فال

فال روزانه دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , طالع بینی روزانه , fal roozaneh , thg v chki

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه)

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۴ بهمن:

فال روز تولد:  اگر دیگران زندگی شما را سخت می کرده اند، این وضعیت بالاخره رو به پایان است. علاوه بر این که خود شما با قدرت و جدیت بیشتری با افرادی که می خواهند چیزی را به شما تحمیل کنند مواجه می شوید، به نظر می رسد که دیگران هم درک بیشتری از شما و احساساتتان دارند و شما را به چشم فردی قدرتمند و با اراده نگاه کرده و مزاحمت کمتری برایتان ایجاد می کنند. فصل تابستان برای شما فصلی شلوغ و پرکار خواهد بود و شاید مجبور باشید همزمان به کارهای بسیاری رسیدگی کنید. با فرا رسیدن پاییز سرعت این روند رو به کاهش خواهد رفت و شما می توانید خودتان را برای تغییرات بزرگی که در فصل زمستان در روابط اجتماعیتان ایجاد خواهند شد آماده کنید. شاید پیش از فرا رسیدن تولد بعدیتان درگیری ها و اختلاف نظرهایی با عشق زندگیتان داشته باشید، اما اگر بتوانید خونسردیتان را حفظ کنید همه چیز ختم به خیر خواهد شد.


فال روزانه متولدین فروردین

شما باید محدودیت های خودتان را بپذیرید و قبول کنید که نمی توانید همزمان به همه کارهایتان برسید و این به هیچ عنوان نشان دهنده ضعف شما نیست. دیگران نیز اصلا فکر نخواهند کرد که شما انسان کارآمدی نیستید. اگر قدم به قدم پیش بروید در انجام کارهایتان خیلی موفق تر خواهید بود، با یک دست نمی شود چند هندوانه بردارید. امروز تماسی از جانب کسی که دوست دارید دریافت خواهید کرد که شما را به یک دیدار صمیمانه دعوت خواهد کرد. این دیدار به احتمال زیاد از لحاظ عاطفی برایتان رضایت بخش خواهد بود. گم کرده ای را به طور اتفاقی و در جایی که ابداً توقع ندارید، پیدا می کنید. شخصی که برایتان مهم است، تصمیمی گرفته که خلاف نظر شماست. یادتان باشد، هر کس اولویت های خودش را دارد. همانطور که دوست ندارید کسی نظرش را به شما تحمیل کند. شما هم نباید عقیده ای را به دیگران تحمیل کنید.


فال روزانه دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »
 ⚡️ هفته
 ? ماه
 ⭐️ سال
 ❤️ عشق

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

پروژه هایی که برای مدتی درگیر آنها بوده اید امروز خیلی خوب پیش خواهند رفت و شما نیز عملکرد خوبی خواهید داشت. همین موضوع می تواند زمینه ساز ترفیع رتبه شما و یا افزایش درآمدتان شود. شما امروز غرق در فکر و خیال در رابطه با آینده خود شده اید و به فکر این هستید که چطور زندگی بهتری برای خودتان و عزیزانتان بسازید. با وجود این که آنقدر به افکارتان اجازه داده اید در آینده پیش بروند که مهار آنها از دستتان خارج شده است، وقت آن رسیده است که اهداف خود را مورد بررسی مجدد قرار دهید. بحثی در محیط کار یا خانه پیش خواهد آمد، از این بحث طفره نروید و از حرف زدن فرار نکنید. حواستان به همسایه هایتان باشد. امروز به دیگران کمک کنید تا فردا روز به کمک تان بیایند. به جمعی می روید و از خاطرات خوش گذشته یاد می کنید. حضور در این جمع روحیه تان را عوض می کند.


♊ فال امروز متولدین خرداد

در کمال تعجب امروز برنامه هایتان طبق انتظاراتی که دارید پیش نخواهند رفت، ولی به جای آن که دلسرد شوید، موضع خودتان را حفظ کنید. هرچند اگر کارهایی که دلتان می خواهد را نتوانید انجام دهید از روزتان لذت نخواهید برد، ولی همین که بتوانید کارها و وظایف امروزتان را انجام دهید احساس آرامش خواهید کرد. فردا هم برای تفریح و استراحت وقت خواهید داشت. شما معمولا آدم جذابی هستید، اما امروز این جذابیت شما بیش از هر زمان دیگری است همین مسئله می تواند باعث شود در رابطه عاطفیتان نیز همه چیز به خوبی پیش برود. برای خروج از روزمرگی تان باید دست به کار تازه ای بزنید، حتی اگر گوش کردن به یک پادکست تازه باشد. به دانش خود اضافه کنید، در هر زمینه ای که مورد علاقه تان هست. برای گفتن حرفی به شخصی که برایتان بسیار مهم است، دو دل هستید. کمی دست نگه دارید. اوضاع تغییر خواهد کرد.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز به فکر ایجاد تغییراتی در محیط خانه تان هستید که شاید شامل تغییر دکور، بازسازی و یا خرید لوازم جدیدی برای منزلتان شود. بهر حال این تغییر مثبت خواهد بود و به خوبی خواهید توانست نقشه های خود را در رابطه با آن پیش ببرید. هر چند پذیرفتن ضعف هایتان برای شما کار سختی است، به جای این که سعی کنید کسی که دوست دارید را با به نمایش گذاشتن هوشتان تحت تاثیر قرار دهید، بهتر است از آگاهی و دانشی که دارید برای این کار استفاده کنید تا نتایج بهتری به دست بیاورید. اتفاقی که در گذشته برایتان رخ داده، ترس و نگرانی در شما به جا گذاشته که هنوز هم گاهی آزارتان می دهد. برای رفع ترستان با مشاور صحبت کنید. در محیط کاری یا تحصیلی به تایید شخصی برای پیشبرد کارتان احتیاج دارید. یکی از دوستان برای درخواست کمک پیش شما خواهد آمد.


♌ فال فردا متولدین مرداد

امروز آنقدر کار سرتان ریخته است که هیچ وقتی برای تلف کردن ندارید و مدام لیست کارهایی که در انتظارتان هستند طولانی تر می شود و به نظر می رسد هیچ چاره دیگری جز این که ساعات بیشتری را صرف کارتان کنید ندارید. اما هم تعداد ساعاتی که در یک روز وجود دارند و هم میزان انرژی شما محدود است، پس بیش از اندازه به خودتان فشار نیاورید. اگر هنوز عاشق کسی نشده اید امروز به یک باره شخصی که از مدت ها پیش در زندگیتان حضور داشته است را با نگاهی تازه خواهید دید و قلبتان به لرزه در خواهد آمد. در مورد نیتتان صبور باشید و مشتاق و قدر این روزها را بدانید. مبلغ کوچکی به دستتان می رسد. در مورد یک مسئله دوستانه کاسه داغ تر از آش نشوید، فقط در صورتی دخالت کنید که از شما درخواست کمک و دخالت شده باشد وگرنه بدهکار هم خواهید شد. حال بیماری که نگرانش هستید خوب خواهد شد.


فال امروز متولدین شهریور

وضعیت اقتصادی شما امروز تحت تأثیر پیشرفت حرفه ای با تحولات مثبتی همراه خواهد بود. این روند همچنان با آشنایی شما با افرادی ارزشمند ادامه خواهد یافت. امروز به نفعتان است که بیشتر به حرف های دیگران گوش کنید و به فکر بیان نظرات شخصی و افکار و عقایدتان نباشید. احساس رضایتی که از تکمیل پروژه هایتان یکی پس از دیگری به دست می آورید به شما انگیزه می دهد تا تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا هم خودتان احساس رضایت کرده و هم تأیید و تحسین دیگران را به دست بیاورید. کاری که این روزها به آن مشغولید نیاز به دقت بالا دارد اجازه ندهید مسائل جانبی حواستان را پرت کند. شخصی که ادعا های بزرگ می کند امتحان کنید و حرف هایش را به سادگی قبول نکنید. صداقت در رفتار و در کلام یکی از مهمترین معیار های انتخاب دوست است.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما توان خود را صرف روبراه کردن کارها می کنید و دیگران با دیدن جدیت شما سعی می کنند تا جای ممکن از زیر دست و پایتان کنار بروند و مزاحم کارتان نباشند. میل شدیدی که شما به نظم دادن به کارها و هماهنگ سازی تمام جزئیات احساس می کنید قابل تحسین است، اما نباید همه چیز را به حالت صفر و یک کدبندی کنید. بعضی چیزها را نمی توان در یک طبقه مشخص قرار داد و باید انعطاف پذیری داشته باشید. کاری برای شخصی انجام داده اید، نتیجه اش را خواهید دید. در یک مسئله حقوقی بهتر است با یک وکیل یا مشاور مشورت کنید. راهنمایی اطرافیان فقط شما را به بیراهه می برد. تا می توانید از روی غرور با دیگران برخورد نکنید. حرفی نزنید که جواب درشتی بشنوید. شخصی سعی دارد به شما نزدیک شود.


♏ فال روزانه متولدین آبان

خواب هایی که دیده اید تمام روز ذهنتان را به خود درگیر کرده و خاطراتی دور دست که مدت ها سعی در فراموش کردن آنها داشته اید را دوباره در ذهنتان زنده خواهند کرد. شاید این اتفاق کمی ناراحت کننده باشد و تمرکزتان را بهم بزند، اما اثرات مثبتی نیز خواهد داشت. شما می توانید با استفاده از این فرصت موانع روانی که در برابر رسیدن شما به موفقیت اقتصادی و رضایت عاطفی قرار دارند را از بین ببرید و زندگیتان را تغییر دهید. با اخلاق خوبی که از خودتان نشان می دهید، دوستی هایی می سازید که در روزگار سختی به دادتان خواهد رسید. روی نقطه ضعف دیگران دست نگذارید بلکه نگاهی به نقطه ضعف های خودتان بیندازید. حضورتان در جمعی از اضطراب و نگرانی هایتان کم می کند. بسته کوچکی برایتان در راه است.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز وقتی دارید از کاری به کار دیگر می دوید با خودتان فکر می کنید که روی چه حسابی این همه کار را در برنامه امروزتان قرار داده اید. اگر فکر می کنید انجام برخی از این کارها غیر ضروری است آنها را از برنامه خود حذف کرده و یا برای روز دیگری بگذارید. امروز شما با فرد جدیدی آشنا خواهید شد که خیلی زود با شما ارتباط برقرار کرده و مکالمات عمیقی که با هم خواهید داشت. اگر مجرد هستید، این شخص جدید ممکن است روزی در آینده نزدیک، عشق شما باشد. از دوستی که از او کمی دلخورید خبر بگیرید. از یک امتحان سربلند بیرون می آیید. مدرکی که منتظرش هستید به زودی به دستتان می رسد. لطف و محبت یک دوست را فراموش نکنید و امروز که به کمک احتیاج دارد هرآنچه که از دستتان برمی آید برایش انجام دهید. منتظر نشوید تا او از شما کمک بخواهد.


♑ فال روز متولدین دی

امروز ایده آل گرایی شما در اوج خود قرار دارد و همه چیز باید حتما کامل و بدون نقص باشد. شما دارید سعی می کنید خودتان را کامل و بدون ضعف جلوه دهید و نمی خواهید در چشم دیگران ضعیف و یا بازنده جلوه کنید، به همین دلیل هم تظاهر به چیزی می کنید که واقعا نیستید. باور کنید هیچ لزومی ندارد که برای اثبات خودتان به دیگران اینقدر خودتان را اذیت کنید. حواس دیگران اینقدرها هم که شما فکر می کنید به شما نیست و آنقدر درگیر خودشان هستند که دیگران را تقریبا نمی بینند! از مشورت دیگران استفاده کنید اما تصمیم نهایی را خودتان بگیرید و درصدد راضی کردن همه نباشید، همیشه یک نفر هست که با تصمیم شما مخالف است. برای انجام کار یا معامله بزرگی که در نظر دارید به هیچ وجه عجله نکنید، فرصت بزرگتری در انتظارتان است.


♒ فال متولدین بهمن

شما هیچ گاه از این که زمان بیشتری را صرف آماده سازی خودتان کنید و با اراده و پشتکار اهدافتان را دنبال کنید ناراحت نمی شوید. در حال حاضر نیز پیش از آن که به دنبال هدف بزرگ بعدیتان بروید باید برخی اقدامات لازم را به انجام برسانید؛ کمی حوصله به خرج دهید. امروز شما خیلی احساساتی و رمانتیک شده اید و از این که به دنبال راهی برای بروز این حساسات خود بگردید لذت می برید و هر چیزی که در این زمینه باشد برایتان جذاب به نظر می رسد. دلتان می خواهد غروب امروز را با با شریک عاطفیتان بگذرانید. دلتنگ مسافر راه دوری هستید. در رابطه عاطفی تان بزودی پیشنهاد خوبی به شما خواهد شد. یک مسئله مالی تمام فکرتان را به خود مشغول کرده، اندکی از مسئله فاصله بگیرید تا راه حل را پیدا کنید. در رابطه با نیت تان تا آخر ماه خبری به دست تان می رسد که به شما در تصمیم گیری کمک می کند.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز کارها و موقعیت هایی که در ارتباط با مسائل قانونی باشند به نفع شما پیش خواهند رفت، به ویژه کارهایی که در ارتباط با املاک و مستقلات باشند. خوشبختانه شما در حال حاضر احساس مثبتی نسبت به زندگی دارید و به ویژه زندگی خصوصیتان برایتان بسیار رضایت بخش است. مسائل عاطفی نیز ذهنتان را تا حدودی به خود درگیر کرده اند. اگر بتوانید با عشقتان دیدار کنید بیش از هر زمان دیگری نسبت به یکدیگر احساس نزدیکی خواهید کرد. به یک پیشنهاد سفر نه بگویید. در یک مسئله کاری هر چقدر بین رقبای شما اختلاف بیفتد به نفع شماست. بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید، آن چیزی را انتخاب کنید که هم حال خودتان را خوب می کند و هم حال اطرافیان تان را. گاهی لازم است خودتان را در اولویت قرار دهید.

 ☀️استخاره با قرآن☀️

?️فال شمع?️

fal roozaneh tasvirezendegi


فال حافظ واقعی آنلاین با تعبیر

فال حافظ آنلاین

نحوه گرفتن فال حافظ

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

فال روزانه دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

جایگاه گرفتن فال نزد ایرانیان

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

دیرینه گرفتن فال حافظ :

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

منبع:تصویر زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا