فال

فال روزانه جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

فال روزانه جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه)

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲ دی:

فال روز تولد: سعی کنید امسال چشم هایتان را به روی واقعیت بازتر کنید و آنچه را تا به حال نادیده می گرفتید، ببینید. خوشبختی های پنهانی در اطرافتان وجود دارند که با کمی دقت می توانید آنها را کشف کنید و به زندگی خود تغییر و تحولی دهید. از وجود اطرافیان تان نیز غافل نشوید و از آنها کمک و مشورت بگیرید. در یکی دو ماه بعد پیشنهادی به شما می شود که سرنوشت ساز است. به خودتان ایمان داشته باشید و با اعتماد به نفس بالا عمل کنید. شاید خوشبختی در راهی باشد که شما انتظارش را هم نداشته اید پس امتحان راههای جدید نیز ضرری ندارد. ماه اسفند بهترین ماه برای شما خواهد بود، از این رو که به یکی از اهداف زندگی تان خواهید رسید. از سال هیجان انگیز پیش رویتان نهایت لذت را ببرید.


♈ فال روزانه متولدین فروردین

اگر چه در تلاشید تا نگاه واقع بینانه ای به اطراف داشته باشید اما نیرویی شما را از این کار باز می دارد طوری که دوست دارید بالهایتان را باز و در آسمان ها پرواز کنید. اگر به طور موقت در دنیای خیال خود سیر کنید، آسیبی به شما وارد نخواد شد اما حواستان باشد که در این کار زیاده روی نکنید. اگر تعادل را در تمام جنبه های زندگی تان به کار گیرید، پیشرفت و موفقیت شما حتمی خواهد بود. به زودی در محیط کار پیشرفتی خواهید کرد که تشویق همگان را به همراه خواهد داشت پس خودتان را برای روزهای پر از هیجان آماده کنید. در مورد مسئله ای فکر می کنید بازنده ماجرا شما هستید درحالی که اشتباه می کنید، این روزها شما سختی می کشید اما نهایتا برنده شما هستید. انجام کاری را فراموش می کنید که کمی به دردسرتان می اندازد، به نظم و انضباط‌تان بیشتر اهمیت بدهید این دفعه اول نیست که تاوان بی نظمی را می دهید.


نیت کرده ، دکمه را بزنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا