فال

فال روزانه تاروت یکشنبه ۲۷ آذر «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت یکشنبه ۲۷ آذر «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
قدری احساس پریشانی می کنی و شاید می ترسی چون حس کردی یا می دانی که کسی یا چیزی است که باید رابطه ات را قطع کنی تا اینکه بتوانی تغییری در زندگی داشه باشی. این فداکاری های همیشه واضح نیست، ممکن است حتی ندانی که با چه کسی یا چیزی باید رابطه ات را قطع کنی. الان زمان عبور از یک مرحله به مرحله دیگر زندگی است و آن مرد اعدام شده می تواند نشانه بهبود روحی باشد. شاید نیاز داری از دیدگاه دیگری به امور زندگی نگاه کنی

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
کارت ها می گویند که آن چیزی که الان بیش از همه می خواهی یک نوع کمال خواهی است. چرا باید رابطه ات را با چیزی یا کسی قطع کنی، شاید حس می کنی که طعمه قرار گرفته ای و کارهایت همان طور که برنامه ریزی کرده ای پیش نرفته. اطمینان داشته باش که الان زمان عبوراز یک مرحله زندگی به مرحله دیگر است. چنانچه مطمئن نیستی که با چه چیزی یا چه کسی باید رابطه ات را قطع کنی، مطمئن باش که چیزی که قرار است اتفاق بیفتد، اتفاق می افتد و در نهایت به نفع تو خواهد بود.

ترس‌های شما؟
دروغ و نا امنی احتمالا در زندگی تو در این زمان خیلی زیاد دیده می شود. از اینکه مورد فریب قرار نگیری ترس داری و احساس می کنی که درست هدایت نشدی. به غرایز درونی خود اعتماد کن و بگذار این غرایز بجای کسانی که ظاهر فریبکارانه دارند راهنمای تو باشند، آن ها صرفا به فکر منافع خود هستند. هیجانات شدید تو، آب را گل آلود کرده، برگرد و سعی کن فکر خود را بکار گیری، ماه واقعاً برای روشن کردن راه است و نگران نباش عاقبت همه کارها روبراه خواهد شد.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
بطور ذاتی عجول نیستی، برای آرامش و عکس العمل با فکر هستی. به قدرت درونی و عقلت متکی هستی تا تو را در مشکلاتت یاری دهند. این یک نیروی شفادهنده مهمی است، چنانچه کاملاً نمی دانی چه کار کنی، به موقع پی خواهی برد. علائم مرد پارسا نشان دهنده اخطار در عدم اتخاذ تصمیمات عجولانه است و اگر دچار بیماری شده ای، الان زمان استراحت و تجدید قوا است.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
شما در معرض خطر انجام کاری با عجله، بی صبر و با عصبانیت هستید. الان زمان کار غیر عقلانی و رفتار عجولانه نیست. بدخلق نباش (اگر جوان هستی) یا گستاخ و عصبانی نباش (اگر پا به سن گذاشته ای). سعی کن آرام باشی و بگذار عصبانیتت از بین برود. صبر کن و با آرامش تصمیم بگیر. علائم مرد پارسا نشان دهنده اعلام خطر است که تصمیمات عجولانه نگیری.

نتیجه :
الان یک زمان خوش شانسی و اقبال پس از یک دوره تلاش و دردسرها است. پس از یک دوره بیماری، سلامتی کامل پیدا کردی و اقبال خوب به تو اشتیاق جدیدی به زندگی خواهد داد. اگر به فکر یک موضو عشقی جدید، یک شغل یا کار جدید، یا مسافرت هستی، برای آن اقدام کن. ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنی.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
احساس می کنی مقاوت کردن در مقابل وسوسه یک رابطه خاص، گذشته یا سایر اشکال لذت بیش از اندازه مشکل است. این حالت غالباً یک اعتیاد است، از انگیزه های درونی است بپرس، این نوع وضعیت ها معمولاً خوب نیستند، ممکن است حس اعتماد به نفس در این زمان نداشته باشی و امید زیادی به آینده نداشته باشی، به توانایی هایت شک نکن، سعی کن بیشتر مثبت اندیش باشی، به دقت فکر کن، هنوز هم می توانی تغییر مسیر دهی.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
کارت های می گویند آنچه که بیش از همه می خواهی این است که کسی را در کنارت داشته باشی که بتوانی به او اطمینان و اعتماد داشته باشی و تو را مأیوس نکند. مشکلات اخلاقی وجود دارد که می خواهی بدانی کدام درست وکدام نادرست است. نیاز به مشاوره و نصیحت عقلانی از کسی همچون یک معلم، روحانی، والدین یا کسی که برایش احترام زیادی قائل هستی داری تا درتصمیم گیری صحیح تو را کمک کند.

ترس‌های شما؟
احساس می کنی موفقیت درست در کنارت است اما این احساس فریبنده است. نگران هستی که حمایت و کمکی که از جانب پدر، همسر، شریک و یا یک مرد بزرگ در زندگی تان اهمیتی نداره، به آن ها اعتماد کن و کمکی که نیاز داری از آن ها درخواست کن و موفقیت از آن تو خواهد بود.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
یک کمک در دسترس است، فقط باید آن را در خواست کنی، چنانچه در خصوص یک تصمیم درست نگران هستی، کسی هست که می تواند اخلاقاً تو را کمک کند. می توانید یک مشاوره عقلانی و مطمئن از یک معلم، روحانی یا والدین یا کسی که احترام زیادی برای او قائل هستی داشته باشی، آن ها بیش از آن چه که تو فکر می کنی تمایل به کمک کردن به تو دارند.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
ناامنی شیطانی است که ما را عصبانی می کند، اما اگر به حرف بزرگترها گوش کنی، مشکل حل می شود. غریزه های تو می گویند که چکار کنی شاید دوست نداری که آن ها چه می گویند، بسیار خب، شما همیشه در مقابل امور فطری ات بوده ای اما، همگی می دانیم سر انجام چه خواهد بود. این طور نیست.

نتیجه :
اگر کارت های قبلی تان مثبت بوده اند و تفکر اصلی تان راجع به یک رابطه بوده، پس احتمال تحقق وجود دارد، حتی یک پیشنهاد ازدواج، اگر این طور نبوده، پس آخرین فرصت برای تغییر ایجاد شده، چون احساس وسوسه ای که در خصوص یک رابطه، پول یا امور مادی یا هرگونه اعتیاد داری پایان خوشی برایت ندارد، اگر به خودت کمتر اعتماد داری و به توانایی هایت شک داری هنوز دیر نشده که مسیر زندگی ات را تغییر دهی.


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا