته وارد حریم شخصی دیگران نشوید و برای خودتان دشمن درست نکنید. به زندگی خودتان اهمیت بیشتری بدهید.


فال امروز متولدین شهریور

امروز حضور در یک مهمانی که برای مدت ها در انتظار آن بوده اید شما را آنچنان خوشحال خواهد کرد که اشک در چشمانتان حلقه خواهد زد و از آنجایی که شما معمولا از نشان دادن احساساتتان زیاد خوشتان نمی آید به احتمال زیاد خودتان را یک جا قایم خواهید کرد تا قیافه تان به حالت عادی بازگردد و کسی متوجه این حالتتان نشود! امروز به طور کلی برای شما روز خوبی خواهد بود، آنقدر خوب که شاید حتی کمی نگران شوید که شاید این وضعیت آرامش قبل از طوفان باشد. جای هیچ گونه نگرانی نیست، با خیال راحت از روزتان لذت ببرید. حرفی به شخصی زده اید و در او طوفان به پا کرده اید، تا دیر نشده با او صحبت کنید و اگر می توانید آرامش کنید. پیشنهادی کاری به شما شده که شما برای پذیرفتنش دودل هستید. با خودتان صادق باشید. این روزها بسیار دلتنگ هستید. اجازه ندهید دلتنگی سیل شود و با خودش ببردتان .


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما فعال ترین عضو در هر گروهی هستید که در آن قرار بگیرید و با شور و اشتیاق فراوان سعی دارید انرژی خود را صرف کاری مفید کنید. آرام و قرار ندارید و صبح زود از خواب بیدار شده و کارهای خانه و محل کارتان را با سرعتی بیشتر از همیشه پیش می برید. با این حال باید در نظر داشته باشید که انرژی خود را به درستی استفاده کنید و طوری پیش نروید که نتوانید بعضی کارهایی که شروع کرده اید را به پایان برسانید. اگر همه چیز را از پنجره خوش بینی بنگرید، خیلی زود پشیمان خواهید شد. ورزش و تفریحات سالم را فراموش نکنید. به خانواده خود بیشتر احترام بذارید. حواستان به کودکی در اطرافتان باشد. او به توجه بیشتری نیاز دارد. برای یک سرمایه گذاری تحصیلی یا کاری بهتر است عجله نکنید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز سکوت را کنار گذاشته و برای شنیده شدن حرف هایتان فریاد برمی آورید، اما این روش به شما کمکی نخواهد کرد و خیلی زود مجبور به عقب نشینی خواهید شد. به جای بلند کردن صدایتان اثر گذاری کلامتان را بالا ببرید تا به نتیجه مورد نظرتان برسید. امروز چنان مکالمات احساسی عمیقی با شریک عاطفیتان خواهید داشت که شما را به گریه خواهند انداخت. اگر مشکلاتی در رابطه شما وجود داشته اند به احتمال زیاد به آنها غلبه کرده و درک بهتری نسبت به یکدیگر پیدا خواهید کرد. انجام یک کار را مدام پشت گوش می اندازید، شما با این کار اهل خانه را کلافه و ناراحت می کنید. اگر می خواهید به خواسته هایتان احترام بگذارند به خواسته های دیگران احترام بگذارید. از دهن بینی بپرهیزید و از حیله و مکر یک نارفیق غافل نباشید، او حسودی می کند خیرخواه نیست.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز احساس می کنید که کارهای زیادی لازم است در خانه انجام شوند. شاید در انتظار مهمان باشید و یا سر ذوق باشید و بخواهید کمی زودتر خانه تکانی نوروز را شروع کنید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و یک باره همه جا را زیر و رو نکنید. امروز دلتان می خواهد هر طوری که شده است در روند تکراری و خسته کننده کارهای روزمره تان تغییری ایجاد کنید. اما اگر بخواهید برای ایجاد این تغییرات از انجام وظایف و مسئولیت های خود شانه خالی کنید باید خودتان را برای دردسرها و مشکلات بعدی نیز آماده کنید. دست به کاری زده اید و یا می خواهید بزنید که از عواقبش بسیار نگرانید. تمامی جوانب را بسنجید و بعد وارد میدان شوید. برای رفتن یک مجوز ساده هر روز در رفت و آمدید. عزیزی از راه دور سراغتان را می گیرد و غافلگیرتان می کند. نذرتان را ادا کنید همه چیز روبراه می شود.


♑ فال روز متولدین دی

امروز به هر طرف که نگاه می کنید می بینید که موقعیت هایی در انتظارتان هستند و دلتان نمی خواهد حتی یکی از آنها را از دست دهید و فکر می کنید که باید تک تک آنها را دنبال کنید. شاید بهتر باشد به جای این که خودتان را غرق در تلاشی نافرجام کنید تمام این موقعیت ها را یک جا یادداشت کرده و یکی دو ساعتی با خودتان خلوت کرده و در مورد این که کدام یک از آنها ارزش دنبال کردن را دارد و کدام ها غیر منطقی و یا بی اهمیت هستند تصمیم گیری کنید. البته فرصت ها تا ابد منتظر کسی نمی مانند و باید کمی دست بجنبانید. با دست روی دست گذاشتن شکست های ناخوشایند زندگی تان را پذیرا نشوید، همین امروز برای تغییر شرایطتان کاری بکنید. مبلغی به دستتان می رسد که توقع دریافتش به این زودی را ندارید. برای سفری برنامه ریزی کرده اید که بهم خواهد خورد. برای شخصی کار مهمی انجام خواهید داد.


♒ فال متولدین بهمن

امروز به احتمال زیاد در مراسمی که مربوط به سنت های قدیمی اجتماعی مانند جشن ازدواج است شرکت خواهید کرد و دلتان می خواهد به بهترین شکل ممکن در این مراسم حاضر شوید. این که به سنت های پسندیده پایبند باشید خیلی هم خوب است اما نباید کاری کنید که تنها از روی تظاهر باشد و با خود واقعیتان فاصله داشته باشد. امروز به دقت بحث های جالبی که در رابطه با مسائل اقتصادی در اطرافتان اتفاق می افتند گوش کنید، زیرا می توانند ایده های جدیدی برای افزایش درآمد خودتان برای شما به همراه داشته باشند. از اضطرابتان کم کنید وگرنه در یک تصمیم گیری دچار خطا می شوید. به یاد داشته باشید وقتی قهرمانی بازنده می شود همیشه بهتر از قبل عمل می کند، شما حالا تجربه کسب کرده اید و این به بهبود مهارت هایتان منجر خواهد شد. خودتان را باور داشته باشید تا هر روز به جلو پیش بروید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما معمولا در کنترل خودتان و احساساتتان بسیار موفق هستید و امروز این ویژگی شما خیلی به کارتان خواهد آمد، زیرا خبرهای فوق العاده ای به گوشتان خواهند رسید که شاید اشک شوق را به چشم هرکس دیگری بیاورند. البته زیاد هم به خودتان فشار نیاورید، در چنین شرایطی طبیعی است که هر کسی کمی احساسات از خودش نشان بدهد. بالاخره تلاش و سخت کوشی شما دارد جواب می دهد و پیشرفت حرفه ای مورد نظرتان را دارید به دست می آورید. این روزها وقتتان را صرف کاری می کنید که تمام انرژی تان را گرفته، کمی از کار فاصله بگیرید و به آنچه که می کنید و فواید و مضراتش بیشتر فکر کنید. شخصی در کنارتان هست که برایتان نعمت است حواستان به او بیشتر باشد. برای آدم های دوست داشتنی اطرافتان بیشتر وقت بگذارید.

 ☀️استخاره با قرآن☀️

?️فال شمع?️

fal roozaneh tasvirezendegi


فال حافظ واقعی آنلاین با تعبیر

فال حافظ آنلاین

نحوه گرفتن فال حافظ

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

فال روزانه سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

جایگاه گرفتن فال نزد ایرانیان

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

دیرینه گرفتن فال حافظ :

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

منبع:تصویر زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا