فال

فال روزانه دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , طالع بینی روزانه , fal roozaneh , thg v chki

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه)

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۲ اسفند:

فال روز تولد: امسال برای شما با رضایت نسبی همراه خواهد بود. عشق برایتان خیلی راحت تر از همیشه به دست خواهد آمد و روابط عاشقانه ای که امسال آغاز شوند شانس زیادی برای یک دوام طولانی مدت و تبدیل شدن به رابطه زناشویی خواهند داشت. برای متأهل ها نیز امسال فرصتی فوق العاده برای ایجاد هماهنگی بیشتر در خانواده و یا حتی اضافه کردن یک عضو جدید به خانواده خواهد بود. امسال شما علاوه بر دیگران پول و منافع مادی را نیز به راحتی به خود جذب خواهید کرد، به شرط آن که نگرشی مثبت داشته و انعطاف پذیر نیز باشید. شاید در محل کارتان مسئولیت هایی بیش از قبل به عهده شما گذاشته شوند که هر چند شما را تا حدودی تحت فشار قرار خواهد داد، باعث خواهد شد نزد مقامات مافوق خود ارزش و اهمیتی بیش از همیشه پیدا کرده و فرصتی هایی برای ارتقای رتبه و مقام برایتان فراهم شوند. در آرامشی که بیشتر امسال در اختیار خواهید داشت، به گذشته خوب فکر کنید و از خطاهایتان درس بگیرید تا خودتان را برای سال هایی بسیار زیباتر از قبل آماده کنید.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز تنش هایی عصبی کننده بین اعضای خانواده پیش خواهند آمد و اگر دعواهای بی مورد بین آنها راه بیفتند اصلا تعجبی ندارد. شاید بهترین کاری که در شرایط موجود از دست شما برمی آید این است که همه را طوری که با هم برخورد چندانی نداشته باشند مشغول نگه دارید تا هرکسی سرش به کار خودش گرم باشد و فرصتی برای بحث و دعوا ایجاد نشود. در صورت پیش آمدن شرایط اضطراری دیگران را تشویق کنید بجای داد و فریاد با منطق و آرامش در مورد مشکلات خود صحبت کنند. نباید بی گدار به آب بزنید و ریسک کنید. این روزها به دلیلی خستگی و نگرانی مفرط نمی توانید درست تصمیم بگیرید. شخصی با امروز و فردا کردن برای خودش زمان می خرد و شما را سر می دواند. یک خبرچین خبری به شما می رساند که کمی عصبانی‌تان می کند، او را از خود دور کنید.


فال روزانه دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »
 ⚡️ هفته
 ? ماه
 ⭐️ سال
 ❤️ عشق

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز اطلاعاتی که به شما داده می شوند ممکن است کاملا دقیق نباشند. شاید طرف مقابلتان فقط غیبت هایی که از این و آن به گوشش رسیده اند را تکرار میکند و یا حتی از خودش داستان پردازی می کند. اشکالی ندارد اگر به این حرف ها گوش کنید، اما تا وقتی از صحت آنها اطمینان پیدا نکرده اید هیچ کدام را باور نکنید. امروز احتمالا کارهای بسیار زیادی به عهده تان خواهند بود و مجبور خواهید بود برخی کارهایی که موعد آنها به سر رسیده است را تکمیل کرده و تحویل دهید. یک کار یا اقدام اداری که مدتهاست با آن درگیر هستید به نتیجه می رسد و باری سنگین از روی دوشتان برداشته می شود. برای انتخاب چیزی به جایی خواهید رفت. برای خرید یا فروش زمان خوبیست. درخواستی بیشتر از توانتان شده که باید با صراحت نه بگویید، شما قادر به انجامش نیستید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز منفی نگری در مورد مسائل مادی ذهن شما را به خود درگیر کرده است. شاید برخلاف انتظاری که داشته اید افزایش حقوقتان برای شما میسر نشده باشد و یا دلتان بخواهد چیزی را بخرید که از لحاظ مادی امکان خرید آن برایتان فراهم نیست. شاید وقت آن رسیده باشد که به جای غصه خوردن و منفی بافی به فکر پیدا کردن راه حلی برای بهبود بخشیدن به وضعیت اقتصادی خود و به دست آوردن پولی که نیاز دارید باشید. قطعا شما فرصت های بسیار خوبی برای این کار خواهید داشت، فقط باید کمی صبر داشته باشید. در مورد مسئله ای بهتر است هرچه زودتر حرفتان را بزنید و جلوی هرگونه شکوه و گله را بگیرید. این روزها به قدری حساس و زودرنج شده اید که این موضوع روابط شما را آسیب پذیر کرده، بهتر است بیشتر در مورد رفتارهای اخیرتان فکر کنید و علت اصلی این عصبانیت ها را پیدا کنید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است از لحاظ عاطفی وضعیت چندان مناسبی نداشته باشید. اعتماد به نفستان نسبت به همیشه کمتر شده است و کمی احساس بی حوصلگی می کنید. برای بدتر کردن وضعیت، انجام کارهایی بیش از اندازه طولانی و خسته کننده که شما را محدود نیز می کنند به عهده تان هستند. سعی کنید با گوش کردن به موسیقی و یک استراحت نیمروزی مناسب و خوردن ناهار مورد علاقه تان فشاری که روی خود احساس می کنید را کمتر کنید. اگر می توانید به طبیعت بروید و از انرژی گیاهان و درختان استفاده کنید. با خودتان خلوت کنید. شخصی با گفتن حرفی راه‌حلی پیش پایتان می گذارد، این راه حل یکی از مشکلاتتان را برطرف می کند. یک اتفاق خوب حواستان را برای مدتی از مسائل پرت خواهد کرد.


♌ فال فردا متولدین مرداد

امروز از لحاظ فیزیکی زیاد سرحال نیستید و ذهنتان هم مثل همیشه سریع کار نمی کند و همه چیز برایتان در هاله ای از ابهام است و غرق در خاطرات گذشته هستید. این وضعیت چندان هم بیهوده نیست و فکر کردن به خاطرات و اتفاقات گذشته می تواند کلید حل مشکل یا مشکلاتی که در زمان حال دارید را برایتان فراهم کند. در هر صورت فراموش نکنید که باید به مسئولیت و وظایفی که در حال حاضر دارید نیز رسیدگی کنید و غرق شدن در دنیای فکر و خیال برای مدت طولانی به ضررتان تمام خواهد شد. دیدارها تازه خواهد شد و عزیزی که دلتنگش بودید دوباره می بینید. یک سفر کوتاه پیش رو دارید که بسیار به شما در این سفر خوش خواهد گذشت. برای انجام کاری بر سر دوراهی قرار می‌گیرید، کمی صبر کنید راه به شما نشان داده خواهد شد. یک شبه نمیتوان ره صد ساله را پیمود.


فال امروز متولدین شهریور

تأخیرهای زیادی که در تکمیل یک پروژه پیش می آیند امروز ممکن است باعث شوند که نسبت به مهارت ها و توانایی خود دچار شک و تردید شوید. نگاهی عمیق و جدی به وضعیت موجود بیندازید و سعی کنید ببینید کجای کار است که اشکال دارد و تلاش کنید آن را برطرف نمایید. شاید نگرانی در مورد مسائل مادی این فکر را به سرتان بیاورد که باید از خیر انجام کاری که خیلی هم برایتان اهمیت دارد بگذرید.دلیل خوبی نیست که خودتان را از آن چه دوست دارید محروم کنید. قطعا خواهید توانست با راه حلی برای این مشکل پیدا کنید. باید واقع بین باشید و بدون شتاب در مسیری درست حرکت کنید تا کم کم به آنچه در سر دارید برسید. شخصی که به کمک شما نیاز دارد را دریابید و شک و تردید را کنار بگذارید. در محل کار یا تحصیل تعامل بیشتری با دیگران خواهید داشت از حسودان و حیله گران دوری کنید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید پر انرژی و با شور و نشاط هستید، شاید زمان آن فرا رسیده است که از خودتان بپرسید چه تغیراتی باید در زندگی و برنامه هایتان ایجاد کنید تا بتوانید لذت بیشتری از آنها ببرید. اگر احساس می کنید در قفسی زندانی شده اید شاید باید به دنبال فرصتی بگردید که به شما آزادی بیشتری می دهد. با وجود این که مشخص کردن حد و مرزها برای یک رابطه سالم ضروری است، شاید بهتر باشد کمی پیش از آن که حرفی بزنید که قابل پس گرفتن نیست کمی بیشتر فکر کنید. برای حفظ سلامتی خود ورزش را به برنامه‌هایتان اضافه کنید. تغییراتی تدریجی اما مثبت و سازنده در زندگی‌تان در حال وقوع است که نتایج مطلوبی برایتان در بر دارد. ایده جالبی در زمینه کاری یا تحصیلی به ذهنتان خطور کرده، این ایده کارآمد و موثر است.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز به توانایی هایی در وجود خود پی خواهید برد که تا به حال از وجود آنها بی خبر بوده اید، بهتر است ساده از کنار آنها نگذرید و به فکر استفاده از آنها باشید. هیچ اشکالی ندارد که بخواهید وقت و انرژی خود را صرف کاری با ارزش کنید، اما اگر کاری را فقط به خاطر این که به شما پیشنهاد شده پذیرفته و انجام دهید اصلا دلیل خوبی نیست و باید نگاهی جدی به ارزش و اهمیت آن در زندگیتان بیندازید و اگر دلیل محکمی برای ادامه آن پیدا نمی کنید سعی کنید آن را از برنامه هایتان حذف کنید. امکانات جدید و متنوعی برایتان پیش خواهد آمد، نهایت استفاده را از این فرصت ببرید. خودتان را کنترل کنید و از یک تماس تلفنی دوری و پرهیز کنید. اگر می‌خواهید تیرتان به هدف بنشیند باید صبور و آرام باشید. شخصی سعی می کند برای رسیدن به مقصودش ترس و واهمه به دلتان بیندازد.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز میل شدیدی به خدمت به دیگران احساس می کنید و این نیاز ممکن است شما را به سوی انجام فعالیت های گروهی که ممکن است شامل کارهای خیریه نیز بشوند بکشاند. شاید با افرادی همراه شوید که پیش از این نمی شناخته اید، اما این نباید باعث شود که احساس کنید زیادی هستید و یا خودتان را از این جمع کنار بکشید. اگر خودتان هم سعی کنید با آنها آشنا شوید و رفتاری صمیمی داشته باشید خیلی زود در این جمع پذیرفته خواهید شد و شاید حتی برخی از بهترین دوست های زندگیتان را در میان آنها بیابید. نترسید و محکم روی خواسته هایتان بایستید. در مورد یک مسئله کاری به بن بست رسیده بودید و فکر می کردید درها به رویتان بسته شده، کمی صبور باشید گشایشی در راه است. برای انجام یک کار، تحصیلی یا اداری به مرکزی مراجعه خواهید کرد.


♑ فال روز متولدین دی

امروز ممکن است برایتان پر از فشار، استرس و نگرانی باشد. بار کاری سنگینی به عهده تان گذاشته شده است و شاید مجبور باشید خیلی بیشتر از ساعت کاریتان مشغول انجام این کارها باشید. روابطتان با دیگران نیز ممکن است با تنش هایی همراه باشند. بهترین راه برای کمتر کردن این فشار و استرس این است که به موسیقی آرامش بخش گوش کنید و هر از گاهی در طی روز به خودتان برای چند دقیقه هم که شده استراحت بدهید و اصلا به کارتان فکر هم نکنید. سعی کنید در زندگی برای خودتان و دیگران خاطرات خوبی بسازید. هر قدر این خاطرات بیشتر باشد در دنیایی با آرامش زندگی خواهید کرد. نگران هستید که مخارج انجام کاری یا برگزاری مراسمی به گردن شما بیفتد. بیهوده نگرانید این هزینه از جای دیگری تامین خواهد شد.


♒ فال متولدین بهمن

امروز کمی بی حوصله و بیقرار هستید و از وضعیت فعلی زندگیتان چندان راضی نیستید. شما مسئولیت هایی به عهده دارید که باید به انجام برسانید اما پروژه های دیگری ذهنتان را به شدت به خود مشغول کرده اند و خیلی جالب تر از کارهای خسته کننده روزمره که مدام انجام می دهید به نظر می رسند. در نتیجه این افکار ممکن است رفتارتان نسبت به اطرافیانتان تغییر کرده و کمی تندتر از همیشه باشید. خشمتان را سر بقیه تخلیه نکنید و به خودتان یادآوری کنید که «این نیز بگذرد»! شخصی در اطرافتان کار مهمی برای شما انجام داده اما با منت بیش از حدی که به سرتان می گذارد شما را کلافه می کند. به جای حرص خوردن یا از او فاصله بگیرید و یا با او صحبت کنید و ناراحتی‌تان را بیان کنید. نامتان به خوبی و نیکی بر سر زبان ها جاری خواهد بود.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز شاید کمی بیش از اندازه دست و دلباز شده باشید و پولتان را بدون در نظر گرفتن این که آیا چیزی که می خرید را واقعا نیاز دارید. این روزها مخارج به اندازه کافی زیاد هستند، دیگر خودتان آنها را بیشتر نکنید. امروز شما خیلی احساساتی و رمانتیک شده اید اما برخلاف انتظار شما اختلاف نظرها و مشکلات جزئی ممکن است بین شما و شخصی که دوست دارید فاصله ایجاد کنند. اگر می خواهید از پیش آمدن چنین وضعیتی اجتناب کنید باید کمی صبورتر باشید و سعی کنید در مورد مشکلاتی که پیش می آیند حرف بزنید. در جمعی زود جوش می آورید و بدون فکر حرفی بر زبان می آورید که چند ساعت بعد از گفته خودتان پشیمان می شوید. بهتر است کمی صبورتر باشید و طاقت دیگران را با طاق آسمان اشتباه نگیرید. با ادامه این روند به زودی همه اطرافیان از دور و برتان پراکنده می شوند.

 ☀️استخاره با قرآن☀️

?️فال شمع?️

fal roozaneh tasvirezendegi


فال حافظ واقعی آنلاین با تعبیر

فال حافظ آنلاین

نحوه گرفتن فال حافظ

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

فال روزانه دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

جایگاه گرفتن فال نزد ایرانیان

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

دیرینه گرفتن فال حافظ :

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

منبع:تصویر زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا